| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

ahoj,
synek má herpetickou stomatitidu s typickým průběhem, tři dni horečky, čtyři dni v noci nespí, bolí ho snad celej člověk, do toho mu roste špičák, takže dvojnásobná bolest. Z veselýho kluka se stal naprostej zoufalec, ještě nikdy jsem ho takhle neviděla uřvanýho. Jsme s manželem komplet grogy, v noci se budí po dvaceti minutách a pláče, přes den naspí půl hodinky, zbytek dne je jak naspídovanej. Prakticky celej den je pod Nurofenem (ale prý je na bolest lepší Panadol jak mi dneska lékařka řekla). Konzultovala jsem s dvěma lékaři pouze po telefonu, protože tu máme jenom jednoho pediatra a zrovna tu má dlouhodobě službu takovej, u kterýho bych si nenechala ani dát náplast. Prý nám nasadí herpesin až v pátek, pokud se to nezlepší.

Tří a půl letá dcera už má dneska taky v puse afty-opar.

Chtěla jsem se zeptat, jaký to mělo u vás průběh. Kdy byl vašim dětem nasazován herpesin. Synek naštěstí velmi dobře pije a dá si i mlíčko s kaší, občas si dá i br. kaši.

A jestli máte zkušenost, zda calgel při aplikaci na aftu či opar pálí.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6+0= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.