| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

já jsem teprve začátečník a rozkoukávám se (ani ne tři měsíce ~:-D ), ale za mě ne ... byť všechno možná vypadá stejně, je u mě všechno úplně jinak ... asi nechci být úplně konkrétní, ale já jsem ve svém 40. roce života diametrálně změnila svůj postoj k životu a teď v druhé půlce si to hodlám užít (tak nějak v klidu a míru). Ta cesta byla upřímně hrozná, s velkými zdravotními dopady, ale to si člověk vždycky uvědomí až potom ... žiju svůj život dopředu a chápu ho pak zpětně ...
Práci měnit nebudu, naopak, těžím z toho, co jsem zatím dokázala a mám velké plány ve směru, kterým se ubírám. Děti, to je moje radost, těším se z nich a jejich úspěchů. Přeju jim splnění jejich plánů, které nejsou malé. S manželem jsme prostě tým, začali jsme trávit hodně času společně a máme najednou spoustu společných zájmů, to sdílení mě baví ... našli jsme si dalšího velkého koníčka, k tomu už jsme se přihlásili do autoškoly, odkud si doufám odneseme řidičák na velkou motorku, které už máme kde zaparkovat ~;). Už teď dost cestujeme, takže rozšíříme okruh ještě takhle...
Zajímá mě spousta věcí, na které jsem nejdříve neměla peníze, a potom čas ... teď můžu ... je to příjemné zjištění ...

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 9-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé akce

Vložte akci