Přidat odpověď
Učit se jako sednout si k učení: na něco jsem se určitě učil kvůli známce. Typicky před písemkou, někdy kvůli opravě jiný známky ze zkoušení a tak. Ale celkem jsem seděl u učení málo, nejvíc jsem se učil před přijímačkama na gympl a před maturou z matiky, kromě toho jsem se na maturitu jsem se nijak zvlášť nepřipravoval. Co mi z toho učení se zůstalo v hlavně, nevím, mám silnej pocit, že nejvíc jsem si prostě zapamatoval z hodin, ať už z výkladu nebo z procvičování. Nebejt známkování, asi bych na tom byl víceméně stejně. Je ale dost otázka, jestli by nebyla nějaká jiná, pro mě lepší motivace. Třeba neznámkovat podle průměru, ale třeba získávat nějaký body? I z písemek nebo zkoušení. Příklad: za výborný znalosti při zkoušení 5 bodů, za mizerný bod. Na vysvědčení třeba za 30 bodů jednička atd. Něco takovýho by zrovna mě motivovalo víc. Víceméně systém jako u přijímacích testů, kolik dokážeš, tolik máš. Ale nic se ti nestrhává za nevyřešený úlohy, kdežto pětkou z písemky jdeš vlastně jakoby do mínusu, musíš pak jakoby nadělávat na to, co jsi ztratil.
Předchozí