Přidat odpověď
Ja ale nepisu, ze prvni stupen je ok.Jen, ze je castejsi vyskyt dobrych prvnich stupnu. Souvisi to i s pozadavky rodicu, vyrusta generace rodicu, kterym stara skola nestaci, ta se ted preleva i na druhy stupen.
"A teď otázka - nemůže být čistě náhodou ten druhý stupeň tak hrozný proto, že už první dítě znechutí a demotivuje?" "jako ze deti pet let cekaji jak se to vyvine a pak uz jsou teda otravene? :) Ne to si nemyslim.
"Nebo další varianta, nemůže být hrozný proto, že na prvním si děti hrajou a na druhém se po nich chce, aby něco dělaly?" tohle vylucuju, nikdy neni skola spatna proto, ze chce po detech aby neco delaly, to je nesmysl, spatne je to jak to dela nebo nedela.
Nemyslim to zle, ale z tebe hrozne vyzaruje ta jedina zkusenost se specifickym ditetem. Ktere je chytre a potrebovalo vic informaci, na druhem stupni uz jich vic bylo, vztah se skolou se zlepsil. Kdybys patrala peclive po prvnich stupnich ci specifickych ucitelkach, pravdepodobne bys dokazala najit tridu, ve ktere by tu zatez mel i na prvnim stupni. A ne, nebyla by to skola pro nadane. A mela bys pocit, ze prvni stupne jsou v poradku. Kdyz obejdes na dny otevrenych dveri par skol a ucitelu uvidis obrovske rozdily, je to nespravedlive, ale bohuzel to tak je. Druhe stupne maji k sobe "podobou" bliz, protoze tam uci ruzni ucitele a vic se to zprumeruje.
Předchozí