Přidat odpověď
No, já to zkusila (už dřív), ale až na konci 4. třídy, což je přeci jen půl roku rozdíl. Zkušenosti opačné - synovi chyběla neprobraná látka v češtině (gramatické jevy), v matice měl výsledky dobré, ale potřeboval víc času - s některými úlohami neměl zkušenosti, tak to pracně vymýšlel a např. neuměl vzoreček na výpočet obsahu trojúhelníka, tak různě sčítal čtverečky a jejich části (zadání bylo nakresleno ve čtvercové síti, tak to šlo, ale trvalo to o dost dýl) ... Matika je hodně "logická", takže jestli to dceři nešlo, možná je slúabší v této oblasti a potřebuje se holt různé typy úloh víc "mechanicky" naučit, čehož se do určité míry dá dosáhnout přípravou. No, a taky jste zrovna v tom vašem testu nanečisto mohli mít smůlu na víc úkolů, které ještě fakt dcera "ve škole neměla" ...
Předchozí