Právě že u každýho dítěte to neodhadneš, Jedničky ponechám úplně stranou, ale ani přístup mi tak úplně nic neřekne. Mladšímu synovi bych třeba přijímačky nanečisto ve 4. třídě nedala. Zrovna on by je nejspíš zvládl bez problémů, ale kdyby něco okamžitě nešlo, zblednul by, prohlásil, že je hloupej a že rozhodně ani za rok nikam nepůjde
A dcera se na některý zadání sotva podívala, prohlásila, že tohle teda nechápe, spokojeně si vyřešila to, co se jí líbilo, kolem čísla úkolů, který nechtěla ani zkusit řešit, namalovala červený srdíčko, to si pak zálibně prohlídla, obtáhla jěště modrou a zelenou fixou, prohlásila, že ta kombinace je hezká, šla si vyhrabat barevný zbytky látek, ušila si červenomodrozelený pouzdro na mobil a když přišel táta a viděl na stole vytištěný přijímačky se srdíčkama a optal se jí, jak to šlo, bezelstně a s úsměvem pronesla: “dobře”