| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Já bych fakt nepaušalizovala. Za posledních několik měsíců jsem kvůli nějakým problémům a nově vzniklému astma navštívila fakt více doktorů.A všude jsem se setkala s vysoce profesionálním přístupem a obrovskou dávkou empatie.

Je to jako všude jinde. Vždyť i tady v diskusích se často na učitele pohlíží jako na nějaký obtěžující hmyz s mnoha měsíci dovolené.
Já jsem třeba soukromá učitelka a do státní školy bych nešla ani za nic. Přitom bych v podstatě stejné peníze vydělala i tam, měla bych více jistot apod., ale mám dojem, že jak si mě lidé platí sami, tak se ke mně chovají mnohem uctivěji a příjemněji.

Jinak ale i pro učitele platí, že dokončené formální vzdělání by nemělo být posledním vzděláním. Pracovat na sobě je pořád potřeba. A nevidím důvod, proč by se o následné vzdělání měla vždy jen starat jejich kmenová škola. Protože tím, že si sami třeba zaplatí nějaký kurz, zvyšují svoji hodnotu na trhu práce. Když vidím, s čím chodí děti do mých lekcí angličtiny ze základek, tak nechápu, že některým učitelům není vůbec trapné se dále jazykově nedovzdělávat. No ale bohužel není. Právě jako soukromá lektorka se nespoléhám na instituce, co za mě cokoliv obstarají. Supervizi mám pravidelně, potřebuju ji. A jako bonus procházím výcvikem, takže i k té psychologii se dostávám.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 0+8= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: