| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Taj, no u nás taky tak. Na školku v přírodě jsem dávala dle požadavku učitelek před odjezdem pár napsaných pohledů, které tam pak postupně dítěti dávaly - už tehdy mi to připadalo zbytečné a praštěné a mládě to taky nevyžadovalo a určitě by to vydržel i bez nich,ale budiž, ve škole na ŠvP jsem pak už nic takového nepraktikovala a valná většina rodičů taky ne,v pozdějších třídách (3.-5.tř)už vůbec nikdo. Jak píšu s táborem zatím nemám zkušenosti, ale samotnou by mě tahle možnost absolutně vůbec nenapadla něco psát nebo posílat, takže mě to zarazilo, že to vůbec zmiňují v pokynech a zajímalo mě, jak to tedy chodí. Udivuje mě, že to tedy zvykem relativně často je...no, tak pokud to mládě vysloveně nazakáže, tak možná pošlu jeden pohled, aby tedy případně nebyl jediný, kdo nic nedostane a nepadla na něj nějaká chmura (což si myslím, že u něj naprosto ale nehrozí), balíček posílat nehodlám ani náhodou.
Dík všem za názory.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 1+1+1= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.