| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Konzervo, pracovala jsem tehdy jako mzdová účetní outsourcingové společnosti, a jednou z firem, kterým jsem počítala mzdy, se stal Provident. Jejich byznys mi přišel tak mimo, že všechna práce pro ně mi nedávala smysl. Navíc jsem tam musela docházet (chtěli mít den dva v týdnu "svoji" mzdovku po ruce), a bylo to trochu takové pracoviště, co popisuje Valkýra: kdo si nepovídal, byl špatně divnej. No a já přišla, pozdravila, sedla, pracovala, zodpověděla případné pracovní dotazy, dopracovala, zvedla se, nashledanou... Když mi vysvětlili, že se straním a nezapadám a kdesicosi, přidala jsem k profesnímu chování "nezávazný pokec", ale byla to pro mě už úplně nesmyslná zbytečná práce navíc. Změnila jsem tehdy ve své firmě pouze pozici – ze mzdovky na konzultanta mzdového a personálního softwaru, to už bylo v pohodě, navíc daleko pestřejší.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 3-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.