| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

U nás žádná výslovná očekávání nebyla sdělována, jen jednou se babička nějak zmínila, že jsem chytrá holčička a mohla bych být lékař (a třeba ji i vyléčit) nebo právník (to nevím proč, asi si s tím spojovala hodně peněz). Bylo mi asi 7 a řekla jsem jí, že právník nikdy, protože by mně určitě nějaký zločinec zabil (měla jsem v té době právníky spojené jen se soudci nebo obhájci z kriminálek :-)), a vysvětlila jí, že bych asi nejvíc chtěla být švadlena (zrovna jsem měla období šití šatiček pro panenky) ~:-D Právník nakonec jsem, ale babička umřela, když mi bylo 15, tak asi nejspíš se to nedozvěděla. Zbytek rodiny zřejmě tak nějak taky od určitého mého věku očekával, že vystuduju VŠ, ale myslím, že hlavně jsou rádi, že mám v pořádku rodinu a zdravé děti a jsme na tom rozumně finančně, kariérní cíle u nás v rodině nejsou považovány za tak podstatnou věc.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6-6= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.