| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Žženo, dle mého pokud se všechny děti mají cokoli učit NAJEDNOU, nutně to v tu chvíli vyhovuje pouze zlomku přítomných - v lepším případě řekněme třetině, takže pro většinu dětí to není "správně", tedy přiměřeně.

Další věc jsou různé způsoby, jak si lidi věci osvojují, jak je nejsnáze pochopí, jak si co zapamatují... no však to sama dobře znáš.
Pak je to tu sezení na židli desítky minut v kuse.
A další.
Není to pro většinu menších děti dobré.
Štvalo to mě a mé spolužáky před více než půl stoletím, neměla jsem to ráda jako učitelka o pár desítek let později (naštěstí jsem třeťáky měla v květnu a poblíž lesoparku, takže jsme dvě třetiny času pracovali tam), a nevystavila jsem tomu před 23 lety svoje děti.

Připadá mi, že v tomhle věku nelze ponechat dětem jejich přirozenou zvídavost a touhu po vzdělání, natož ji podpořit a rozvíjet frontálně, tedy hromadně a v lavicích, když ty děti prostě fungujou (každé) jinak.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 8-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.