| albyna | 
 |
(9.10.2009 13:40:41) Jak postupovat při reklamaci, když prodejce již neexistuje? Moje sestra zakoupila přenosné DVD, rozbilo se, ale obchod v kterém ho zakoupila již neexistuje. Je to výrobek firmy Thomson, našla jsem si na netu jejich servis a zavolala na jejich servisní linku. Tam mi pán zdělil, že když prodejna zkrachovala, tak zaniká záruka a oni mi ho opraví jen za hotové. Prý záruku dává konečný prodejce. Myslím, že je to nesmysl, ale nemohu nikde nic najít. díky
|
| Krakatice | 
 |
(9.10.2009 13:48:46)
Nedejte se, i když je prodejna zrušena.Stane-li se, že jdete reklamovat do prodejny, kde jste zboží koupili, a ta už neexistuje, nezoufejte. V takovém případě musí být na místě zrušené prodejny uveden kontakt na majitele, právě pro možnost uplatnění reklamace. Pokud není, obraťte se na příslušný živnostenský úřad, tam by měli vědět, kde se majitel prodejny nachází a jak se s ním spojit.
http://www.boty-obuv.cz/clanky/nase-rady-pro-uspesne-vyrizeni-reklamace-25
|
|
| Krakatice | 
 |
(9.10.2009 13:53:40) Pán ze servisu chtěl na tobě vydělat...prej zaniká záruka
|
|
| Inka | •
 |
(9.10.2009 14:03:51) Je to nesmysl. Můžeš reklamovat ve značkovém záručním servisu i když prodejna nezanikne, dokonce je to rychlejší, protože oni to tam stejně posílají. Tak mi to vysvětlili, když jsem kupovala mikrovlnku.
|
| albyna | 
 |
(9.10.2009 17:46:33) všem moc děkuju. Dohledala jsem záruční podmínky firmy Thomson. Samozřejmě nemá pravdu, můžu reklamovat u kteréhokoliv autorizovaného servisu. Volala jsem tam pánovi, ale začal něco povídat o tom, že firma Thomson zkrachovala. Zkusím ještě něco dohledat. No ale každopádně to jen tak nenechám.
|
| huhu, holky 6 a 4, chlapecek 05/09 | •
 |
(9.10.2009 17:51:49) zkus zavolat do jineho autorizovaneho servisu. Melo by jich byt po cele republice spousty. Poradne vypolstruj krabici a posli jim to postou. Podle me nemas zapotrebi se s panem hadat.
|
|
|
|
|