| Kolářová Adéla |
 |
(21.6.2010 17:26:22) Milé maminky, prosím o radu (zkušenost) s reklamací rostliny zakoupené přes internet - nedávno (cca před 4 týdny) jsem zakoupila rostlinku mandarinky - přišla opravdu moc hezká rostlina (i se spoustou plodů a květů). Nicméně po 3 dnech jí začaly padat listy. Kontaktovala jsem prodejce - dle jeho vyjádřená je rostlinka v pořádku, je to reakce na změnu prostředí a mám ji méně zalévat. Přes veškerou snahu mi z krásné rostlinky zbyli pouze 2 listy. Je možné rostlinku reklamovat? Vztahuje se na ni záruční doba? Pokud ano, zkoušeli jste to někdo? Jak jste pochodili? Moc děkuju!
|
| červík + V. 6/03 + L. 5/08 | 
 |
(21.6.2010 17:40:51) u nás je má baumax za 249,-
|
|
| Ikonie | 
 |
(21.6.2010 17:46:32) no, nevím...Já si myslím, že ti stejně řeknou, že to bylo špatným zacházením  Ale držím palce, třeba se mýlím
|
|
| Králíček4 | 
 |
(21.6.2010 22:01:06) Na květiny by měla být záruční doba zřejmě 14 dní,ale při zachování podmínek správné péče.A myslím,že to bude tvrzení,proti tvrzení.Bohužel je to jako s reklamcí koupených zvířat. Musíte prokázat, že v době, kdy jste květiny kupovala, byly již nemocné a nic jim nemohlo pomoci. Zřejmě by to chtělo posudek fytopatologa. Z toho vyplývá: Stojí ta námaha zato?Přeji hodně štěstí.
|
|
|