Dana3 |
|
(4.7.2010 0:40:06) Prosím o rychlou radu, objednávám poprvé.... Po odeslání objednávky pres www.oriflame.cz se mi objevila hláška "časový limit vypršel". Znamená to, že objednávka nebyla vůbec odeslaná? Poslala bych ji znova, ale nerada bych měla všechno dvakrát. Můžu si někde po přihlášení na oriflame stránky dohledat svoje odeslané objednávky? Moc díky.
|
Katka + 2 | •
|
(4.7.2010 10:19:03) Pokud nebyla odeslaná, zboží by ti mělo zůstat v košíku, případně to dohledáš tady: přihlásíš se, nahoře dáš pro kosmetické poradce, dál objednávka, pak prodejní pomůcky, a vpravo v menu dáš finance - faktury a měly by ti tam vyjet faktury za objednávky, které jsi udělala, tak podle data zjistíš, jestli se odeslala nebo ne
|
|
Staronová.luc |
|
(4.7.2010 14:36:33) Pokud vypršel čASOVÝ limit, tak objednávka odeslaná nebyla a zboží nebude uložené ani v košíku. Podívej se na MOJE KANCELÁŘ - PRODEJNÍ POMŮCKY - FINANCE FAKTRUY. Když by byla objednávka odeslaná, budeš najdeš tam číslo faktury, částku a splatnost. Ale 100% nebyla, když vypršel časový limit, stalo se mi to mnohokrát.
|
|
Novotňásci |
|
(4.7.2010 18:17:20) Tak tam ve středu zavolej a domluv se s nimi.
|
|
|