Martina + 2 kluci |
|
(22.7.2010 15:21:31) Dobrý den, došel mi balík objednaný přes internet. Jedna část z něj chybí, nejdříve se paní vymlouvala na poštu, že ji někdo ukradl. Na poště zjistili, že cena reklamovaného balíku je stejná jako při podání. Paní je mi ochotna vrátit jen částku, která odpovídá ani ne 50% částky potřebné k zakoupení nové chybějící částky. Teď požaduje vrácení balíku, ale zase chce, aby poštovné bylo na mě. Mě se to vůbec nelíbí, nechci platit ani korunu za její chybu. Jaká mám práva? Jak postupovat při žalobě? Co poštovné, musí mi vrátit i náklady na poslání balíku? Děkuji za rady.
|
cyanofix |
|
(22.7.2010 16:30:24) Já bych to vrátila s dopisem o odstoupení od smlouvy. Vzápětí bych poslala doporučenej dopis, že na základě § 599 občanského zákoníku žádám o uhrazení nákladů na zaslání ....
|
|
Peggy* |
|
(22.7.2010 17:05:09) Já tomu moc nerozumím. Ty sis něco objednala a přišla ti cca půlka toho, co sis objednala? Balík byl neporušený? Jestli jo a převzala jsi ho, pak už asi nejde ho reklamovat na poště. Pokud paní uznala, že něco z její strany není v pořádku, bylo by fér, kdyby ti vrátila zboží i včetně poštovného, případně ti na svoje náklady doposlala to chybějící. Dobré je mít nějakého svědka, že zboží nebylo úplné, případně si to teba vyfotit a poslat jí, jak to vypadalo. Na druhou stranu, když budeš vracet např. zboží zakoupené přes internet v rámci té zákonné 14ti denní lhůty, taky není prodejce povinen ti vracet poštovné. Stejně tak jako při reklamaci vadného nebo rozbitého zboží - je to už Tvůj "problém", že sis to koupila přes internet, nikoli v kamenném obchodě, kam bys to odnesla "zadarmo". Jestli mi rozumíš jak to myslím ... Pokud je to něco, co bylo objednáno přes Aukro apod., máš možnost udělit negativní komentář.
|
Martina + 2 kluci |
|
(22.7.2010 19:54:38) Kupodivu reklamovat jde balíky do 24h, mě to také překvapilo.
|
|
|
..maya.. |
|
(22.7.2010 19:23:38) máš nárok na odstoupení do 14dnů od převzetí zboží pokud to není uvedeno jinak, jestli tam nic v obch.podmínkách nemá je povinna zboží přijmout zpět.
|
|
|