| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Vrácení neúplného balíku

 Celkem 8 názorů.
 Martina + 2 kluci 


Téma: Vrácení neúplného balíku 

(22.7.2010 15:21:31)
Dobrý den,
došel mi balík objednaný přes internet. Jedna část z něj chybí, nejdříve se paní vymlouvala na poštu, že ji někdo ukradl. Na poště zjistili, že cena reklamovaného balíku je stejná jako při podání. Paní je mi ochotna vrátit jen částku, která odpovídá ani ne 50% částky potřebné k zakoupení nové chybějící částky. Teď požaduje vrácení balíku, ale zase chce, aby poštovné bylo na mě. Mě se to vůbec nelíbí, nechci platit ani korunu za její chybu. Jaká mám práva? Jak postupovat při žalobě? Co poštovné, musí mi vrátit i náklady na poslání balíku? Děkuji za rady.
 X E N A 


Re: Vrácení neúplného balíku 

(22.7.2010 15:50:43)
Ta ženská má nějakej e-shop??? Jestli jo, tak tam musí mít obchodní podmínky...
 Martina + 2 kluci 


Re: Vrácení neúplného balíku 

(22.7.2010 15:58:27)
V podmínkách nemá žádné info o poštovném, takže nevím. Mě by ale spíše zajímalo, jak je to dle práva, nějaké podmínky jsou sice fajn, ale mnohdy tam jsou napsány právní nesmysly.
 X E N A 


Re: Vrácení neúplného balíku 

(22.7.2010 16:02:30)
No když na to přijde, tak se to bude řídit právě jejíma podmínkama, s kterýma ty jsi objednáním zboží jakoby souhlasila.
K reklamaci tam něco mít musí, ne?
 cyanofix 


Re: Vrácení neúplného balíku 

(22.7.2010 16:30:24)
Já bych to vrátila s dopisem o odstoupení od smlouvy. Vzápětí bych poslala doporučenej dopis, že na základě § 599 občanského zákoníku žádám o uhrazení nákladů na zaslání ....
 Peggy* 


Re: Vrácení neúplného balíku 

(22.7.2010 17:05:09)
Já tomu moc nerozumím. Ty sis něco objednala a přišla ti cca půlka toho, co sis objednala? Balík byl neporušený? Jestli jo a převzala jsi ho, pak už asi nejde ho reklamovat na poště.
Pokud paní uznala, že něco z její strany není v pořádku, bylo by fér, kdyby ti vrátila zboží i včetně poštovného, případně ti na svoje náklady doposlala to chybějící. Dobré je mít nějakého svědka, že zboží nebylo úplné, případně si to teba vyfotit a poslat jí, jak to vypadalo.
Na druhou stranu, když budeš vracet např. zboží zakoupené přes internet v rámci té zákonné 14ti denní lhůty, taky není prodejce povinen ti vracet poštovné. Stejně tak jako při reklamaci vadného nebo rozbitého zboží - je to už Tvůj "problém", že sis to koupila přes internet, nikoli v kamenném obchodě, kam bys to odnesla "zadarmo". Jestli mi rozumíš jak to myslím ...
Pokud je to něco, co bylo objednáno přes Aukro apod., máš možnost udělit negativní komentář.
 Martina + 2 kluci 


Re: Vrácení neúplného balíku 

(22.7.2010 19:54:38)
Kupodivu reklamovat jde balíky do 24h, mě to také překvapilo.
 ..maya.. 


Re: Vrácení neúplného balíku 

(22.7.2010 19:23:38)
máš nárok na odstoupení do 14dnů od převzetí zboží pokud to není uvedeno jinak, jestli tam nic v obch.podmínkách nemá je povinna zboží přijmout zpět.

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.