| Slavek |
 |
(13.8.2010 0:05:56) Dobry den,
Chtel bych se zeptat jestli nahodou nemate zkusenosti s reklamaci matrace Sultan Gryning...Mame matraci, ktera je stara uz par let, ale je porad v zaruce. Objevil se problem, matrace se proste prolezela, tak ze se na ni absolutne neda spat a vzdy rano po spani strasne boli zada. Snazil jsem se vyreklamovat matraci v Ikei Brno, ale bohuzel mi to nechteji prijmout v zadnem pripade bez uctenky, kterou nemuzeme najit. Uz jsem se hadal s vedouci reklamacniho oddeleni, ale vubec nedelaji zadny ustupek. Po nekolika tydnech se mi podarilo k nam domu dostat reklamacniho technika, ltery uznal reklamaci a dokonce sepsal reklamacni formular, kde reklamaci uznal a napsal, ze dostaneme refundacni kartu....po par dnech mi opet volali z Ikee a rekli, ze reklamaci neuznavaji, protoze nemam uctenku...Je to opravdu zmatek...poradi nekdo nejakou zkusenost, pripadne reseni problemu ?
Dekuji mockrat, bude moc vdecny Slavek
|
| Bumbi&05,08,10 | 
 |
(13.8.2010 1:05:58) bez účtenky to vzít nemusí, je to jen na jejich dobré vůli... bohužel.
|
| Tragika | 
 |
(13.8.2010 1:12:27) Ještě jsem neviděla, že by někdo po x letech mohl nárokovat reklamaci a neměl účtenku. Své jste si odleželi, tak asi bude nejlepší koupit matraci novou a u jiného výrobce. Stejně by po čase šla z domu, ne?
|
| Bumbi&05,08,10 | 
 |
(13.8.2010 1:34:54) Ikea má na matrace prodložené záruky, ale jak chceš bez účtenky dokázat, kdy byla zakoupená???
|
| HelenaPa | 
 |
(13.8.2010 6:58:15) Nešlo by to třeba výpisem z účtu, pokud jste platili kartou?
|
| Jenda00 | 
 |
(13.8.2010 7:24:50) Tragiko, matrace z Ikea, nevím jestli i ty levnějí,ale ty dražší mají hooodně dlouhou záruku.
|
| Májja | 
 |
(13.8.2010 7:44:18) Tedy me opravdu nikdy nenapadlo reklamovat neco bez uctenky.Matraci bych vyhodila,koupila novou a poradne si uklidila uctenku!
|
| Bumbi&05,08,10 | 
 |
(13.8.2010 9:36:28) já jsem bez účtenky reklamovala kávovar - věděla jsem přesně den i čas, kdy jsem ho kopila a v obchodě byli ochotní to dohledat. Ale byla to jejich ochota, mohli mě poslat do řiti a nemohla bych na to říct ani fň.
|
| HelenaPa | 
 |
(13.8.2010 10:57:49) Ne, podle zákona nemusíš mít účtenku. Stačí věrohodně doložit, že jsi to v daném obchodě koupila. A věci z IKEA jinde nekoupíš. A teď jen jde o to, jestli se tato matrace prodávala už tak dávno, aby jí vypršela záruka.
|
| Maťa. | 
 |
(13.8.2010 11:00:30) Heleno, ale čo je to věrohodně? Věrohodně, že to zrovna kúpil v tej predajni a nie v inej predajni Ikea? Oni nie sú vzájomne účetne previazané, každá si jede za seba - tak to vidím z pohľadu ekonoma. Myslím, že to je ich hlavný problém - problém s účetnictvím.
Nevravím, že by nemohli vyjsť vstříc - samozrejme mohli. Ale nie je to ich povinnosť bohužiaľ v tomto prípade.
|
| Maťa. | 
 |
(13.8.2010 11:01:49) Proste ak na to použijem extrémny príklad, kde dokáže, že to nekúpil v Ikea vo Sweden napríklad? Chápete..
|
| HelenaPa | 
 |
(13.8.2010 18:48:19) Naštěstí je to tak, že když koupíš v jedné prodejně řetězce, jsou povinni to řešit v kterékoliv prodejně daného řetězce. Myslím, že to platí i v rámci celé EU, ale to nevím 100%
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| malostranska | 
 |
(13.8.2010 16:58:20) bohuzel to vidim jako Tragika.... v budoucnu bych se IKEA matracim vyhla. Nam se prolezely po 3 mesicich...
|
|
|
|
| Martheen+4 | 
 |
(13.8.2010 8:27:15) Ikea je pro mě ten nej obchod na reklamace, když máte účtenku, naprosto nic neřeší, všechno vezmou zpět, navíc možnosti vrácení zboží bez udání důvodů až do 90 dnů atd., nikdy jsem tam neměla s reklamacema ani vracením zboží jediný problém. Samozřejmostí je ale účtenka, obávám se, že bez té nedocílíš ničeho. Jinak matrace ikea mají opravdu snad 10letou záruku, jsou výborné , s účtenkou už bys měl doma novou, nezbývá než obrátit byt vzhůru nohama a najít ji!
|
| Slavek |
 |
(13.8.2010 14:54:59) Dekuji vsem mockrat za zkusenosti!
Platilo se to kartou a vypis uz taky mame, bohuzel si banka nedrzi stare informace a neni tam napsano kam ta platba odesla. Nezbyva nic jineho nez asi najit uctenku.
|
| Slavek |
 |
(13.8.2010 14:59:19) No a jeste dalsi vec je, ze uctenky ukladaji od roku 2004 pokud mi to rekli spravne. Matrace byla koupena predtim, takze i kdybych vedel presne datum i cas, tak se to nedohleda. A matrace je 100% v zaruce.
|
|
| Teri | •
 |
(13.8.2010 16:52:18) Jaktože na výpisu není napsáno, kam platba kartou šla, to je údaj, ketrý mám všude na výpisu uvedený.
|
| Slavek |
 |
(13.8.2010 17:43:15) Jedna se o ceskou sporitelnu, takhle stary vypisy uz jsou archivovane, proto vyjede jenom excelova tabulka, ktera se vytiskne.A nani je jenom datum platby a castka, nic jineho.
|
| LucinkaS | 
 |
(17.8.2010 0:24:34) Myslím, že zrovna Ikea by měla být schopná podle data, částky a čísla vašeho účtu platbu u sebe dohledat. Já bych to jen tak nevzdávala....
|
|
|
|
|
|
| Lída,3 kluci a holka | 
 |
(13.8.2010 9:02:58) Slavku, platili jste to v hotovosti nebo kartou? Dalo by se to prokázat i výpisem z banky...
|
| Maťa. | 
 |
(13.8.2010 11:01:07) jj, to je dobrý nápad
|
|
|
| Petra+Kačenka 4/06+Ondra 2/10 | 
 |
(13.8.2010 9:27:06) Mám reklamaci matrace v Ikee za sebou, naprosto bez problémů, ale my měli schovanou účtenku... Přijeli, odvezli a my si jen pak zajeli pro novou. Super rychlé vyřízení. A záruka je 25 let, takže se vyplatí účtenku schovat opravdu dobře. Jinak na Ikeu nedám dopustit, jak v přístupu k zákazníkům, ve vybavenosti prodejny pro rodiny s dětmi a vůbec jsem nikdy neměla pocit že tam někoho obtěžuju, bohužel zatím vzácnost. Myslím že účtenka je zásadní podmínka pro jakoukoliv reklamaci, obávám se že máte smůlu...
|
|
|