| karkarka+1+// | 
 |
(16.8.2010 14:02:20) ahoj, potřebuji poradit. Objednala sem ji z jednoho internetového obchodu župan, dle popisu mělo jít o župan dlouhý. Když mi však balíček přišel, zjistila jsem, že je krátký. Existuje nějaká lhůta, do které lze zboží z internetu vrátit(odstoupit od kupní smlouvy)? díky všem za info
|
| Malenka44 |
 |
(16.8.2010 14:05:27) do 14 dnů můžeš odstoupit - jen nesmí být zboží použito, mělo by být v původním obalu. Určitě by bylo dobré je kontaktovat - nejlépe jim zavolat.
|
|
| a je to? |
 |
(16.8.2010 14:05:51) To by tam měli mít uvedený, někde v obchodních podmínkách ne? Nakupuji přes net často, někdy se stane, že se seknu ve velikosti, tak to zkouším prodat dál...nebude lepší, když se poptáš po známých, jestli by ho nechtěli?
|
|
| X E N A | 
 |
(16.8.2010 14:05:56) Kupující má právo V souladu s § 53 odst. 7 a § 54 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, pokud byla smlouva uzavřená pomoci prostředku komunikace na dálku. Do této doby je také kupující povinen prodávajícímu doručit toto své rozhodnutí.
Zboží je kupující spotřebitel povinen vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. V případě, že bude vrácené zboží nekompletní či poškozené, může prodávající vrácenou kupní cenu snížit o tomu odpovídající částku (v souladu s § 458 odst. 1 občanského zákoníku).
Peníze za vrácené zboží budou kupujícímu vráceny do 30 dnů od účinnosti odstoupení kupujícího od smlouvy.
|
| karkarka+1+// | 
 |
(16.8.2010 14:08:07) díky moc. to jsem potřebovala vědět.
|
|
|
| ..maya.. | 
 |
(16.8.2010 15:02:32) do 14dnů ale čím dřív tím líp
|
|
| Lucie, Sára, Danny | 
 |
(16.8.2010 15:04:12) Pokud nemaj lhůtu 14 dnů uvedenou na netu v podmínkách, tak se smlouva prodlužuje až na měsíc. Bohužel poštovný ti nevrátí.
|
| Bumbi&05,08,10 | 
 |
(16.8.2010 15:10:37) poštovný by v tomto případě vrátit měli, protože ti zaslali jiné zboží, než které sis objednala, čili to není odstoupení od kupní smlouvy bez uvedení důvodu, ale reklamace výrobku, který neodpovídá objednanému zboží, respektive jeho popisu, jak ho uvádí prodávající. Při reklamaci máš nárok na úhradu nákladů spojených s oprávněnou reklamcí (pokud je reklamace neoprávněná, tj. prodejce ji neuzná, nemáš nárok na nic)).
|
| Žžena |
 |
(16.8.2010 21:58:56) Ale poštovný, který už zaplatila za obdržení balíku, jí asi nevrátí. To nemá nic společnýho s reklamací.
|
|
|
|
|