Nika89 |
|
(5.9.2010 16:26:06) Vyhrála jsem na jednom serveru aukci, až pozdě jsem si přečetla, že paní trvá na osobním odběru. Napsala jsem jí, že pokud nechce zboží poslat poštou a chce mou výhru zrušit, pochopím to. Bohužel paní dál trvá na osobním odběru. Jsem ochotná za ni zaplatit i provizi z prodeje zboží nebo poplatek serveru, ale pro tu věc se prostě nedostanu, mám dva syny, mladšímu je jen 6 týdnů a paní bydlí 200km daleko. Já vím, že je to moje chyba, ale co mám teď dělat?
|
Kopřiva Dvoudomá |
|
(5.9.2010 16:36:05) Třeba by tu byl někdo, kdo bydlí tam, co prodávající. Tak bys mu poslala peníze, on by to u prodávající vyzved a poslal ti to poštou.
Je to trochu na dobrý slovo, ale třeba by to šlo...
|
|
Kalamity YANKA |
|
(5.9.2010 16:36:50) a vážně tam nejde zajet? nebo někoho poslat, poprosit, aby tam zajel?
|
|
Ikonie |
|
(5.9.2010 16:38:12) Niko a na jakém serveru, jestli se můžu zeptat? Já myslím, že ti hrozí maximálně nějaké záporné hodnocení. Nevím, jestli může někdo přinutit... Já jsem kdysi prodávala kočárek, paní přihodila a vyhrála. Po pár hodinách od skončení mi přišla odpověď, že si kočárek neberou, že ho nechtějí. Napsala jsem jim záporné hodnocení a prodala ho jinde
|
Nika89 |
|
(5.9.2010 16:42:47) Na Aukru. Kočárek je opravdu moc pěkný a já ho potřebuji už tenhle pátek. Rozhodovala jsem se mezi tímto použitým a novým, ten nový byl jen o 700,- dražší než použitý. No vybrala jsem tenhle a protože už bylo jen 7 minut do konce, rychle jsem přihodila a už to bylo, nepřečetla jsem si metodu platby.
|
Kopřiva Dvoudomá |
|
(5.9.2010 16:43:26) Niko, a kde teda ta prodávající bydlí?
|
|
|
|
aachje skunk a tři holky |
|
(5.9.2010 16:40:56) mě se to taky stalo..prostě se neuskuteční ten prodej.ona nezaplatí žádnou provizi. napiš na centrum sporů.napiš jim svůj postoj,že jsi omylem...atd a že se bohužel s paní nelze dohodnout. mělo by to být bez problému. maximálně ti paní (pokud je to kravka dá negativní hodnocení)ale na to můžeš reagovat vysvětlením.každý normální to pochopí. já takhle na mimi .bazaru nestihla jeden nákup,protože jsem rodila a paní mi za dva dny napsala negat.hodnocení a ačkoli jsem jí to později vysvětlila a obchod se uskutečnil,nesmazala ho . prý jako výstrahujá tam nic neprodávám,tak mi to je šumák,ale paní se potřebovala cítit jako damokl na demnou
|
|
Čekatel na smazání |
|
(5.9.2010 16:43:35) Takový mám nejradši. Pokud trvala na osobním odběru tak se jí prostě nechce posílat poštou, to je pochopitelný. Pokud je to na aukro tak ji ztrhly z výhry určitou částku jako poplatek a když si tu věc nevyzvedneš, musí zažádat o vrácení peněz. Nehledě že tím že je to osobní odběr je i cena draženého předmětu nižší, neboť počet účastníku co si nemůžou přijet pro vyhraný předmět je zpravidla větší než ti co můžou.
Zkus se jí omluvit a ať to nabídne tomu co přihodil před tebou, a ty doplatíš zbytek. Jinak asi máš záporný hodnocení a paní to musí vydražit znova.
|
|
sojka+07+09 |
|
(5.9.2010 16:44:39) Niko, to se může stát, nabídni paní, zda chce zaplatit poplatek za aukci, že to mileráda uděláš, bude to do padesáti korun a potom se omluv a hotovo. Nedělá se to sice, ale pokud se s paní nedá jinak domluvit, nedá se nic dělat.
Já jednou takhle pokazila aukci, protože jsem měla nemocné děti a pro zboží jsem se nedostavila. Napsala jsem paní,co se stalo, byla hodně nepříjemná a prý, že pokud mi zboží pošle, chce 200 korun za poštovné a balné.TAkže jsem paní slušně odmítala a dál jsem to neřešila. Paní sice vyhrožovala, že napíše záporný hodnocení, ale já jí napsala, že ona zase není ochotná ke spolupráci a tak k žádnému hodnocení z obou stran nedošlo.
|
|
Nika89 |
|
(5.9.2010 16:49:13) Paní je z Rožmitálu pod Třemšínem. Mě se právě taky stalo, že jsem tam prodávala porcelán a udala osobní odběr. No dva lidé asi spěchali s příhozem stejně jako já a chtěli ho pak poslat poštou. Tak jsem to holt zabalila do novin a poslala jako křehké. Žádnou vědu jsem z toho nedělala.
|
|
Maťa. |
|
(5.9.2010 16:55:18) Nika, ona može požiadať Aukro o vrácení provize z dovodu, že si odstúpila od kúpy po ukončení aukcie. Na základe toho Ti Aukro pošle maila, kde Ťa bude urgovať a máš tam možnosť vysvetliť prečo-začo-načo.
Pokiaľ by Aukro uznalo, že si Ty na vine, dostaneš trestný bod (za tri trestné body možu blokovať účet). Pokiaĺ uznajú Tvoje dovody, tak Ti trestný bod nehrozí.
Predávajúcej na základe tejto tirády potom vrátia provizi.
Akurát s čím treba počítať, že možeš od nej potažmo dostať negatív. Ale aj u neho máš možnosť dopísať svoje vyjadrenie.
Ak teda predávajúca trvá furt na tom osobnom odbere a nijak inak a nemieni Ti to "odpustiť".
|
Maťa. |
|
(5.9.2010 16:56:22) Na jednej strane chápem trochu predávajúcu, predsa len posielať kočár je kapičku zložitejšie, než balíček s porcelánom.
|
Ikonie |
|
(5.9.2010 17:00:34) Poslat kočárek není nic hrozného. Buď ho zabalíš, nebo můžeš nechat tak, jak je a poslat neskladně
A já mám opačný problém-vyhrála jsem v aukci, ale nic mi nepřišlo, řeším to s Aukrem... Prý poslal věc obyčejně..., prodejce se vůbec neozývá. Neskutečené chování
|
|
|
|
Akasha |
|
(5.9.2010 17:02:08) Nechápu co se jí nechce. Já takhle vydražila kočárek sestře a paní mi ho poté, co jsem jí řekla, že osobní odběr není možný, poslala normálně poštou a nechtěla ani poštovné je to jen a pouze na ochotě lidí. Asi by ju zabilo to poslat takový mám nejradši. Jak už kdosi radil, zkus napsat na centrum sporů nebo jak se to jmenuje. Případně s paní se domluvit, ať to dá tomu, kdo přihazoval před tebou a ty to doplatíš
|
|
Nika89 |
|
(5.9.2010 17:19:55) Děkuji za rady, od aukce neuběhlo sedm dní, takže mi spor nejde zahájit. Paní se zatím znovu neozvala, takže nevím, jestli si mám hned objednat jiný kočárek, aby mi stihl do pátku dojít, nebo jestli mám počkat aspoň do rána?
|
|
Nika89 |
|
(5.9.2010 17:33:49) Paní jsem poslala mail:
Dobrý den, je mi to opravdu velice líto, ale pro kočárek si nemůžeme přijet. Ruším svůj přihoz. Můžete jej vystavit znovu, můžete se mnou zahájit spor, čímž nemusíte Aukru platit provizi, popřípadně ji zaplatím já, pokud spor nezahájíte. Moc se Vám omlouvám za způsobené problémy. Přeji krásné dny
|
Maťa. |
|
(5.9.2010 19:59:43) Nika, příhoz už naozaj zrušiť nemožeš. Ten možeš zrušiť jedine počas aukcie, čo ešte beží - teda požiadať o zrušenie.
Ano, pribudlo na Aukro kopec nových často povodne nakupujúcich na Mimibazaru a ano, často nechápu, že Aukro je o niečom inom.
Preto radím - pýtajte sa skor, než prihodíte - máte tam na to formulár
|
|
|
Z + 2 |
|
(5.9.2010 18:29:14) Teda musím obdivovat ten přístup tady. Jedinému Michalovi nepřijde divné, nedodržet závazek ke kterému jsem se příhozem zavázal. Samozřejmě je chyba Aukra, že s lidma jako zakladatelka neumí zatočit, ale to že tyhle malé podvůdky a porušení dohod přijdou naprosté většině přispěvatelek OK. Proč? Pokud něco kupuju, je snad mojí odpovědností číst podmínky. Docela by mě zajímalo, jestli by jste všechny byly, tak vstřícné v případě, že by jste byly v roli prodávající. Nechápu.Pevně doufám, že prodávající využije hodnocení, protože o takových to lidech chci vědět a mít možnost se vyhnout obchodování s nimi.
|
chikamichi |
|
(5.9.2010 19:00:05) Ano na Aukru jsou podmínky dost tvrdé, vlastně jsi už uzavřela pevnou kupní smlouvu,není to taková legrace jako na mimi-bazaru.
|
|
Maťa. |
|
(5.9.2010 19:55:59) Zubr))) Ja osobne som písala v podobnom duchu, jak Michal (to len tak mimochodom, zrovna riešim babu, čo mi zmařila tri aukcie...). Ale snažím sa trochu pochopiť v tomto prípade aj druhú stranu (unáhlené jednanie).
|
|
Nika89 |
|
(5.9.2010 21:09:01) Mě se tohle stalo jako prodávajícímu. Zboží jsem prostě zabalila a poslala. Ano, tohle byla moje chyba, věřím, že už se mi to nestane. S paní jsme se domluvily, zaplatím za ni poplatek.
|
Malenka44 |
|
(12.9.2010 7:49:07) a tohle je mejl na ně
otrs@aukro.cz
|
|
|
Cácork@ |
|
(28.9.2010 7:30:09) jasně - popravíme jí za to.
splést se snad může každý ne? je to jen o domluvě - a s prodávají se jak vidno domluvit nelze. Stát se to mě - problém s tím nemám, kor když mi kupující nabídne vrátit částku co jsem do toho vložila.
|
|
|
|