michaELAela |
|
(29.9.2010 8:21:11) Tak kvůli takovým jako ty,na dobírku zásadně neposílámTo je neuvěřitelný,tak když sis to objednala,tak to snad chceš,ne?
|
Bellinka+Šimonek03/2011 |
|
(29.9.2010 8:22:13) Ano, chtela jsem to..ale prece si nenecham nadavat a timto jednanim na me ta zenska pusobi tedy dost neseriozne...mam si vyzvednout treba kamen za litr?
|
Krakatice |
|
(29.9.2010 8:23:56) Stačilo zavolat na poštu a domluvit se, kdy ti mají balíček znovu doručit.
|
|
Aneka_ |
|
(29.9.2010 8:24:02) To, zda je /byla neseriózné je diskutabilní. V této chvíli jsi jednala neseriózně ty. Nelze dokázet opak. Někdo může být sprostý, to ale neznamená, že není seriózní a že je to hned podvodník.
|
|
michaELAela |
|
(29.9.2010 8:24:15) dnes už na poště jde,že balik ti na poště rozbalí a pokud by v něm byla cihla,kámen a pod..tak se na tvé náklady balík pošle zpět.
|
|
remus |
|
(29.9.2010 8:24:32) A proč kámen? Máš snad normálně právo balík na poště zkontrolovat a pokud to nebude v pořádku, tak ho vrátit!
|
michaELAela |
|
(29.9.2010 8:25:38) Ano,máš
|
petuli1108 |
|
(29.9.2010 8:31:40) A neni problém spíš v tom, že sis objednala něco, co nyní už nechceš a nehledáš výmluvy? Já se pani nedivim, že je vytočená (ačkoliv vždy se dá i v afektu jednat slušně), musela ti to připravit, zabalit, dojít na poštu, uhradila cca stovku za poštovné a ty teď obchod zmaříš...já takovýhle skutky, kdy si někdo něco objedná a udělá z prodávajícího blbce, fakt nechápu, buď něco chci, tak to řádně zaplatím nebo to prostě nechci, tak si to neobjednávám! :-(
|
Bellinka+Šimonek03/2011 |
|
(29.9.2010 8:34:47) Ja zadnou vymluvu nehledam, jak jsem jiz psala- nez doslo k tem vyhruzkam- ani me nenapadlo zbozi neprijmout. Me zkratka takove chovani moc normalni nepripada..koukam, ze vam tady ano a to me desi jeste vice. Jak jsem jiz nekolikrat napsala- postovne jsem ji slibila uhradit, ale ani to nepomohlo a stale mi vyhrozuje, to prece neni korektni obchodni vztah..
|
Aneka_ |
|
(29.9.2010 8:37:37) Nepříjde mi takové chování normální, ale stále to není důvod nepříjmout to, co jsem si objednala. Když je to magor baba, odeberu, co jsem objednala, mrknu dovnitř, pokud OK napíši ji hodnocení, že je magor a už nekupuji. Pokud je v balíku kámen, pošlu zpět a opět napíši hodnocení ablabla. Prostě obchod nelze řídit na základě pocitů, ale faktů. přístě se ti nebude zdát, že byla moc rychlá v poslání, pomalá, uzavřená, otevřena....
|
Ilča29 |
|
(29.9.2010 8:39:08) přesně tak
|
|
|
Ilča29 |
|
(29.9.2010 8:37:42) No ale ještě si jí to poštovné nezaplatila nebo ano? Kdybys jí peníze převedla na účet před odesláním balíčku,taky by sis ho určitě vyzvedla a nenechala na poště Proč to zboží nakonec tedy nechceš?Kvuli jejímu jednání?Na to bych prděla,zboží si vzala,měla z něj radost a máš klid.
|
petuli1108 |
|
(29.9.2010 8:42:33) Nechápu, co tě děsí na tom, že nám nepřijde v pořádku něco si objednat a nevyzvednout? Já neobhajuju chování oné paní, ale ani nenecházím pochopení v tom tvém. Podle mě se to, že bych si něco objednala a následně neuhradila, nedělá! Nebo alespoň já bych se za sebe styděla a něco takovýho záměrně neudělala. A to i v případě, že bych zjistila, že prodejce je psycho...to mi vlastně může být jedno, kupuju si zboží, nikoliv prodejce...
|
|
Bellinka+Šimonek03/2011 |
|
(29.9.2010 8:42:46) Mam na poste i zapalceny balicek a ani ten si vyzvednout nemohu- jak jsem jiz psala jsem nemocna a druhy tyden upoutana na luzko. To neni vymluva, ale objektivni fakt. Na postu jsem volala, chteli po me jeste 80 kc za dodani na zvlastni pochuzku nebo co, to mi prislo zbytecne, kdyz ma manzel moznost vse vyzvednout za me koncem tohoto tydne. To prece musi kazdy prodejce pochopit. Postovne jsem ji jeste nezaplatila, ona jeho vysi stale zveda a proto jsem chtela i vedet, zda se skutecne plati dvakrat. Ano, uz i z principu nechci uzavirat obchod s nekym, kdo bez objektivnich pricin nazyva druhe devkou apod. Ja si obchodni vztah, ale skutecne predstavuji jinak..
|
Aneka_ |
|
(29.9.2010 8:47:11) Rozdíl je akorát v tom, že jsi ten obchod UŽ UZAVŘELA objednávkou a až poto jsi zjistila, že je magor. Magor prodejce není důvod k odstoupení od smlouvy. Když už to bereš z tohoto pohledu. Ona může být magor, ale ty jsi nejednala tak, jak jsi měla. Jak tu někdo trefně poznamenal, kupuješ hadry, ne psychopatickou osobu. No, ty jedině do kamenného obchodu. Když je takových více, pak se nedivím, že přibývá neurotických prodejců.
|
Aneka_ |
|
(29.9.2010 8:48:38) ...a takoví jako já mají pak smolíka, když jim někdo nechce poslat na dobírku.Musím si jezdit.
|
Ilča29 |
|
(29.9.2010 8:49:42) Nebo poslat předem na účet a trnout zda to dojde
|
Aneka_ |
|
(29.9.2010 8:51:43) Ilčo a pak to dojde a já se dozvím, že to je psychopat, tak to hodím do koše
|
|
|
|
Bellinka+Šimonek03/2011 |
|
(29.9.2010 8:49:12) Aneko, a ja mam jako kupujici povinnost zbozi vyzvednout dle natlaku prodavajiciho jeste ten stejny den, kdy jsem sama a dobrovolne potvrdila jeho ulozeni na poste? Podle ktereho obchodniho zakoniku?
|
Aneka_ |
|
(29.9.2010 8:50:50) Ne, jistě že nemáš, měla jsi se na maily vyprdnout a vyzvednout zboží, až budeš moci. Nikdo neříká, že baba není magor, jen se víceméně shodujem, že není normální zboží nevyzvednout vůbec.
|
MrakovaK |
|
(29.9.2010 9:47:53) nesouhlasím, taky bych si to nevyzvedla, aspoň by si prodávající uvědomila, že vyhrožováním vážně ničeho nedosáhne. Je to nefér, ale její chování je fakt psychopatické, zvláště, když kupující slíbila, že si pro to přijde koncem týdne..
|
lipoo |
|
(29.9.2010 9:48:39) přesně jak píše Mraková..už z principu slušnýho jednání-nebrat!!!!natož brat a posílat následně zpět s tím,že prodělám místo 130kč tisícovku
|
|
|
|
|
Šárinkaa,Daniel08,Sára09 |
|
(29.9.2010 8:49:54) tak od psychopatické osoby bych si to nevzala nejednala férově a tak se i tak zachovala kupující,ale každý na to má svůj názor
|
|
|
Ilča29 |
|
(29.9.2010 8:47:51) Je fakt,že kdybys mi napsala že jsi nemocná,tak v klidu určitě počkám až si budeš moct balíček vyzvednout,ale nevím jak u vás,ale u nás pošta normálně bez příplatku balíček doručí znovaJe to vždy i na oznámení o zasilce,musíš to tam mít napsané
|
Aneka_ |
|
(29.9.2010 8:49:36) Jo, jasně, pošta doručuje znova bezplatně v čas doručování a za poplatek mimo tuto dobu. je to na každém lístku napsáno.
|
|
Bellinka+Šimonek03/2011 |
|
(29.9.2010 8:51:18) Ilco, me na poste rekli toto- zbozi doruci znovu, ale zvlastni kuryrni pochuzkou a ta stoji v mem pripade 80 KC. Ja pani taky neuhanela, at uz mi balik posle a trvalo ji to 2 tydny nez ho poslala, ja preci nemam pravo na nikoho tlacit..
|
Ilča29 |
|
(29.9.2010 8:55:15) Belli ale jak bylo psáno v mimo doručovací hodiny to je s poplatkem,jinak normálně bez poplatku v době kdy jezdí pošták.Je vidět jako všude jinde i na úřadě uřednice každý to holt neví.
|
Bellinka+Šimonek03/2011 |
|
(29.9.2010 9:00:12) Ilco, me na poste nerekli, ze by mi to dodali jeste jednou bezplatne. Uz se mi to nechce porad dokola vysvetlovat, ale kdyz nekomu napisu, ze si balik vyzvednu koncem tydne (je ulozen do 7.10.), tak snad tuhle skutecnost musi akceptovat bez dalsich urazek. Pro me proste takove chovani vybocuje z normalu a vsem, komu pripada normalni se neskutecne divim, ale asi prichazim do styku s lidmi na jine mravni i jine urovni..ja takove chovani zkratka neznam a odmitam akceptovat.
|
Ilča29 |
|
(29.9.2010 9:12:27) To chápu,prostě nechtěj a dělají že nejde...jako všude jinde na uřadě,to známTaky bych se nedohadovala,ale z vlastní zkušenosti vím,že to prostě jde A chování s paní co tu tak čtu nesouhlasil nikdo.Jde o pochopení,jestli bere to že si to prostě hned nevyzvedneš když nemůžeš ( nehledě na poštu) nebo potřebovala ty peníze co nejdřív a měla i jiného zájemce. Nevím no,jestli se ti ty věci líbili a nikde jinde bys je třeba za tu cenu nekoupila,vzala bych je a celý to hodila za hlavu
|
|
|
|
|
|
helis78 |
|
(29.9.2010 9:27:14) U nás se neplatí pochůzka navíc, na to je právo, píšou to na lístku, když nezastihnou doma.
|
|
|
|
mmmoravankaaa |
|
(29.9.2010 9:05:22) já souhlasím s tebou ,taky bych to už nechtěla ,nemá být sprostá.......musí počítat s tím ,že se jí balík může vrátit ,je to i její riziko....
|
|
Kudla2 |
|
(29.9.2010 10:19:22) Belinko, mně to normální nepřipadá a taky se divím, kolika lidem tady ano - zaplatila bych jí poštovné a poslala to zpět a žádné výčitky neměla...
Holky, fakt vám přijde normální a v pohodě se vůbec rozčilit na zákazníka, který vůbec nic neprovedl, jen mne slušně požádal, že si zboží vyzvedne později, protože byl v nemocnici? Navíc mu ještě sprostě nadávat? To se nedělá ani zákazníkům, kteří jsou opravdu protivní. Přišlo by vám v pohodě taky třeba přijít do hospody, objednat si jídlo a když by vám ho číšník donesl a vy mu ještě nedotčenému něco vytkly, vynadal by vám do děvek? Fakt byste to jídlo snědly a zaplatily?
|
|
|
|
|
remus |
|
(29.9.2010 8:27:48) Samozřejmě a to před zapalcením! na to máš právo i v případě, že ti ho doveze pošťák, také jsem to u dražších věcí tak dělala, on je svědek, kdyby tam ta věc nebyla!
|
|
|
Ikonie |
|
(29.9.2010 8:51:55) Belinko-nejdřív musím podepsat převzetí balíku a teprve pak se můžeš do něj podívat. Pokud se zbožím nejsi spokojená atd., musím balík poslat zpět, ale znovu napsat adresy, zabalit...
|
Anni&Annika |
|
(29.9.2010 9:04:09) ja jen nechapu, kde pani nejednala ferove....vzala balik, veci pripravila, zabalila, odnesla na postu a poslala na dobirku /taky si veci mohla dat predem zaplatit na ucet, ze?/....no a ceka a ceka, kdo si kde balik kdy vyzvedne....neprijde mi normalni, ze mi za to bude nekdo nadavat, ale pani neznam a promin, znam pribeh jen z tve strany....dokazu pochopit, ze bude pani nervni z toho, co se deje, a proc jsi balik nevyzvedla...to ze nekomu nadava je vec druha, nevim ale take, jak jsi reagovala ty.....takze.... pokus si neco objednavam, mela bych zbozi vyzvednout a ne za par dni otocit o 180 stupnu jen proto, ze se ti neco zacalo nelibit.....pani je zrejme prudas. Takze na tvem miste, pokud veci nechces, poslala bych ji postovne a balne a naklady s tim spojene a jak uz jsem jednou psala, jdi nakoupit do kamenneho kramu...tam teda musis ale pocita s tim, ze zbozi zaplatis hned a mozna za vyssi ceny
|
Bellinka+Šimonek03/2011 |
|
(29.9.2010 9:11:57) Pani jednala ferove, kdy me nutila balik vyzvednout jeste ten den a nebo ze bude zle? Pokud je tohle ferove obchodni jednani...
Ja mam profesne dost blizko k internetovemu obchodovani a vim, ze zakaznik ma pravo odstoupit od smlouvy.
o nezaplaceni postovneho z me strany nemuze byt ani rec, to jsem tu nikdy netvrdila.
A pokud vec stoji tak, ze ja musim jako kupujici akceptovat jakekoliv i treba vyhruzne jednani ze strany prodejce a nebo se vyhnout internetovemu nakupovani- je argument skutecne velmi smesny. Nakupuji leta a bez nejmensich problemu. Moje ID je velmi dobre hodnoceni apod.
Myslim, ze jsem tematu jiz rekla maximum. Cekala jsem spise rady, jak funguje v CR dobirka (zila jsem v zahranici) apod. nez obhajobu neobahjitelneho chovani..aleson v mych ocich..
Presto diky vsem za nazory, jen je mi trochu smutno, co vse je v me vlasti povazovano za slusne obchdni jednani..ale s tim se vyrovnam.
|
Ikonie |
|
(29.9.2010 9:14:13) Bellinko-přečti si i mé rady.
|
|
Anni&Annika |
|
(29.9.2010 9:18:04) Belinko...kdyz ty porad pridavas...takze te nutila hned prvni den? Jako ze sledovala, kdyz dorazil balik na postu a hned ti zacala nadavat, ze to uz tam 5 minut lezi a kde jsi? Vzdyt jsi psala, ze jsi balik z duvodu nemoci neprebrala, tak jsi ji to pak rekla, kdyz te kontaktovala....ja uz teda fakt nevim jak to je
|
Bellinka+Šimonek03/2011 |
|
(29.9.2010 9:22:03) Anniko, ja jsem byla v nemocnici- vratim se domu a tam oznameni o ulozeni zasilky. Hned pisu pani, ze balik dosel, je na poste a manzel ho vyzvedne koncem tydne a ona na to, ze si me najde, ze ceka na penize..
|
Anni&Annika |
|
(29.9.2010 9:27:30) no tak vidis sama, ze pani ceka na penize...buhvi, co ma za problemy.... jak tu nekdo psal...ta pani nemusi byt vykvet inteligence, a jestli takhle vystartovala, asi bych ji teda byt tebou slusne poslala nekam /beru jen to, co slysim od tebe/, zaplatila postovne a vydaje s tim spojene a uz bych nerealgovala....
|
|
|
lipoo |
|
(29.9.2010 9:22:48) anni-belinka nepřidává....ona to psala hned v tématu
|
|
|
Aneka_ |
|
(29.9.2010 9:18:34) Bell - stále nemůžeš příjmout fakt, že i na netu obchodují lidé, co mohou mít IQ tykve, co mohou být neurotičtí, magoři a duševní mrzáci, či jen v tíživé situaci(což je neospravedlňule, leč něco vysvětluje), to ale neznamená, že to jsou podvodníci. Nejednala správně, patrně se chovala jako idiot a byla sprostá, tohle vše je ale jen jedna část nefér jednání.
|
MarkétaP + 4 dcerky |
|
(29.9.2010 9:27:37) Aneko, já si myslím, že odstoupit od obchodu proto, že ti prodejce vyhrožuje, je zcela v pořádku. Koneckonců pro e-shopy existuje zákonná podmínka navrícení zboží do 14 dnů BEZ UDÁNÍ DŮVODU, takže klidně jen proto, že tě v eshopu naštvali.
|
|
|
M+J+ 5 (2 holky -3 kluci) |
|
(29.9.2010 9:31:33) belinko ?
zakaznik ma pravo odstoupit od smlouvy. ano ma to je pravda ale převažně pokud zboži převezme každy ma nastavene podminky trochu odlišne ale dle zakona je zaklad stejny....
ano zakaznik ma pravo na odstoupeni od smlouvy ale ne pokud je zboži již odeslane a za dalsi jini prodejci si za odstoupeni mužou domahat nahrady nebo penale za zrušenou objednavku pokud ale nebyla odeslana.....
Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek . Odesláním objednávky SOUHLASÍTE s našimi obchodními podmínkami
Zákazník má povinnost zásilku vyzvednout dle (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb)
Zákazník nebo příjemce zboží má za povinnost zkontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození.
Odpovědnost za škody vzniklé při přepravě nese přepravce. Při splnění podmínek stanovených zákonem č. 367/2000 Sb., Občanský zákoník, má nakupující právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí plnění. Neporušené a nepoškozené zboží v původním stavu zašlete spolu s průvodním dopisem a fakturou doporučeně na adresu dodavatele. Nezapomeňte uvést číslo účtu, na které Vám bude vrácena částka za navracené zboží. (případně adresu pro účel převodu částky pomocí složenky). Poštovné a balné se nevrací ! Reklamační podmínky Záruční lhůta se řídí ustanovenímí Občanského zákonníka, činí tedy 24měsíců u nového zboží, s vyjímkami uvedenými v zákoně a s vyjímkou jde-li bazarové zboží. Kupující má právo na odstoupení od kupní smlouvy a následně na vrácení zboží prodejci bez udání důvodů, v souladu se zákonem č. 367/2000 do 14 dnů od jeho doručení (převzetí).Zboží musí být v původním obalu, neporušené, schopné dalšího prodeje jako nové. Částka za poštovné se nevrací.
|
lipoo |
|
(29.9.2010 9:36:45) M+J-opravdu si myslíš,že by ji paní poslala peníze zpátky?-takhle to vyjde uplně na stejno,když ji proplatí poštovný
|
Bellinka+Šimonek03/2011 |
|
(29.9.2010 9:41:26) No, presne..nikdy uz bych sve penize nevidela. Preci mohu obchodovat pouze s clovekem, ktery ve me budi duveru a u ktereho mohu pripadne zbozi i reklamovat.
Jak uz jsem asi milionkrat poznamenala- postovne a klidne i balne ji uhradim- ona ale odmita sdelit pevnou castku. A kdyz si priste rekne o tisicovku, tak to taky musim akceptovat? Ta zena jiste penize potrebuje, ale musi respektovat i moznosti druhych. Ja jsem prece zadala jen o par dni prodlevy. Kdybych k ni nebyla uprimna a nesdelila, ze balik je uz na poste, tak to ani nevedela..priste budu vedet,ze v Cesku se na ferovku nehraje...
|
Anni&Annika |
|
(29.9.2010 9:45:00) Bellinko...promin teda, jak muzes vedet, ze bys sve penize nikdy nevidela? Zajimalo by me, kdyby pani ted tady napsala o tobe....teda delat si zaver a hodit nekam cloveka podle emailove korespondence, no to promin. To ze je sprosta, jeste nedela zpani zlodejku....
|
MrakovaK |
|
(29.9.2010 10:07:21) ale významně to snižuje její důvěryhodnost, tak se nediv.
|
|
|
|
Pavelčata |
|
(29.9.2010 10:38:31) věděla by to, Česká pošta má systém sledování zásilek
|
|
|
M+J+ 5 (2 holky -3 kluci) |
|
(29.9.2010 9:48:06) tak to je ve hvezdach ja jsem reagovala jak napsala že zakaznik ma pravo na odstoupeni od smlouvy atd už nevim doslova jak to bell psala...
jde spiše o serioznost...jasne pani co napsala neslušny email byla asi neandrtalec jenže je chyba i kupujici že si neoveřila jeji hodnoceni nebo predem asi nekomunikovala aby dopředu vedela s kym obchoduje....
stejne jako ja prodavala mela jsem napsane že v připade nejasnosti at se radeji 10x emailem zeptaji, v připadě zdravotnich problemu nebo čekani na finance at daji dopředu vědět aby zbytečně někde zboži nestalo že na platbu je možne počkat.prodloužit uloženi na poště apb.
aby pozdeji nedoslo k nedorozumeni...stejne tak i ja se radeji jako pako zeptam prodavajiciho abych pak nebyla pako ja u toho nákupu....
seriozni je i neandrtalcovy poslat naklady spojene s dobírkou toje bezpředmětne a tim to ukončit že o nic neprisla jak jsem ji už napsala,naklady že uhradila a zboži muže prodat jinde.... pokud prodavajici nevznikli naklady jeste jinde poslala bychji jen naklady na postovne s dobirkou šlus tečka ende....
pokud musi platit provizi na aukru nebo nekde bohužel bych je uhradila ze slušnosti take obchod zmařila nakupující......
chapu nakupujici ale chapu i horkokrevneho neandrtalce prodavajici...
|
|
|
|
|
|
|
|
|