Kelyšová |
|
(19.10.2010 19:06:42) nevím, kam to zařadit,ale týká se to botek... Odpoledne jsem si jako druhý zájemce zaklikla na MMB botky,paní napsala, že jsou volné, tak jsem se jí zeptala na určité věci - celé to trvalo asi 6 minut - naše komunikace, po cca 7 minutách po tom, co mi napsala, že jsou volné jsem jí napsala, že je beru. Ona mi za pár minut napsala, že mezitím, co jsem se rozhodovala, tak je koupila jiná paní. Co s tím?? Dle mne mám na ně nárok já... napsala jsem jí mail, zetím neodpověděla... co by jste dělaly vy???díky za rady
|
kytko |
|
(19.10.2010 19:10:42) pokud jsi byla jako druhý zájemce, tak paní nelze dokázat, že opravdu mezitím neodpověděl ten první zájemce a zájem nepotvrdil. Neporušila pravidla prodeje a nezbyde, než hledat jiné botičky.
|
........ |
|
(19.10.2010 19:13:11) Stalo se mi to samé, akorát z druhé pozice. Byla jsem ta prodávající... a nechala jsem taky druhému zájemci protože napsal, že je bere okamžitě.... První pani se taky rozčilovala, ale to je snad moje věc komu boty nechám....
|
Kelyšová |
|
(19.10.2010 19:15:34) tak teda nevím, když si u mne někdo něco zaklikne, tak čekám,až první zájemce se vyjádří a dle toho dám vědět tomu dalšímu atd.... dodržuji pořadí, myslela jsem , že se to tak dělá normálně a ne, že si rozmyslím, komu věci nechám...
|
........ |
|
(19.10.2010 19:18:05) jasně ale kolikrát se čeká den a první pani napíše po 24 hodinách že zboží nechce a druhá atd už mají většinou obědnáno jinde.... takže pak se zboží stejně suší a nakonec zas čekám na další prodej...
|
|
Terinka4444 |
|
(19.10.2010 21:18:14) Tak včera si u mě paní psala o kombinézu, jakou má barvu, byla vyfocena. Měla jsem hned druhého a třetího zájemce, čekala jsem slušně, paní napsala až dnes, že tmavě modrou nechtěla. Psala jsem 2. a 3. zájemci, ti už si mezitím koupili jinde. Takže ono je to oboustranné. Dám si do podmínek, jako už má víc lidí, že závazné rezervace byť druhých zájemců, mají přednost před podobnými dotazy typu, jakou má ta kombinéza barvu.
|
Lenička+ 4sluníčka |
|
(19.10.2010 23:11:49) Když se to blbě nafotí tak fialová je modrá nebo obráceně tak je lepší se o barvách informovat a dát si týden splatnost pokud koruny nedorazí pak oslovit dalšího zájemce, nevím já bych na to nervy neměla asi bych musela prodávat jenom jednu věc a za velký peníz, než prodávat hadříky tak to bych je raději rozdala
|
Terinka4444 |
|
(20.10.2010 8:06:55) To rozhodně ne, je nafocena tmavě modrá, v inzerátu je napsáno, že foto odpovídá nejvíce dateilu číslo tři. Paní se zeptá, jestli je ta modrá hodně tmavě modrá nebo jen taková středně modrá. Tak odpovím a čekám a ona se 24 hodin neozve. Mezitím si další zájemce vybere něco jiného. Hodně se to rozmáhá. Levnější věci taky rozdávám, ale když koupím soupravu za 1000,-, je v naprostém pořádku, tak ji prostě za 400,- ještě prodám dál. Ale někdy nad těmi dotazy můj manžel kroutí hlavou.
|
|
|
|
|
Pole levandulové |
|
(20.10.2010 17:55:25) Sice moc neprodavam,a pokud uz neco prodavam, tak vetsi veci typu kocarek, ale v podminkach prodeje mam napsano, ze prednost davam rychle domluve a tomu, kdo si zbozi odebere driv /kocarek neposilam, jen osobni odber/. Obcas si to nekdo neprecte a pak se divi, ale jinak se mi to osvedcilo. Predejde se tim problemum, kdy by clovek cekal az nekomu dojde materska a pak si nakup rozmyslel.
|
|
|
|
Stárnoucí |
|
(19.10.2010 19:16:23) Stalo se mi to před týdnem- byla jsem PRVNÍ zájemce a paní mi odepsala, že si je objednala paní přede mnou. Neřešila jsem to, ale vytočila mě. To se nedělá.
|
Stárnoucí |
|
(19.10.2010 19:17:15) Jo, taky to byly boty. Třeba to byla ta samá.
|
Kelyšová |
|
(19.10.2010 19:18:04) manža si myslí, že jí někdo po mě nabídl vyšší částku...
|
........ |
|
(19.10.2010 19:18:43) a jednalo se taky o boty ? :)) Třeba jsem to nakonec byla já
|
........ |
|
(19.10.2010 19:19:37) ale můžu ujistit že opravdu mi nikdo vyšší částku nikdy nenabízí, prostě kdo dřív napíše, beru věc závazně a na 100= jí chci ten jí má...
|
|
|
Stárnoucí |
|
(19.10.2010 19:20:21) Taky mě napadlo, že jí někdo nabídl víc, ale to ať si to pak hodí na aukci a nedělá z lidí blbce.
|
|
........ |
|
(19.10.2010 19:20:35) Kelyšová, ale k žádnýmu obchodu nedošlo, tak co jí chceš do hodnocení psát??
|
|
|
|
Kelyšová |
|
(19.10.2010 19:17:30) no....taky mne to řádně vytočilo... je to fakt nefér, no čekám, co mi napíše, přemýšlím, zda jí to nenapsat do hodnocení...
|
Janoow |
|
(19.10.2010 19:41:06) jako proč by jí hned někdo nabízel vyšší částku. Prostě někdo měl zájem o zboží, bez dalších dotazů a ihned potvrdil koupi. Co je na tom k nepochopení? Z pozice občasného prodejce nechápu tvoje rozčilování. Boty tvoje nebyly, ty jsi nic neplatila, tak o co jde?
Je vidět že máte houby starosti, dkyž vás vytočí taková s prominutím blbost.......
|
|
|
luci07+M 3/07+M 9/08+ A 12/12 |
|
(19.10.2010 19:20:27) Pokud jste druhý zájemce, tak se dá předpokládat, že je někdo před Vámi a i když paní napsala, že jsou volná, mohla mezitím napsat ta první paní. A pak by tedy prodejkyně dodržela pořadí.
Co mám za několik let prodeje na MMB já za zkušenosti - tak většinou, že i když mi někdo napíše že má vážný zájem, tak se ze 60% už neozve - ani s omluvou, že tu věc nechce. Takže já bych boty dala prvnímu, kdo mi jasně napíše, že je bere. To by si paní mohla dopisovat taky týden a nic z toho.
|
........ |
|
(19.10.2010 19:21:39) luci přesně tak já postupuju někdy je to totiž na MMB na palici, ženský milion otázek a pak nic
|
luci07+M 3/07+M 9/08+ A 12/12 |
|
(19.10.2010 19:23:43) Wendy no upřímně, já to už zabalila. Mám klasický e-shop a musím přiznat, že jednání zákazníků ze shopu je 100x lepší než některých nakupujících na MMB.
|
|
|
Kelyšová |
|
(19.10.2010 19:24:00) já jí po 7 minutách napsala , že je chci, nemusela čekat dlouho...
|
|
|
X E N A |
|
(19.10.2010 19:21:25) Že´s byla první stejně nemůžeš dokázat, však může napsat, že zájemce hned anuluje a už se vezeš...
Berte to tam s rezervou, ne? Však je to bazar!!!
|
Stárnoucí |
|
(19.10.2010 19:25:47) Já to s rezervou beru, nehodlám se s nikým soudit, ale když už se tou hrůzou prohrabu a konečně něco najdu, jsem první, a večer mi paní napíše, že si je někdo koupil a já se tím musím prohrabávat zas, tak to je na.
|
X E N A |
|
(19.10.2010 19:28:31) No tak vidíš, že se v tom přeci jen něco pozitivního dá najít!
|
Stárnoucí |
|
(19.10.2010 19:30:31) Xeno. Jdu na mmb, mám tu burčák.
|
|
|
Pavelčata |
|
(20.10.2010 9:26:35) Taky může prodávat současně i na jiném serveru, jako já, ale mám na to upozorněno v podmínkách prodeje. Hele dějou se tam zvěrstva co si budeme povídat, tak hlavu vzhůru.
|
|
|
|
Summer_09 |
|
(19.10.2010 19:56:53) tak mě často berou lidi věci bez toho aniž by mi je odklikli - prostě napíšou že ještě chtějí capáčky ty a ty.. může se to stát.
|
|
|
Táni+dvojčátka 7/08 |
|
(19.10.2010 19:22:34) Taky se mi stalo něco podobného s tím, že jsem byla první zájemce a paní si prý mého mailu nevšimla a věc už prodala další zájemkyni...paní si toho prý brala víc, tak to nechala jí...byla jsem taky vytočená. Když mám sama zájemce, čekám, jak se vyjádří a nepřeskakuji pořadí, to mi přijde nefér
|
........ |
|
(19.10.2010 19:24:35) jaký fér - nefér. Buď napíšu věc beru nebo neberu... a když jen mám otázky musim počítat, že třeba někdo věc vyfoukne..
|
|
|
remus |
|
(19.10.2010 19:25:45) To je ale věc prodávajícího, komu boty prodá, do toho jí opravdu nemůžeš mluvit, ač se ti to nezdá spravedlivé, boty jsou její a může je prodat komu chce.
|
|
katyn |
|
(19.10.2010 19:38:35) Na mmb se mi už také stalo, že není rozhodující, kdo se ozve první, ale kdo platí první. Něco jsem takhle chtěla, byla jsem sice druhý zájemce, ale protože jsem měla okamžitý zájem, paní to prodala mě, že ta první se jen rozhodovala.
|
Kelyšová |
|
(19.10.2010 19:40:38) chápu, kdybych se rozhodovala třeba několik hodin,já čekám klidně i několik dnů, ale po šesti minutách, to je podraz...
|
|
|
kajkule+kája06/07+Maty11/09 |
|
(19.10.2010 19:38:59) Tak pokud tam neměla rozměry apod. nebo popis stavu, je jasné, že kupující snad bude mít otázky ne?
|
|
Paradox |
|
(19.10.2010 19:44:20) Tak pokud prodává věci po svých dětech, soukromě, dá se to pohlídat. Napsala bych druhému zájemci, že čekám na vyjádření prvního. Já prodávám pod IČ-em a to je jiná. Fakt nemůžu čekat dva, tři dny, až první zájemce věc přeměří, ukáže manželovi, kamarádkám. Pak se mi to tu hromadí, překládám krabice odložených věcí a mám v tom sama zmatky. Fakt ne. Prostě kdo přijde a napíše, že věc chce, má ji.
|
Paradox |
|
(19.10.2010 19:54:35) Jasně, ale podle mě se prostě stalo, že během těch 6 minut jí ta první zájemkyně napsala, že si věci bere. Co my víme?
|
|
|
|
kajkule+kája06/07+Maty11/09 |
|
(19.10.2010 19:46:35) Kelyš, ale on se asi někdo před tebou ozval, když už tam zájemce byl. Takže tě nepředběhla. Kdyby tam zájmece nebyl a ty sis s ní psala 6 minut, tak by to byl hnus, ale dodžela to jinak dobře.
|
|
Hostaš+ Karča05+Mára a Renča08 |
|
(19.10.2010 19:48:04) Kelyšová, bohužel nemůžeš udělat nic, ale také mi to nepřipadá fér...maximálně se ti prodávající omluví, ale ani to není její povinnost...
|
|
Summer_09 |
|
(19.10.2010 19:48:15) záleží co má v podmínkách prodeje, já tam mám že dotazy neberu jako závaznou rezervaci, pokud se paní výslovně nezeptá a nepožádá o to - tím mi dá najevo že má opravdu zájem a já věc do dohodnuté hodiny podržím.
V 80% se lidi co si píší o rozměry, informace.. už ani neozvou.
|
|
Feliz |
|
(19.10.2010 20:10:42) Nic, protože jsem tam v životě nic nekoupila. Co Vás na tý uchýlárně tak láká? Když vidím ty ceny, ten slovník, tak se mi udělá vyrážka
|
zerat |
|
(19.10.2010 23:45:01) Feliz, láká, neláká. Já tam třeba teď objednala dá se říct kompletně vánoční dárky-přijde mi to pohodlnější než lítat po městě a nebo klikat různě po netu... Navíc jsou to věci, které bych jinak horko těžko už jen vymýšlela a o shánění ani nemluvím. Třeba jeden dárek jsme na českém webu nikde ani nenašli v prodeji. Ale nakupuju tam opravdu jen příležitostně ne vyloženě pravidelně
|
|
|
Adina,kluk 08 | •
|
(19.10.2010 20:19:32) nedelala bych nic,co s tím jako chceš delat? tak se podívej po jiných botách.
|
|
Lenička+ 4sluníčka |
|
(19.10.2010 23:05:57) Na MMB se dává přednost registrovaným a pozitivnímu hodnocení a dlouhý řeči unavují aspoň tak si myslím, že to funguje
|
|
zerat |
|
(19.10.2010 23:41:30) Už se mi taky stalo, že jsem až po několika měsících našla ve spamech nějakou objednávku na něco, co už jsem měla dávno prodané. Jinak myslím, že prodávající na MMB má právo prodat komu chce, kde třeba tuší míň komplikací...
Osobně mi vadí na MMB smlouvání typu -proč poštovné tolik, proč balné tolik a proč nemůžu vzít místo peněz třeba něco do ní z alba... Jakmile se někdo takovýhle objeví, postoupím věc ráda někomu, kdo přijde a bere, jak to je a ne si kvůli věci za pár kaček, kdy vím, že prodávám pod cenou, vyměnit 50 mailů a pak se třást, že si dotyčná/ý bude vymýšlet, že čekal/a něco úplně jiného...
|
Leontýnka 33 |
|
(20.10.2010 14:42:58) Já tohle fakt nechápu. Jak si může někdo nárokovat nějaké zboží, které není jeho a které nezaplatil? Snad je právem toho dotyčného si rozhodnout, jak se svým majetkem naloží? Navíc může prodávat např. přes více serverů nebo mu někdo nabídl např. osobní převzetí? Nebo se mu s někým prostě dobře jedná. Je to přece jen a jen jeho věc. Je přece logické, že se rozhodne pro nejjednodušší variantu.A to vyhrožování napsáním do hodnocení je tam taky populární, ani se nedivím, že už hodně lidí nechce přes MMB prodávat.To jednání je tam fakt čím dál horší. Mě tohle nárokování tam a dohadování a vyhrožování vyloženě vytáčí. Kelyšová, že ty čekáš třeba do druhého dne je přeci tvoje věc a nemůžeš to používat jako měřítko pro druhé, že by to měli dělat také tak jen pro to, že to děláš ty... Třeba nemají tolik času a chtějí prostě rychle prodat.
|
|
|
|