Cimbur |
|
(30.11.2010 10:19:26) Před dvěma měsíci jsem objednala zboží, ze kterého jsem pak část vracela (nové, nepoužité, v původním obalu atd.), nebyla to malá částka, 1788Kč. Mezitím jsem u Tchibo znovu přes internet nakupovala a očekávala, že se peníze odečtou z další faktury. Nestalo se. Na svém účtu na netu jsem zjistila, že mi stále vedou debet asi 1500Kč - jelikož mi celou fakturu z konce září vedou jako nezaplacenou, nevím proč. Přitom vrácené zboží zaregistrovali a od celkové hodnoty té faktury odečetli.
Takže peníze nemám a ještě jsem dlužníkem. Psala jsem a volala na jejich linku před deseti dny, nikdo se neozývá. Dnes jsem na linku volala, poslouchala 10min. uvítací tón a vyluxovala si kredit. Na mail mi nikdo neodpovídá. Je to normální u tak "solidní" firmy? Jak mám na ně jít? Poslat doporučený dopis?
|
Maťa. |
|
(30.11.2010 10:25:09) Macimm poslala by som mail a samozrejme uložila. S tým, že ak nezareagujú, budeš musieť urobiť nepopulárne opatrenia. Verím, že začnú jednať.
|
albyna |
|
(30.11.2010 10:28:30) mám stejnou zkušenost. Posílala jsem část zboží zpět, paní na infolince jsem nahlásila číslo účtu, na které chci peníze zaslat zpět. Čekám už víc jak měsíc, peníze nikde. Infolinka nefuguje, na maily nereagují. Psala jsem už třikrát.
|
Cimbur |
|
(30.11.2010 10:32:27) Je pravda, že před dvěma lety jsem taky něco vracela a dočkala jsem se až za 4 měsíce.
|
|
|
Cimbur |
|
(30.11.2010 10:34:39) Dneska jsem napsala už lehce vyhrůžný mail, tak uvidím. Utrácet za telefon se mi nechce, protože teď nemám na účtu už ani na nový kredit
|
|
|
Mikeš+ 3 holky |
|
(30.11.2010 10:32:20) Taky jsem něco vracela, ale v řádu stokorun. Zboží jim došlo, peníze na účtu pořád nikde (no, asi týden nikde), tak jsem jim napsala mail jako pitomec, co mám dělat, aby mi peníze převedli na můj účet. Hned odpověděli, že se to už řeší a za tři dny jsem je měla. Ale měla jsem z toho pocit, že kdybych se neozvala, čekám třeba donekonečna. Objednávám klidně dál, zboží se mi líbí, ale když něco nesedí, radši to prodám na MMB za původní cenu, než abych platila poštovné zpět do tchiba a ještě se dohadovala o peníze. Já v tvém případě bych jim napsala doporučeně, o co jde a jak si představuješ řešení.
|
Cimbur |
|
(30.11.2010 10:33:47) Problém je, že oni žádnou oficiální adresu v ČR uvedenou nemají. A já neumím německy ani natolik zdatně anglicky, abych jim napsala přímo do centrály. Asi poprosím ségru.
|
Anni&Annika |
|
(30.11.2010 10:35:25) na mejl by se snad melo do 24 hodin odpovedet, ne??
|
Mikeš+ 3 holky |
|
(30.11.2010 10:36:40) Ono to vypadá, že nějak nestíhají ale tak to je jejich problém, ne zákazníků. To svoje depo, kde je sklad a vyřizují se reklamace, je někde u Jihlavy.
|
Cimbur |
|
(30.11.2010 10:38:52) To už je ale podle mě věc centrálního účetnictví firmy, a ne depa. Vrácené zboží jim v pořádku přišlo zpět, jen pořád vedou celou fakturu jako nezaplacenou, takže mi teoreticky nemohou nic vracet a ještě jim dlužím. Ještě na mě pošlou exekutora
|
|
|
Cimbur |
|
(30.11.2010 10:37:25) Posílala jsem jim to prvně přes ten formulář na jejich stránkách. Ani ťuk. Teď píšu mail ze své schránky na jejich oficiální adresu - a pak už smolím přímo dopis do Německa.
|
Anni&Annika |
|
(30.11.2010 10:46:02) a to pises kam? Na jaky mejl?
|
Cimbur |
|
(30.11.2010 10:53:09) Na service@tchibo.cz, před tím jsem psala přes formulář na jejich stránkách - když se zaregistruji, mají všechny moje kontaktní údaje vč. telefonu.
|
Anni&Annika |
|
(30.11.2010 11:00:27) no a zkousela jsi volat sem? http://www.zlatestranky.cz/firmy/Brno/T817133/TCHIBO+PRAHA%2C+spol.+s+r.o./
to by snad nemel byt automat, ne? teda nikde jsem nevycetla, kde je nejaka centrala, ale snad by vedeli tam
|
Anni&Annika |
|
(30.11.2010 11:02:18) a co to info@tchibo.cz to tam taky udavaji dost...
|
Cimbur |
|
(30.11.2010 11:03:36) Dík, tam to tedy taky přepošlu.
|
|
Anni&Annika |
|
(30.11.2010 11:04:12) aha..to jsi asi volala sem, vid? Tchibo Praha spol. s r.o. Pávovská 75 586 39 Jihlava
Tel.: 00 420/567 112 111 Fax: 00 420/567 112 252
Email: service@tchibo.cz
|
Anni&Annika |
|
(30.11.2010 11:06:57) ale jediny telefon na jihlavu je na tehle adrese..... http://www.zlatestranky.cz/firmy/Jihlava/T933001/Tchibo+Praha%2C+spol.+s+r.o./
|
|
Cimbur |
|
(30.11.2010 11:06:59) 844 555 335 - to je číslo, které uvádějí jako zákaznickou linku. Na Tebou uvedená čísla jsem nevolala, nicméně teď už ani nemám kredit.
|
|
|
albyna |
|
(30.11.2010 11:08:47) na tento mail jsem psala třikrát a nikdo neodpovídá. Jsem už taky zoufalá, možná to zkusim ještě přes jejich kamenný obchod.
|
Cimbur |
|
(30.11.2010 11:10:38) Zkus to na sevice@tchibo.cz, z toho info se možná jen odesílají informační emaily.
|
|
|
|
Cimbur |
|
(30.11.2010 11:03:13) To bude prodejna v tom areálu, kde je i Ikea, tam internetový prodej neřeší. Oficiální linku mají jen jedinou.
|
Anni&Annika |
|
(30.11.2010 11:08:51) hele, ale jinak si nemyslim, ze to co jsem hodila musi byt obchod...u telefonnich cisek s obchodama je primo napsane obchod....
|
|
|
albyna |
|
(30.11.2010 11:07:22) zkoušela jsem volat i na tyto čísla a tam to nikdo nebere.
|
Anni&Annika |
|
(30.11.2010 11:09:52) hele...a co napsat cele v cestine ale i v nemcine a pak to poslat kopii do nemecka.....
|
Cimbur |
|
(30.11.2010 11:10:54) Jó, kdybych uměla německy...
|
Anni&Annika |
|
(30.11.2010 11:12:14) mas to dlouhe, to co jsi napsala?
|
Cimbur |
|
(30.11.2010 11:14:01) Anni, pošli mi prosím mail na maci-kr@post.cz a kdyby se neozvali, tak Tě o něco velmi stručného poprosím, tedy zkusím to zhustit do pár jednoduchých vět. Dík moc.
|
|
Anni&Annika |
|
(30.11.2010 11:14:07) hele, ja mam ted co na praci, ale kdyz mi to posles do mejlu, prelozim ti to vecer do nemciny a poslu zpet..... annianni@seznam.cz
|
Anni&Annika |
|
(30.11.2010 11:15:13) koukam, ze jsem meli stejnou myslenku ve stejnou chvili....tak to posli....
|
|
Cimbur |
|
(30.11.2010 11:15:21) Dík, napíšu po obědě.
|
Anni&Annika |
|
(30.11.2010 11:16:22) Fajn...do vecera mas cas a ja ted bezim
|
|
|
|
|
|
Anni&Annika |
|
(30.11.2010 11:11:48) a teda na nemecke strance maji i telefon....ale myslim, ze bych to opravdu napsala dvojjazycne a preposlala v kopii i tam.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
anna+++++ |
|
(30.11.2010 10:39:17) Právě kvůli těmto problémům jsem zboží co jsem koupila přes internet z Tchiba a nesedělo - tak jsem to následně radši prodala svou cestou po netu - peníze jsem dostala od zákaznice předem a ještě jsem ušetřila za poštovné... V Tchibu se musí volit ten jejich drahý dopravce což mi přijde hodně drahé...
|
Adri + kluci |
|
(30.11.2010 11:53:50) přijde mi jednoduší nevyhovující zboží jít vrátit do obchodu Tchibo a máš to hned vyřešeno!
|
Cimbur |
|
(30.11.2010 14:41:46) Jenže to je jen v Praze, Brně, ve Zlíně a možná v Ostravě.
|
|
Jana (Lukáš 6/03,Martin 8/05) |
|
(30.11.2010 19:41:47) Adri, ale to prý nejde - ptala jsem se v prodejně v Praze na Chodově a ještě někde (teď nevím kde) - vrátit na prodejnu... a přitom to bylo zboží, co měli ješte pořád v aktuální nabídce...
|
|
|
|
T_Ana |
|
(30.11.2010 13:12:31) Přeposílám odpověď ze stránek Sdružení obrany spotřebitelů:
Reklamace Tchibo Dotaz zodpovězený dne 29. 11. 2010 DOTAZ: Hezký den, obracím se s prosbou o radu.
Dne 13.9.2010 jsem doporučenou poštou vracela zakoupené zboží přesně dle instrukcí společnosti TCHIBO (tj. s vyplněným formulářem pro vrácení zboží včetně důvodu vrácení, s mými identifikačními údaji...). Zhruba po třech týdnech, kdy se nic nedělo, jsem kontaktovala společnost prostřednictvím zákaznické linky. Důvodem "nicnedělání" bylo, že jsem prý nenapsala číslo svého bankovního účtu. Bylo tedy doplněno telefonicky a tím prý dle vyjádření operátorky už nic nepotřebují a budou mi řádně vráceny peníze za vrácené zboží. Dodnes není!!! Několikrát jsem vratku urgovala mailem,použila jsem i formu stížnosti. Poté mi bylo mailem napsáno dne 13.11., že částka mi byla převedena na můj účet. Dodnes není. Psala jsem dotaz, kam peníze byly převedeny - bez odezvy..... Jedná se o zanedbatelnou částku 808,- Kč. Ale jde mi již o princip. Proč tak známá společnosti jedná s klientem, jak jedná. Mohu se nějak bránit, abych moje peníze za vrácené zboží obdržela zpět? Děkuji za odpověď. S přáním hezkého dne Ing. Dana Němečková, K Hájovně 73 - Lhota, 25241 Dolní Břežany
ODPOVĚĎ: Neřešte to telefonicky ani e-mailem, ale prodejce vyzvěte k vrácení peněz doporučeným dopisem s dodejkou a upozorněte ho, že pokud je neobdržíte do 14 dnů, požádáte příslušný soud o vydání platebního rozkazu.
|
|
Mirka 2 deti | •
|
(30.11.2010 13:24:46) A ako posiela Tchibo peniaze za vrateny tovar? Mne napr. OTTO poslalo peniaze sekom a nie na ucet. Tiez som sa pidila po peniazoch a na infolinke mi povedali ze posielaju len sekom. A ten sek som si musela ist urgovat na postu, kde ho milostivo nasli, lezal u nich uz 14 dni. A posta ma o tom vobec neupovedomila.
|
Cimbur |
|
(30.11.2010 14:33:35) Buď na Tvůj osobní účet, pokud si ho u nich zřídíš, potom Ti peníze odečtou z dalšího nákupu. Nebo pokud platíš dopředu kreditkou, pošlou peníze zpět na kreditku. Pokud nemáš kreditku a platíš dobírkou, musíš je kontaktovat a poslat svoje číslo účtu, pokud chceš peníze na svůj bankovní účet a ne na ten zákaznický u Tchiba.
|
|
|
Zajdulka |
|
(30.11.2010 14:04:48) řešila jsem to vloni. Peníze zpět přišly, ale trvalo to dost dlouho. Prý proto, že to jde přes centrálu v Německu a z německého účtu.
|
|
Pluto |
|
(7.12.2010 10:41:03) Nakupte a tím pomůžete němým tvářím, které se nemohou bránit! Podpořte projekt na podporu útulku pro staré a týrané koně http://www.zapakatel.cz/cs/praha/charity
|
|
Vera Malinakova | •
|
(4.3.2011 23:13:10) Mam uplne stejny problem. Penize z Tchiba (cca 800 Kc) uz z nich po telefonu taham marne ctyri mesice. Volala jsem tam jiz ctyrikrat. Poprve pry nemeli cislo uctu, kam penize poslat, podruhe pry nekdo neodklikl platbu, potreti pry penize poslali ten den, co telefonuji, poctvrte opet nejake problemy s platbou. Takze si na Tchibo dejte vsichni velky pozor a dobre si kontrolujte dosle platby, jinou obranu nevidim. Doporuceny dopis poslu podle rady, ale to znamena dalsi vydaje spolu s telefonem a toto jednani se mi opravdu hrube nelibi, ac si stale naivne myslim, ze jednou penize dojdou.
|
|
|