| PJana | 
 |
(4.9.2011 14:45:26) Právě jsem se vrátila z nákupu v naší blízké prodejně Albert. Tento týden mají v akci sýr Eidam 45% za 99 Kč/kg. Už jsme ho asi 2x za týden koupila, naposled v pátek. Dnes přijdu k chladícímu pultu s naskládanými sýry a hledám marně. Eidam 45% je už na 149 Kč/kg. Znovu jsem si vzala leták a tam cena mnohem nižší. Oběhla jsem prodejnu a objevila někoho, kdo tvrdil, že má úsek na starost. Tak jsem mu přednesla svou reklamaci s tím, že sýr chci za cenu uvedenou v letáku. Dotyčný to musel prověřit a po dvojím zkoumání zjistil, že ten Eidam 45% za 99 Kč byl u nich v počítači označený jako "blok" a ten dnešní za 149 Kč je označený jako "3 kg". Údajně je každý z jiné dodávky a na tu "3 kg" se akce nevztahuje. Prodavač se tvářil, že jsem úplně blbá, když tento zásadní rozdíl nechápu a s tím celou moji stížnost ukončil. Já tvrdím, že mně jako zákazníkovi je jedno jestli sýr odkrojili z bloku o hmotnosti 10 kg nebo 3 kg. To leták nerozlišuje a pro mě je to pořád stejný Eidam 45%. Nejde mi o těch mých 10 Kč rozdílu. Jde o princip a o to, na jaké blbce z nás ti obchodníci dělají. Už smolím stížnost do centrály Albert a přemýšlím o tom, jestli to rovnou neposlat i na ČOI. Taky by Vás takové jednání ze strany řetězce rozčílilo, nebo jsem divná?
|
| sarmi | 
 |
(4.9.2011 14:56:23) ja nevim, me by nastvalo, kdybych si koupila 30% a uctovali by mi ho jako 45%. to bych brala jako okradeni. to, cos popsala bych asi neresila a koupila jiny nebo jinde.
|
| pearl | 
 |
(4.9.2011 14:58:13) sarmi, přesně, to by bylo něco jiného, protože by ti účtovali víc za méně tučný sýr.
Podle mě ty letáky stejně nedávají zákazníkovi právo nebo záruku, že to akční zboží bude. Když obchodník řekne, že už ho nemá, tak ho prostě nemá a nárok není. Myslím, že v tomto případě ani ČOI nepomůže.
|
| sarmi | 
 |
(4.9.2011 15:00:46) tak tak. ne vsechno zavisi na prodejci. nedavno jsem slysela, jak si pani v lidlu stezuje, ze nemaji neco z letaku a prodavacka jen klopila oci, ze za to nemuze, protoze to dodavatel nedodal.
|
| PJana | 
 |
(4.9.2011 15:10:35) Svého času bylo možné v Kauflandu zboží, které během akce vyprodali, objednat a zákazník ho dostal za slevovou cenu. Možná měla paní právě tuto zkušenost.
|
| sarmi | 
 |
(4.9.2011 15:13:31) bylo to prvni den akce, dovezli jen neco. to, co shanela pani nedodali.
|
|
|
|
|
|
| Binturongg | 
 |
(4.9.2011 14:57:34) Myslím, že ČOI má na starosti jiné věci. Co se (nejen) potravin týče, ze židle mě zvednou jiné věci, ale je fakt, že to, co píšeš, dělá ze zákazníka blbce taky.
Mě spíš naštve, když koupím 2x žervé Lipánek a obojí je po otevření plesnivé - nahlásím to druhý den na pokladne s tím, a´t to stáhnou z regálů (ani jsem nechtěla zpět peníze a pokladní je má známá) a třetí den to tam vesele vegetí dál, přelepování data expirace cenovkou je běžné, v ten den prošlý jogurt za plnou cenu - běžné, míchání starých a nových uzenin a salátů - normálka...
|
|
| binary |
 |
(4.9.2011 14:59:13) no mám dojem, že pravdu měl Albert. manželův nejlepší přítel-můj velice blízký přítel, je manažer Albertu, tyhle historky nám vykládá pořád. ale on za to nemůže, je to nařízení Aholdu, pod který albert patří. Oni opravdu rozlišují, zda je sleva na 10kg blok, nebo na 3kg. je to jako by sis kupovala minerálku cotronovou a pomerančovou, ale sleva by byla jen na tu pomerančovou, i když by se jednalo o stejné vody. Když byl tady v albertu výpadek elektřiny-10ti minutový, a jim vyply mražáky, museli kvůli nařízení ODESPAT (vyhodit) veškeré maso, co tam bylo, i kdžy mu nic nebylo. Trochu nahnilé ovoce a tak musí odepsiovat do poslendího kusu, místo aby byly někde kontejner pro bezdomovce...aby si to vzali, když tomu nic není. myslím tedy, že tzaměstnanec za to opravdu nemohl
|
| PJana | 
 |
(4.9.2011 15:06:36) Já taky neříkám, že je to o člověku na prodejně. Je to o celém systému. A ten systém má v počítači uvedenou cenu v rozporu s cenou avizovanou v letáku.
|
|
| PJana | 
 |
(4.9.2011 15:09:02) Voda citronová a pomerančová jsou samozřejmě rozdíl. I když taky by mohli začít rozlišovat voda braná z palety a voda z regálu.
|
| Annitta | 
 |
(5.9.2011 8:40:40) Rozdíl je i tohle. Taky se může jednat o jiného dodavatele.... Tohle je věc, která mě zrovna nenakrkne.... mě naštvalo chování K+B elektra, kdy nestihli v termínu reklamaci vyřešit, ještě po mě chtěli vše zaplatit vč. poštovného a ještě vinu svalují na mě....v tomhle případě jsme psali štížnost na ČOI i jejich centrálu, protože to, jak s námi jednala jejich reklamační pracovnice bylo doslova na pěst a nkaonec nám díky bohu vrátili peníze, ale byl to boj nervů. V životě mě tam už neuvidí...to stejné kamená prodejna kocarky.cz-měla jsem rozbitou aretaci a prý si tam mát párátko, všeobecně s reklamacema veliký problém a ještě mi vyměnili nýty za rezavé...nikdy více
|
|
|
|
| sylvaina | 
 |
(4.9.2011 15:00:37) Tohle byla ještě ta dobrá varianta. U nás často nechají viset cenovku s akcí i když už dávno akce skončila. Takže člověk si vezme zboží v dobré víře a ono už stojí víc. Manžel se s nimi už vícekrát pohádal, má pamět na čísla a tak ho není tak snadné obrat. Já už tam radši nechodím vůbec.
|
| PJana | 
 |
(4.9.2011 15:04:52) Tak tenhle případ už se mi taky stál několikrát a cenu mi dorovnali, tj. prodali na tu, která byla u zboží uvedená, i když už akce skončila. Nejlepší na tom bylo to, že cena nebyla opravená ani další den.
|
|
| pearl | 
 |
(4.9.2011 15:09:45) No, ale to je něco jiného a po tom může ČOI jít, protože to je chybně označené zboží!
|
|
|
| Tussi + 3 | 
 |
(4.9.2011 15:02:06) Tohle by me nerozcililo. Kazdy druh zbozi, ma svuj kod, nemuzou ti prodat zbozi s kodem A za cenu zbozi s kodem B
|
|
| nela | •
 |
(4.9.2011 15:07:22) Taky bych se na to vykašlala,ty lidi v obchodě dělají co se jim nařídí a vedení se jistí formulkou ,,platí do vyprodání zásob" to co.Když se mi na tom něco nelíbí,tak to nemusím kupovat
|
|
| arsiela, | 
 |
(4.9.2011 15:14:39) Jani prodavač měl pravdu,akce byla na kod blok a prostě už ten sýr pod tímhle označením neměli.
|
| *Aida* | 
 |
(4.9.2011 15:17:05) A v tom letaku je presne uvedeny kod syru, na ktery se nabidka vztahuje?
|
|
|
| *Aida* | 
 |
(4.9.2011 15:16:03) Me tedy celkem prekvapuje, ze by to nikdo neresil. Pokud ten syr byl oznaceny stejne, tak mel byt za stejnou cenu a zakaznikovi do jejich krajecich procedur (10kg vs 3kg) fakt nic neni.
|
| Vlajda | 
 |
(4.9.2011 15:19:02) Vidím to úplně stejně jako ty a nechápu ty, které si myslí, že pravdu měl prodavač. A myslím, že pokud zakladatelka dotáhne do konce tu stížnost, tak jí dají za pravdu.
|
| Oliverka | 
 |
(4.9.2011 15:42:41) Aido, Vlajdo, vidim to uplne stejne. Pokud na letaku nebyla uvedena specifikace, ze se jedna o blok takovy nebo makovy, je to podvod na zakaznika.
Plesnivy syr nebo jogurt me nastve a normalne ho jdu vratit. Nejde o penize, ale o princip. A mrzi mne, ze to nedela vic lidi, obchodnici by si pak museli davat vetsi pozor.
|
| Oliverka | 
 |
(4.9.2011 15:47:18) Pak se divime, ze jsme popelnice evropy, bodejd by ne, kdyz se valna vetsina zakazniku nenamaha reklamovat zkazene ci chybne uctovane zbozi.
|
|
|
|
|
| Vlajda | 
 |
(4.9.2011 15:17:23) Nejsi divná, dobře je, že píšeš stížnost. To by tkhle mohli okecat všechno a letáky by tím pádem byly k ničemu. Sice ti to asi nebude k ničemu dobré, jen pro ten pocit, že ze sebe nenecháš dělat blba. Já nedávno v Hyperalbertu koupila 3 tekuté jogurty, na regálu bylo že jsou v akci 2+1 zdarma. Zaplatila jsem ale všechny tři . Na informacích mi řekli, že akce už neplatí a navíc byla ta ženská velice arogantní. To mne nějak napružilo, nechala jsem si zavolat vedoucí prodejny a najednou mi vrátili peníze a ještě mi dali poukázku na 50 Kč na další nákup.
|
|
| Mrej | 
 |
(4.9.2011 15:19:04) Nejvíc a nejčastěji mě vytáčí, že "akční" zboží není na regále už první den akce a za celý týden ho nedovezou. Ale hned poté, co akce skončí, je ho zas plnej regál, to by mě z nich kleplo (naposledy Kaufland a Hera)
|
|
| fisperanda | 
 |
(4.9.2011 15:32:16) Letáky nesleduju, a z pultu beru zboží, co potřebuju. O cenách moc přehled nemám, nechci se tím zabývat. Vytočí mě, když koupím broskve, který druhej den splesnivý, nebo když koupím plesnivý sýr, to se mi stalo několikrát. Ale neřeším to, je mi to celkem šumák.
|
|
| neznámá |
 |
(4.9.2011 16:16:55) Já bych si ani ničeho nevšilmla. Pokud vím, tak na většině letáku je formulka "akce platí do... nebo do vyprodání zásob". Tak asi byprodali zásoby, podle mě to nění nic na stížnost.
|
| *Aida* | 
 |
(4.9.2011 16:29:25) neznama, nevim, jak by mohly byt vyprodane zasoby, kdyz syr byl na pulte. Me, jako zakaznikovi, je opravdu jedno, z jak velkeho bloku ten syr ukrojili.
|
|
|
| Raďule77+2 holky | 
 |
(4.9.2011 16:17:40) Tak mě by to taky naštvalo...a ještě více manžela, ten je na takové věci pes - a nejde o těch 10 Kč rozdílu, ale o princip. Teď momentálně téměř denně řeší problém u nakupování krájeného salámu - v poslední době se nějak prodavačky neobtěžují odečítat váhu papíru, zdá se to jako blbost, ale na takovém salámu za 200,-/kg to udělá 1,20 Kč. A vzhledem k tomu, že se jedná o hypermarkety, tak za celý den na tom teda vydělají asi dost:-( A opět, nejde o tu blbou korunu, ale o princip:-(
|
|
| Pawlla |
 |
(4.9.2011 16:27:46) No už jsem tu jednou psala a napíšu znovu,že některé praktiky mi lezou na nervy.Já nakupuju pracovně,třeba 18 nákupů,každý musí mít zvlášť paragon a nesmí překročit určitou částku.Běžná praxe je,že ceny na cenovkách jsou jiné,než na pokladně(na pokladně jsou samozřejmě vyšší),potom mi nákupy nesedí,stornuje se 18 nákupů,pokladní zuří,ale je to jejich problém a hlavně je to klamání zákazníka.
|
| *Aida* | 
 |
(4.9.2011 16:35:39) Pawlo, u toho bych chtela bejt . Ja ted o prazdninach byla svedkem situace, kdy postarsi pan prisel do Billy s tim, ze koupil kavu bez kofeinu (omylem) a ""babicka me s tim hnala "", tak jestli mu to nemuzou vymenit. Chudak tam stravil minimalne pul hodiny a ta procedura byla silena . Sla jsem kvuli samponu do Lidlu s kamaradkou, ktera se tam prestehovala po x letech z USA i s manzelem americanem. Ta se mi normalne smala . ja totiz predpokladala, ze u pokladny bude stejna cena jako v regalu a kdyz ne, tak to s omluvou srovnaji. Prej ""tady ses ale v cesku, vis, honey?"" .
|
| Pawlla |
 |
(4.9.2011 16:41:17) No počítám,že ve frontě za mnou bys stát nechtěla .Si to taky často schytám,ale o to víc si to oni schytají na informacích.
|
|
|
|
| X E N A | 
 |
(4.9.2011 16:44:27) Tohle není žádný okradení. Okradli by tě tehdy, kdyby´s vzala z boxu sýr, u kterého byla cena za kg 99,-Kč, ale na pokladně by ti naúčtovali 145,-Kč.
Takhle to není žádnej podvod. V každým letáku píšou něco jako že za chyby v tisku se neručí a že cena platí do vyprodání zásob. Já osobně bych tam nikomu před nosem letákem nemávala...
Mně v LIDLu naúčtovali víc, než bylo na štítku u zboží, všimla jsem si toho až doma. Jela jsem tam za 3 dny a peníze mi v pohodě vrátili. Jen jsem ukázala účtenku. Šunka byla dávno sežraná...
|
| Dalalmánek |
 |
(4.9.2011 18:55:52) Přesně tak. Všimla jsem si až na druhý den, že mi započítali za plnou cenu dva zlevněné výrobky v Tescu, šlo o celé tři stovky, zavolala jsem tam, přijela s účtenlkou a peníze mi vrátili.
|
|
|
| Brita | •
 |
(4.9.2011 17:10:03) Podstatná je cena na zboží, přes tu nejede vlak, takže pravdu měli zaměstnanci řetězce.
|
| Brita | •
 |
(4.9.2011 17:11:00) Tak teď jsem si všimla, že Xena to vysvětlila o příspěvek níž naprosto přesně.
|
|
|
| arsiela, | 
 |
(4.9.2011 17:17:29) Jani schválně jsem koukala do letáku a tam bylo,že je za 99 jen na obslužném pultu.Takže jestli byl v chlaďáku je to bordel o to větší.
|
|
| Černá kronika | 
 |
(4.9.2011 17:17:37) Mám podobný zkušenosti z Penny. V letáku byly nanuky označený v akci, stejně tak byla levnější cena i na mrazáku s nanukama a na kase mi prodavačka markovala plnou cenu. Na mojí stížnost mi odpověděla, že jí to podle kódu vyjíždí takhle a že to tak bude asi nastavený ve všech prodejnách řetězce. Levnější cenu neuznala, ale nanuky mi vzala zpět a vrátila peníze. A ven samý den se mi stal na stejný prodejně další incident. Brala jsem okurky z regálu, kde byla označená nižší cena než u sousedních okurek. Na kase mi markovala prodavačka vyšší cenu sousedních okurek. Na můj dotaz mi bylo vysvětelno, že bohužel doplňili sklenici s menšími okurkami 3-6 cm (dražšími) na místo větších okurek 6-9 cm. No kdo by to tak podrobně zkoumal, že jo. Vzali mi je zpět a já jim do očí řekla, že tam mají pořádnej bordel....
|
| Mystik 194 | •
 |
(4.9.2011 21:13:53) Zlobit se na prodavačky, třeba u pokladny není nejšťastnější. To je jako si ulevovat na podatelně u pošty. Zlobíme se pouze na poslední zaměstnance daného podniku, fy. Na ty rozhodně nebývám hrubý, vím co je to pracovat s problémovými lidmi. Často také chytnu vztek, ale musím se ovládnout. Nemohu se s každým prát a vyrážet mu řezáky a špičáky z chrupu. I když je to někdy mnohem úpčinější než se na něj pasivně dívat, jak si na Vás chce zcela bezdůlvodně stěžovat. A kverulantů je také dost.
|
|
| Mystik 194 | •
 |
(4.9.2011 21:14:29) Zlobit se na prodavačky, třeba u pokladny není nejšťastnější. To je jako si ulevovat na podatelně u pošty. Zlobíme se pouze na poslední zaměstnance daného podniku, fy. Na ty rozhodně nebývám hrubý, vím co je to pracovat s problémovými lidmi. Často také chytnu vztek, ale musím se ovládnout. Nemohu se s každým prát a vyrážet mu řezáky a špičáky z chrupu. I když je to někdy mnohem úpčinější než se na něj pasivně dívat, jak si na Vás chce zcela bezdůlvodně stěžovat. A kverulantů je také dost.
|
|
|
| Dalalmánek |
 |
(4.9.2011 18:53:53) Tak u toho eidamu bych si teda nebyla jistá, třeba se akce vztahuje na konkrétní sýr od konkrétního výrobce. Jediné, co mi vadí, je, když pokladna naúčtuje jinou cenu, než byla uvedena na cenovce v regále. Potom reklamuji - a úspěšně.
|
|
| Balbína | 
 |
(4.9.2011 20:55:24) tak tohle mě taky točí a moc. Jednou se mi to stalo s bačkorkami. Na letáku měli naprosto stejné jako na prodejně (i obrázky), ale prodávali je za neakční cenu, prý jiný dodavatel. Podle mě se jedná o klamavou reklamu. Napsala jsem dotaz na ČOI (aspoň myslím že tam). Odepsali mi po pár dnech, že situaci prošetřili a že v letáku byly jiné bačkorky od jiného dodavatele (prostě stejné vysvětlení, které mi dali na prodejně). A nenaděláš nic 
|
|
| Mystik 194 | •
 |
(4.9.2011 20:55:52) Divná nejsi, ale řetězcům je to dost u zadku. Zvykly se v ČR chovat jako na Balkáně. To, co si nedovolí ve starých členských zemích, si dovolí zde. A Češi jsou hodně poddajní. Nechají se odbýt u reklamací např. bot, oblečení... venku Vám okamžitě vrací peníze, nebo dají Gutschein v původní ceně. Lidé také nejsou ochotni se brát za svá práva v zaměstnání, v běžném životě. Proto zde demonstrující nespokojenci vypadají jako nějací podivíni. Hlavně v Praze jsou všichni těžce happy.
|
|
| Andrae | •
 |
(4.9.2011 20:59:08) Tak uz se vubec nedivim obchodnim retezcum, ze takhle vyjebavaji s ceskymi zakazniky. Kdyz ten, co se ozve je jeste vetsinou povazovan za prudice.
|
|
| * Liv | 
 |
(4.9.2011 22:10:09) Jsem zákazník-kverulant. Na nesrovnalosti poukazuji a žádám nápravu - slušně leč nekompromisně. Nemá cenu řvát na pokladní, ta za nic nemůže, ale přesto je nutné se o svá práva přihlásit. Úspěšnost střídavá.
Bohužel mám zkušenost že řešení případných nesrovnalostí v obchodě stejného řetězce u nás a v Německu je jako nebe a dudy - vždy slušné jednání, zákazník má obvykle pravdu a tak se mu vyhoví a případně dostane nějaký bonus navíc jako omluvu. Podotýkám, že mám v němčině velmi zřetelný akcent, takže je na první poslech jasné, že jsem cizinec z východního bloku, ale to na věci nic nemění.
|
|
|