MaTaTa |
|
(8.3.2012 5:35:36) Dobrý den, prodávala jsme na aukru a dotyčná,co vyhrála aukci mi nereaguje na emaily ani telefonáty,lze nějak vymoct přes aukro vrácení provize a zpět vystavit danou věc. jak se to dělá?děkuji
|
Ivka3 |
|
(8.3.2012 6:55:27) Napiš přímo jim(Aukru), reagují celkem rychle.
|
|
Bin bez čárky:( |
|
(8.3.2012 8:15:35) napiš aukru, oni to za tebe vyřídí, dají ji trestný bod, za 3 strestné ji zastaví účet. já už jeden taky mám, včera mi přišel jeden trestný, páč jsem se uklikla a věc objednala 2x.. :/
|
|
Peggy* |
|
(8.3.2012 8:16:46) Když jsi přihlášená ve svém účtu, tak klikni v menu na Transakční problémy - Vrácení provize. Mají na to formulář. Funguje to tak, že musíš poslat přes Aukro tomu člověku ještě jeden email a za 4 dny (myslím) požádat o vrácení provize. Uvedeš důvod - mají to tam nastaveno a peníze většinou vrátí.
|
|
Míša | •
|
(8.3.2012 8:44:50) Je tam na to formulář, který tě celým procesem provede. Taky už jsem ho použila.
|
|
|