Kreaty |
|
(27.3.2012 8:24:50) Prodávala jsem nějaké věci na Aukru, vyplnila všechno ohledně PayU a teď nevím jak se k penězům dostat, kdy mi přijdou peníze od kupujících? Mám obavu poslat zboží bez peněz na svém účtu, kde jak se jich pak budu domáhat? Děkuji za vysvětlení.
|
8.11Černá13 |
|
(27.3.2012 8:53:57) Máš je na svém účtu na aukru. To je dostačující jistota. Pouze si je převedeš na svůj běžný účet v bance, žádné riziko.
|
Kreaty |
|
(27.3.2012 9:04:57) Ale jak je dostanu z účtu Aukra na svůj účet? Potřebuju je na svém bankovním účtu, na účtu Aukra jsou mi poněkud k ničemu, nájem z nich nezaplatím, že.
|
boží žena |
|
(27.3.2012 9:10:23) ja tam prodavam málo a jak je to ted povinné, tak píšu, Pay u ne
někdo má napsáno, při platbě Pay u, dvojnásobné poštovné
zas něco vymyslelo aukro
|
|
Vínečko |
|
(27.3.2012 9:24:28) Stačí si převod na tvůj účet nastavit v nastavení. Buď to lze automaticky nebo vždy, když si to zadáš. A peníze budeš mít na svém účtu.
|
|
Markéta | •
|
(27.3.2012 9:26:48) Musíš si na svém účtu na Aukru zažádat o převod nebo se podívat, jak sis to tam nastavila. Já si nastavila hned při aktivaci toho Pay U, že je chci poslat vždy ihned, jak tam bude částka vyšší než 150 Kč. Platba byla na mém korunovém účtu v bance do dvou dnů.
|
Kreaty |
|
(27.3.2012 9:30:31) a balíček poslílám tedy až ve chvíli, kdy je platba na mém bankovním účtě nebo ho musím poslat ve chvíli, kdy je na tom Aukro účtu a já ještě na svém bankovním nic nemám?
|
Markéta | •
|
(27.3.2012 9:34:41) Já ho poslala, když byly peníze na účtu u Aukra. Pak už je to jen o času na převod do tvé banky, ale kupující už má zaplaceno, není důvod čekat.
|
|
boží žena |
|
(27.3.2012 9:36:22) jak chceš, já osobně bych neposlala nic dokud to nemam u sebe na svým ucte
nejaký aukro učet sem si nezřídila neni muj, je to nejaký mezičlánek
|
Ajlina | •
|
(27.3.2012 9:57:59) taky bych to poslala až to je to na mém účtě
|
|
|
DaVinci |
|
(27.3.2012 9:42:20) Mě převod PayU na můj účet trval asi půl den.
|
|
|
|
|
|
X E N A |
|
(27.3.2012 10:05:56) Já si teda myslím, že platby přes Pay U jsou vynikající. Ihned vidíš, že kupující zaplatil a zboží můžeš poslat. Proto byl systém vytvořen - k co nejrychlejšímu obchodování a sledování plateb on-line. Pokud to tak nechceš, tak jsi to tam neměla nechávat. To z tebe bude kupující odvázanej...
|
Ajlina | •
|
(27.3.2012 10:21:54) Xeno, zase pochop, že dokud nemáš peníze na svém účtě, kde s nimi můžeš disponovat je to jako kdyby si je neměla, pokud posíláš velkou věc, musíš pak poštovné uhradit ze svého. A ještě poslat věc ve chvíli, kdy máš peníze ne na svém účtě, ale někde na nějakém imaginárním odkud je nemůžeš vyzvednout. Mně to moc šťasné nepřipadá, skoro jakoby Aukro chtělo rychle ukončit svoji činnost až se mu sejde na účtě dost peněz a pak to nechá padnout.
|
X E N A |
|
(27.3.2012 10:26:49) Já chápu, že někdo chce mít peníze na svém účtu, tak to proboha nemá zaškrtávat! Ta funkce je prostě dobrá a nevěřit Aukru mi přijde úsměvný... Pokud budu prodávat něco za třeba 5 táců, tak to taky nechám poslat přímo sobě. Tohle je dobrý pro obchodníky, co toho prodávají dost, můžou rychleji expedovat. Je to zároveň služba kupujícím, kteří na dodání zboží spěchají.
|
Ajlina | •
|
(27.3.2012 10:34:11) PayU nezaškrtáváš, ale je to automaticky povinnost od určitého data a věřit Aukru nebo nevěřit, krachují H systémy, banky a já nevím co ještě, takže zase slepě věřit není dobré...dokud Aukro fungovalo jako prostředník kšeftu dobrá, ale když si nechává peníze prodávajícího po určitou dobu, už je to jiná
|
X E N A |
|
(27.3.2012 10:38:14) Tak bych to napsala do podmínek prodeje, že nechci platbu přes Pay U, že pokud ji kupující provede přes tuto funkci, tak mu zboží zašlu poté, co zboží obdržím na svůj účet. Já vždy upřednostňuju platit přes Pay U, nemusím nic psát ani kopírovat, jen to potvrdím ve své bance. Ano, správně zmiňuješ že krachuje kde co, banky, proto se divím, že nemáme peníze doma ve slamníku.
|
X E N A |
|
(27.3.2012 10:39:10) *zboží ne - peníze
|
|
perdita |
|
(27.3.2012 10:39:39) Jsou tací, co si na aukru stanovili, že kdo zaplatí přes payu, dojde mu balíček s 10denním zpožděním a byli vyloučeni z obchodování, takže bych rozhodně nic takového do podmínek nedávala. Přijde mi to docela srozumitelné a bezpečné, i když mě to původně parádně vyděsilo
|
X E N A |
|
(27.3.2012 10:41:32) To bych je taky vyloučila, to je trest pro kupujícího.
Ale počkat na připsání platby na svůj účet mi přijde logické, za to nebudou svoje zákazníky vyhazovat ze systému.
|
X E N A |
|
(27.3.2012 10:42:49) Ale jak říkám, Pay U mi přijde prostě dobrá funkce. Nelíbí se ti, jdi prodávat jinam. Akorát tam bude třeba jen desetina zájemců...
|
|
|
|
Ajlina | •
|
(27.3.2012 11:54:02) Xeno, vklad u banky je do určité výše pojištěn, až se Aukro rozhodne zkrachovat, tak se akorát můžeš přihlásit do konkurzu a dostaneš nula nula nic ve výhledu deseti let
|
boží žena |
|
(27.3.2012 12:15:07) tak ani mi nevadí, že na tom aukro vydělává vadí mi, že to musím mít povinně, já to nechci, chci mít peníze na svém účtu
jedině snad jak to obejít je nezaškrtnout možnost platby předem a do popisu aukce napsat číslo účtu, tak by to bylo všem jasné
|
boží žena |
|
(27.3.2012 12:19:13) kromě toho, co tam za poslední dobu "vylepšili" se mi nelíbí nic ani systém hvězd , což je detail tak ani rozdělení popisu, dopravy a přihazování na 3 záložky, aneb uklikejme se o přehlednosti nemůže být ani v jednom případě řeč
|
|
|
X E N A |
|
(27.3.2012 12:32:44) Jo a kolik mi dá banka, když mám 7 mega, co?
Boože, to jsou mi důvody, že Aukro zkrachuje. Tak holt před barák a prodávat kolemjdoucím...
|
|
|
|
|
perdita |
|
(27.3.2012 10:35:47) Xeno, to neovlivníš. Já jsem si nic nenastavila, skončila aukce a hned kupující zaplatil přes PayU a já koukala jak zjara. Nicméně jsem provedla nastavení, jak tu někdo radil, trvalo to den a bylo to na účtě. Jen nevím, jestli posílat skutečně, když mi někdo zaplatí přes payu, anebo až mi to dojde na účet.
|
|
|
|
boží žena |
|
(27.3.2012 10:42:20) no xeno ono je to povinné jako fajn, někomu to přijde bezva jak tam čtu ty diskuze, tak tedy spíš naopak, já o to taky nemam zájem a nikdy to jako kupující využívat nebudu jako prodejce doufám taky, pokud tak nekdo zaplatí, hold bude muset počkat, ale já nejsem, žádný profi prodejce
|
perdita |
|
(27.3.2012 10:45:32) boží ženo, jak říkám, to si nevybereš někdo mi tak rovnou zaplatil, neptal se a já nis nenastavovala, roztřásla se mi z toho kolena. Mně to ani tak vcelku nevadí, ale vadí mi ta nekomunikace ze strany aukra. Naštěstí tam obchoduju jen minimálně.
|
X E N A |
|
(27.3.2012 10:49:11) Aukro je aukční česká jednička, je pochopitelné, že se stará především o komfort kupujích, protože z uskutečněných obchodů má hafo peněz... Když se to někomu nelíbí, má napsat na Aukro. Když jim tam dojde X negativních názorů, třeba se zamyslí. Ale u Aukra o tom pochybuji.
|
Ajlina | •
|
(27.3.2012 10:58:01) je to kšeft, jako všechno, nejdřív navyknout vvelkou skupinu lidí na nějaké podmínky serveru a když si zvykneš na grafiku a obchodní podmínky,tak rychle udělat změnu, málokdo odejde, a najednou dát do podmínek, že den,dva nebo půldne ti na účtě zůstane celý objem peněz, který přes Aukro projde z celé republiky je dobrý nápad a obrovský vejvar
|
X E N A |
|
(27.3.2012 11:06:39) Jasně, proto to udělali. Je to logický. Je to fungující byznys, proč z něj nevytřepat maximum..
|
|
|
|
Markéta | •
|
(27.3.2012 11:07:07) Perdito, já to měla úplně stejně jako ty - měla jsem šok z toho, když mi kupující zaplatil přes Pay U a třesoucí se rukou jsem to šla prozkoumat a nastavit. Ale tak vůastně dobrý - ověřila jsem v praxi co to vlastně je a už se nebojím, i když tam také prodávám málo.
|
perdita |
|
(27.3.2012 11:13:57) Markéto, jo dobrý, ale ještě jsmě nenarazily na problémy a já tak nějak věřím, že ještě budou právě proto, že máme hrozně malou zkušenost.
Osobně jsem si na aukro nijak nenavykla, skoro tam nekupuju. Na konci zimy jsem tam výjimečně kupovala brusle. Psala jsem pánovi, že na ně skutečně spěchám, do stejné banky jsem mu zaplatila v den koupě, on prý že to pošle hned a odeslal až za deset dní a ještě se čílil, jak se vůbec můžu ptát po podacím čísle, on přece musí chodit do práce Jasně, je to jeden člověk, ale druhý pán - knížky... to jsem byla moc ráda, že jsem vánoční dar objednala s předstihem, protože ač tam měl dodání do 5 dní, odeslal až po nějakých 45 dnech. Prodával, co neměl skladem Takže to máme dva obchody za půl roku a spokojenost nevalná
|
Markéta | •
|
(27.3.2012 11:43:37) Tak já tam problém ještě neměla, ale je fakt, že tam teda nakupuješ o 100% víc než já Já tam kupovala za poslední rok jen asi před měsícem synkovi hru na Wii a vše klaplo jak jsem si představovala, dokonce i prodávající měl pro mě pochopení, protože když to po mně chtělo vyplnit jakýsi formulář přepravy, propadla jsem panice a pánovi jsem napsala mailem, ať mi pošle číslo bankovního účtu, protože se jaksi neorientuju co to po mně chce Statisticky vzato jsi si vyčerpala smůlu dopředu a teď už to musí být OK
|
|
|
|
|
Bianca + 1 |
|
(27.3.2012 15:06:24) Jsem na Aukru kupující, mám platby přes PayU ráda, jsou rychlé a efektivní. Jakmile skončí aukce, tak posílám peníze a prodejce je má za pár minut. Tak vůbec nerozumím tomu, co tu řešíte...
Pokud prodávající do textu inzerátu napíše, že platbu přes PayU nechce, ať to kupující pošle na soukromý účet, ačkoli má PayU zřízeno, nekoupím od něj nic. Přijde mi to minimálně diletantské. Pokud pošlu peníze přes PayU, tj. prodejce je má na účtu max. za pár hodin, ale spíše za pár minut, tak čekám, že prodejce považuje za dobu zaplacení tu, kdy to má na PayU účtu. Mě se peníze odepíšou také okamžitě a pak už je prostě nemám. A čekat další dny bez zboží i bez peněz na to, než vám přijdou peníze na vlastní účet, to se mi jaksi nechce. Už proto, že je 21. století, jsou tu možnosti a technologie, které umožňují tyto převody online, tak proč to nevyužívat? Poškozujete tím jen své zákazníky a obchody.
Naštěstí jsem zatím vždycky narazila na prodejce, kteří odesílali, jakmile měli peníze na PayU účtu.
|
boží žena |
|
(27.3.2012 15:21:37) to se ti sice nechce, ale muselo by
|
Bianca + 1 |
|
(27.3.2012 16:16:53) To by pak bylo na snížené hodnocení za rychlost odeslání při vyplňování komentáře.
|
boží žena |
|
(27.3.2012 16:20:26) to asi jo ale stejně bych čekala až budu mit penize na učte
ano je to jako s poštou, taky zboží nepovažuju za moje, dokud mi neleží na stole v obyváku, ono že ho někdo pošle poštou jeste nic neznamená přitom nemá ani penize ani to zboží už
|
|
|
|
Ajlina | •
|
(27.3.2012 16:12:32) Bianco není pravda, že jsou peníze hned na účtě, vezmi si, když je poštovné třeba stovka, tak kromě toho že posíláš zboží, tak tu stovku platíš ze svého, pokud prodáváš třicet věcí, tak to hradíš ze svého a v té chvíli máš peníze někde od kupujících na účtě odkud je nemůžeš použít.
|
Bianca + 1 |
|
(27.3.2012 16:16:10) Chápu. A co?
|
Ajlina | •
|
(27.3.2012 16:18:02) že v tu chvíli nemáš ani zboží ani 3 tisíce poštovného, neboť v tu chvíli s penězi disponuje Aukro a nevíš, kdy ti je laskavě pošle na účet
|
Bianca + 1 |
|
(27.3.2012 16:21:53) Ale Ajlino... to se přece snadno vyřeším prostým přemýšlením dopředu... Například si holt nezaložím aukce za 3 litry poštovného tak, aby mi končily všechny ve stejnou dobu, že... A pokud mám tak velký obrat, že mi třeba denně končí aukce za 3 tisíce poštovného, tak se holt zásobím hotovostí, nebo mám hotovost z dřívějších aukcí... A jistě to jde řešit i jinak, stačí trocha organizace.
|
Ajlina | •
|
(27.3.2012 16:35:38) tak já takhle na Aukru neprodávám, ale jenom jsem chtěla ilustrovat situaci, že se třeba nedostaneš ke svým penězům, zatímco na nepoctivého kupce/prodejce si můžeš stěžovat a varovat před ním ostatní kupující, na Aukro zadržující tvé peníze si můžeš stěžopvat tak akorát na hlavní lampárně
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lillu+B&J |
|
(27.3.2012 12:51:40) Pokud nemáš nastavený automatický převod,musíš si na účtu Aukra kliknout na vybrat,peníze mám druhý den na svém účtě.Balíček většinou odesílám ihned,pokud zaplatím přes PAyU,také očekávám rychlejší odeslání balíčku.
|
|
|