Máťa + 2 + // |
|
(4.4.2012 18:50:44) Prosím, nemáte zkušenost s uzavřením mimishopu?
Zapomněla jsem zaplatit členství, vždy mi chodil upozorňovací mail, že bych měla zaplatit, tentokrát nepřišel a já to prošvihla. Když teď kliknu na adresu mimishopu, hlásí mi to E-shop ... byl uzavřen Ohledně objednávek kontaktujte obchodníka na emailu ...
Stalo se Vám toto někdy? Jak jste postupovali? Potřebovala bych, aby byl co nejdřív otevřen, mám spoustu nevyřízených objednávek a než se připíše platba, všechno se to protáhne...
Děkuji za zkušenosti a rady...
|
Bára a kluci |
|
(4.4.2012 19:34:48) A co zaplatit to členství teď hned? Jde to přes to PayU (kartou), to se jim platba připisuje hned a prodlužují členství prakticky okamžitě, tak by možná aktivace shopu proběhla taky hned.
|
|
|