| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Jsem nespokojený spotřebitel

 Celkem 49 názorů.
 Janďulka a princezny 


Téma: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 14:25:18)
Ahoj, potřebuji si postěžovat. Máme zrekonstruovaný (asi nikdy nebude úplně hotovo) rodinný dům. Neustále řešíme nějaké nedodělky a do toho také opravy toho co už jsme udělali, ale po čase se opět rozbilo. Chtěli jsme dny volna využít (konečně se manžel odhodlal) a sepsali jsme všechny takové ty maličkosti, které je potřeba udělat a opravit. No ale jaké bylo naše překvapení, v ochodech na nás koukali jako na marťany, že chceme ke všemu jen díly a ne celý výrobek. Například koupit šrouby k rozbitému prkénku na wc - k nesehnání, stejně tak část na hadici na zahradě (máme Gardenu), nový špunt do vany - máme takový ten vysunovací a kolečko se nám ulomilo no a sehnat takový, který nám tam bude pasovat jen skoro nemožné, v tomhle případě jsme teda koupili celou novou soustavu, ale nejde tam, protože se dělá jiná a ty původní se už nevyrábí. V Hornbachu nám rovnou řekli, že nejsou nafukovací. No ale já zase nekradu, proč si musím koupit celé nové prkénko, když to "staré" máme asi tři roky, je parádní, jen mu manžel ulomil šroub, který byl umělý. Takže většina toho co jsme chtěli udělat zase nebude takže zase nevím jak dlouho pojedeme v těch našich provizoríích. Je to už na palici. Všechno se dělá takhle spotřebně? Jako že když něco potřebuješ musíš koupit celé nové? Poslední naději dávám našim malý obchůdkům v okolí a pak už nevím. Chtěla jsem si hlavně postěžovat, má-li někdo radu sem s ní. Přes internet se mi malé díly v řádech do 100,- nevyplatí.
 Suza007 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 14:38:25)
Mám podobnou příhodu - sháněli jsme náhradní díl k robotu. V podnikových prodejnách ho neměli, prý už se nevyrábí. No nakonec jsme ho sehnali na webu, ale poštovné bylo dražší než náhradní součástka (nicméně pořád levnější než nový robot).
 Tulipánová 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 14:45:57)
Mně tyhle věci nevadí, nedovedu si představit, že bych měla měnit šroub u wc prkénka, které stojí pár korun.
 * Liv 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 14:58:12)
Tulipánová,
proč bych měla měnit šroub u wc prkénka za pár korun?
No třeba i z ekologických důvodů - takhle půjdu a plně funkční plastové prkénko vyhodím a koupím další plastové prkénko a tak pořád dokola. Pak nás ty haldy odpadků zavalí.
Jsem konzervativní, nemám ráda vyhazování funkčních věcí.
 Tulipánová 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 15:04:49)
Já zase nesnáším staré věci. Tři roky u mě wc prkénko nevydrží, ani když se nerozbije.
 Majda a Kájík 07/10 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 15:07:43)
Ale po 3 letech bych prkýnko teda vyhodila taky......U nás déle jak 2 roky prkýnko nevydrží ~:-D Opravovali jsme jen necelý měsíc staré prkýnko..přece jen nám přišlo divný jít reklamovat použité prkýnko..~8~~:-D
 Ananta 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 16:07:53)
A nepřipadá ti divný že prkýnko nevydrží dýl jak dva roky? ~:-D

Babička měla prkýnko 30 let a žilo nás v domě pět. Ne že bych ho musela mít třicet let, ale dnešní strategie výroby šuntů mi teda taky moc nevyhovuje o ekologii nemluvě.

To že se nedají koupit náhradní díly je strategie tahání peněz z lidí. Jsem si koupila foták a když mi došel, musela jsem si dokoupit další tři věci dohromady za třetinu jeho ceny. Vysavač za litr (jasně, levnej krám) musel přítel vyhodit, protože se k němu přestaly vyrábět sáčky, ale to vám při jeho nákupu nikdo neřekne atp.
 A & D 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 16:10:48)
Ananto, gratulace k holcicce, mamo! Uz jsi ve vode a plaves. ~x~
 Ananta 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 16:12:20)
~:-D děkuju, právě jsme se od ní vrátili... zatím ji mám jen na koukání a chvíli chování
 A & D 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 16:17:46)
Neboj, jeste se nachovas, nakrmis, naprebalujes... :-) Utece to a povezes si princeznu domu.
 Ananta 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 16:18:48)
~x~
 NovákováM 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 21:10:46)
Ananto, to doženete. Ale ~x~~x~~x~. Já měla ještě štěstí na to starší zdravotnictví - byla jsem hospitalizována s nedonošenci, ale i tak, užili jsme se opravdu dosyta. U jídla spali, když měli spát, tak plakali... A je to 13 let :-))

 Zuuuza 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 22:04:05)
Ananto, gratuluju!!! Jenom jsem nakoukla, téma mě zaujalo. A zjistila jsem, že máš už miminko ~;) Hodně štěstí!!! Ať je malá zdravá a brzy u vás ~x~
 Ropucha + 2 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 19:00:06)
Proč by se mělo WC prkýnko po 3 letech vyhazovat? ~e~ Máme prkýnko asi 10 let a vypadá pořád stejně, jako nové, stačí ho pravidelně umývat a jinak nevidím důvod s ním cokoliv podnikat ~d~
 * Liv 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 16:20:29)
Tak design WC prkénka skutečně není v popředí mého zájmu:-), potřebuji aby bylo nepoškozené, funkční, pohodlné a čisté, víc od něj nežádám.
Prkénko máme na Wc minimálně 15 let (tak dlouho tu bydlíme- zřejme nějaký kvalitní kousek~:-D)a doufám, že nám ještě dlouho vydrží. Kdyby mu upadl šroubek, chtěla bych, aby se pořídil nový (vzhledově i tvarově i materiálově odpovídající) šroubek, bude mě mrzet kvůli tomu vyhodit celé prkénko.
Já mám k věcem vztah, vyhazuju je až když doslouží a nebo již funkčně nevyhovují mým potřebám, nedokázala bych je vyměnit za nový model jen tak, z plezíru (není to otázka peněz), myslím, že by se jim na smetišti stýskalo.
 Ivuljenka 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 16:44:39)
A proč ti nevydrží??? ~e~
 Majda a Kájík 07/10 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 15:05:58)
Ahoj,

tak my náhradní šroub na wecko i špunt do vany sehnali v Globusu. Špuntů tam mají hafo rozměrů těch co sháníš...
 Janďulka a princezny 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 15:14:11)
v Globusu jsem ho sháněla, měli jen takové velké masivní kovové k prkénkům, které tam prodávali.
 Janďulka a princezny 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 15:11:18)
a tak ho mám prostě vyhodit? Je naprosto nové, máme ho nahoře na wc, které denně používáme od podzimu, do té doby jen když bylo dole obsazeno. Je to prkénko měkké s antibakteriální úpravou a krásně se mi hodí i barevně a stálo určitě kolek 400,- to chceš říct, že bych měla na našich dvou záchodech měnit prkénka co rok dva?
 Tulipánová 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 15:13:34)
To tím říct nechci. Dělej, jak myslíš, že je to pro Tebe nejlepší. Nedovedu si představit mít stejné wc prkénko dlouho, 400 Kč není nijak závratná suma. Navíc jsou stokrát podstatnější věci než zrovna tohle. Ale mám trochu prudérní náladu, promiň~:-D
 Lassie66 
  • 

Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 15:19:22)
Spíš prudivou
 Girili 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 15:43:34)
To mi hlava nebere. Proc si to nedokazes predstavit? Pak uz te stary vzhled prkenka nudi a potrebujes barevnou nebo designovou zmenu? Nebo mas pocit, ze uz je to pak nejaky hygienicky problem? Nebo v cem presne je problem se starym prkenkem, pokud neni rozbite?
 Colombi 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 18:25:31)
a jak často měníš kuchyňskou linku??? ~t~
 Jája 
  • 

Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 14:52:41)
Tak přesně tyhle nářky jsem slyšela před r. 1989. Pak se otočil režim a novodobí podnikatelé slibovali, že od teď to bude lepší, plánovat že uměli jen komunisti, a ještě blbě, kapitalista že bude vyrábět i náhradní díly. No, nevyrábí, u auta je to totéž v bleděmodrém. Přijedu s autem do servisu, tam záleží na tom, kdy bylo auto vyrobeno, protože tentýž model, jen o půl roku mladší, už má jiné náhradní díly. Potřebovala jsem brzdové obložení. Podle katalogu bylo nějaké, v autě jiné, ani nechci domyslet, co tam nakonec mám a jestli v případě potřeby dobrzdím.
 štěpánkaa 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 17:26:43)
jájo, to není pravda, v době "předkapitalistické" měl výrobce povinnost ještě několik let vyráběr náhradní díly (myslím, že min.10let). neexistovalo, aby ti opravář řekl, že po 5ti letech nemá smysl pračku opravovat, kupte si paninko novou. moji rodiče měli pračku philcoford 25, následně tatramatku 20 let. atd atd.~d~~d~
pravda je, že často nebyly k sehnání ani háhradní díly a ani opraváři.... (podobně jako dnes).~3~
 Patejl1 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 15:07:43)
Ale přátelé, přece to tak chcete.

Když dám vedle sebe automatickou pračku, nebo záchodové prkýnko o 50% možná ještě o více dražší než levné jednoseriové výrobky, tak si to nikdo nekoupí. Nikdo se při koupi neptá jestli firma má vlastní výrobní program nebo si nechává serié vyrábět v číně jednorázově.

Na můj průmýslový vysavač co používám v domácnosti jsme sehnal náhradní těsnění 10 let po koupi, na čerpadlo do studny jsem koupil kompletní sadu pro renovaci po 8 letech provozu úplně bez problémů (železitá voda rozedřela těsnění šneku).

To samé v mém oboru - proč si mám koupit 3x dražší notebook, když má stejné parametry jako ten 3x levnější ? Zákazníci to nechtějí pochopit, že i 5ti letech seženu na tyto notebooky libovolné díly a hlavně po 5ti letech ještě fungují ke spokojenosti lidí....
 Majda a Kájík 07/10 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 15:09:23)
Masko, nakupujeme jako Ty. Respektive muž - já tomu prd rozumím. Nekoukáme na značku,cenu aj. ale právě na tyhle věci...~R^
 Girili 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 15:40:20)
To znam. Take to nesnasim. Manzel to resi tim, ze nahradni dil proste vyrobi. S cimz jsem zase nespokojena ja, protoze on to vyrabi tak, aby to fungovalo, ne aby to vypadalo. Nejaka estetika mu nic nerika, takze to pak vypada vsechno silene pospojovane, sletovane, slepovane, sesroubovane... No des, bes. :-)
 Janďulka a princezny 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 16:08:17)
takové tendence také u nás byly, hlavně ze strany tchána. Razantně jsem je zavrhla. Například aby drželo zábradlí na schodech byl klidně ochoten dát tam kus železa přes půlku zdi. Když jsem přišla a "řvala" co to ma jako chce dávat tak ještě koukal čemu jako nerozumím. Stejně tak jsem manžela přinutila vyhodit většinu toho co měl v dílně (většinou ho přinutil právě tchán to schovat - jako staré dvěře - natřou se a jsou jako nové ne ~q~ ) ve smyslu "to se bude ještě hodit" a byly to staré krámy. Také nemám ráda staré věci, ale ty nové pěkné bych si ráda jen opravila pokud se poškodí.
 Katka. 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 15:48:05)
Ano, bohužel je většina věcí dělána tak, aby moc dlouho nevydžela a až se rozbije, musela sis koupit celý nový výrobek, ne jen jeden šroub ~q~

Jednou nám to řekli někde v Obi nebo kde, že to tak prostě je, bohužel ~Rv A je to pravda ~q~
 Martina, 3 synové 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 15:59:10)
Nejdražší na výrobku je lidská práce: než se ručně vymění jeden šroubek, je v továrně hotový celý nový kus. ~z~
 fisperanda 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 16:09:11)
Já zase nesnáším, že se vyrábí věci tak, aby nevydržely. Něco si koupím a pak už se o to musím starat, věnovat tomu spoustu času na údržbě, reklamacích, výměnách, stížnostech. Mě to nebaví, nechci aby si mě hloupý věci takhle otročily.
Mám nový boty, čtyři měsíce, značkový právě proto, že nechci kupovat levný, chtěla sem něco kvalitního. A teď se rozpáraly na špičce, to znamená že sou úplně k ničemu. Musím se teda zabývat výměnou, reklamací a přemýšlet, co budu nosit do té doby, než se tohle vyřeší, případně si koupit nový šunty, u kterých nastane za chvíli stejný problém.
To stejný s reprákama. Mám je půl roku, kupovala sem "kvalitní", velký, s tím, že je budu mít na dlouho. Po půl roce přeskakuje zvuk, v jednom repráku chvílema nejede. Takže je musím vzít, odnýst do servisu, nebo u výrobce uplatňovat reklamaci. Jenomže já nemám auto, těžko ty bedny budu někam tahat. A už mám o problém navíc.
Já si klidně i za tu kvalitu připlatím, jenomže jak vidím, všecko je nanic. Přeju si, aby mě věci neobtěžovaly tím, že nefungují jak mají. Už si nechci koupit mikinu, ke které za tři měsíce musím kupovat odstraňovač žmolků ~a~
Jsem taky nespokojený spotřebitel. Zatímco lítáme do vesmíru a dobýváme mořský hlubiny, nikdo není schopný vyrobit boty, který by vydržely několik let.
 Terinka4444 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 16:29:18)
jo, já koupila monitor dechu pro novorozeně, měla ho doma 14 dnů s rizikovým novorozencem, co byl týden na jipce kvůli dýchacím potížím a milý monitor nehlasil nedýchání, prostě jsem malou vyndala a monitor si vesele blikal, jako že dýchá klidně ještě 20minut, ikdyž nikdo v postýlce nebyl, i vypravila jsem se s ním do prodejny, tam ho položili na stůl,zapli a monitor si zvesela monitoroval dýchání dítěte. Takže reklamovat a oni, že na to mají 30 dnů, tak jim povídám, že jako chci ale náhradní, že je to věc pro mimina, co se používá 5-6 měsíců. že momentýlně ho potřebuju, že je malá riziková a bla bla, že fungoval 14 dnům stál 2500,- a že tedy těžko můžu čekat měsíc na vyřízení reklamace, no a naprostý nezájem, byli jsme skoro tři týdny bez monitoru. tedy nebyli samozřejmě, vzteky jsem viděla rudě a šla jinam koupit jiný, a po třech týdnech mi přišel fungl nový vyměněný, že jsem měla pravdu, že prý závadný kus. Ať si to příště strčí do zadele~o~~o~~o~~o~~o~
 Terinka4444 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 16:24:07)
Já popíšu své, jsem vztejy bez sebe, máme automatický kotel na tuhá paliva od Viadrusu, vyšel téměř na 100.000,- má řídící jednotku, která je tak blbě umístěná v tom ktli, že na ní jse příliš velké teplo, vydrží tak 10-12měsíců, pak odchází, je to poměrně závada všech kotlů vyrobených v rozmetí dvou let, teď už je jinde, jenže stojí 4500,- a no a milý Viadrius řekl, že měnit ji bude jen 3x a dost, ale je to jejich chyba~o~~o~konstrukčně špatně řešeno, je to snad i proti zákonu, protože přeci dostanu nový díl a musím na něj mít za 24 měsíců záruku, nakonec z nich vylezlo, že už v záruce nám ty jednotky neměnili za nové, ale repasované, čímž ještě míň vydrží, takže máme zmetek za sto litrů, kterýmu musím rok co rok koupit novou řídící jednotku.Navíc chroupe uhlí dvojku, která má určitou velikost, no a světe div se, u nás se najednou dva roky zpět začala dodávat ta dvojka s většími kusy, než ten kotel schroupe, všude, není dodavatel, který by tam ty hroudy neměl~o~~o~takže přebíráme jak blbci, místo 5minut, jsme u kotle hodiny, jenže vše se nevybere, že, motor dostává zabrat, aby šnekem protlačil ty většá kusy, takže letos odešel, ztratil výkon a nedokázal pořádně točit převodovkou a zastavovalk kotel, no nic, tak že koupíme motor nový a ejhle, nelze, musí se koupit v kompletu s převodovkou, přestže jsou to dvě části kotle a převodovka je naprosto v pořádku, jen vinutí na motoru ne komplítek stojí 16000,- bez dph~q~~q~~q~~q~prostě neskutečné, neskutečné a nejsme jediní, problém mají všichni, co vlastní náš úchvatný kotýlek~o~~o~~o~~o~
 Jaromír 
  • 

Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 17:02:42)
Záleží od koho berete dvojku, máme jí leta letoucí stejnou. Ale oni větší kusy tolik nevadí, kotel schroupe hodně, řešil bych to přes topenáře. Sice vařím z vody a naslepo, ale chce to líp seštelovat. A nenechat se odradit jedním topenářem, co jeden neumí a je chyba uhlí, další seřídí bez problému a kotel jede jak hodinky.
Zatím všechny reklamace na dvojku byla špatná práce topenáře.
 štěpánkaa 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 17:30:48)
máme kotel od Viadrusu na plyn u etážového topení v bytě a ještě jsme neslyšeli od žádného opraváře, že je to dobrý kotel.Náš bývalý "spravovač kotle" - skvělý řemeslník, ochotný a nemoc drahý nám řekl, že do opravování takových šmejdů nejde, že na to nemá licencia tudíž to nedělá. musíme si tedy zvát "firemní" opraváře, jejichž návštěva nás stojí 3x více a pochvalně tedy nemluí také. oni tedy raději nemluví vůbec, aby nemuseli pomlouvat vlastní firmu. Tak koukám, že na tom něco bude...~Rv~Rv~Rv
 štěpánkaa 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 17:22:08)
tohle mi taky neskutečně vadí. A když už člověk náhodou tu součástku sežene, tak stojí skoro tolik, jako nový výrobek. Já nesnáším vyhazování funkčních věcí, ale někdy to fakt jinak nejde~d~
 Nerfka+2 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 17:30:22)
Zjišťuju že s našimi záchodovými prkýnky starými 9 let jsme asi totálně mimo .....
 štěpánkaa 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 17:31:12)
klííííd, jak pro koho~;)
 Beruška+J02A07T10 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 18:15:27)
no já mám kamaráda co dělá vodoinstalace - a to kolečko máme taky vyměněné, ale máme to tedy celé se sifonem, ten nám totiž po pěti letech praskl.. :( a vytopili jsme sousedku, ale stálo to pár korun.. sifon stál teda skoro 500, ale šroub na prkýnko mi dával nový, páč nám u starého prkénka ten plastový taky prask.. to vůbec není pro něj problém..teď chci měnit ten kroužek kovovej na umyvadle a říkal, že to taky není problém... tak nevím, bydlíme ve městě cca 2 obyvatel a všechno potřebné by se i dalo koupit asi ve dvou či třech menších obchodech, my zas nejbližší hornbach máme cca 35 km
 Ropucha + 2 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 19:08:21)
Jojo, taková je filozofie - donutit spotřebitele nakupovat co nejčastěji nové výrobky ~d~ Kdyby všem všechno vydrželo celý život, výrobci a obchodníci by neměli dostatečný kšeft ~d~ Také mi to vadí.
 Klarisanek 


A bude hur 

(6.5.2012 19:15:02)
taky me tohle hrozne stve a uz vim odkud to pochazi - z USA. U nas se preci jenom jeste neco sehnat da, jeste existuji male kramky, zelezarstvi apod. Ale jak to funguje tam, to je uplne sila, tam je to 100x horsi, co se tyce spotrebniho zpusobu zivota. Proste koupim sunt, za chvili vyhodim a za par susni koupim novy a porad dokola. Nevim co je na tom pravdy, ale pry nekteri vyrobci elektroniky maji vyvojova strediska na to, aby osetrili, ze soucastka vydrzi urcitou dobu a rozbije se. Pak se nevyplati opravovat - soucastky nejsou, prace je draha, takze si vsichni koupi vec novou. Kdyz jsem v USA sla do sportu a ptala se na nahradni ventilek, koukali na me jak na blazna, vubec neverili, ze je nekdo tak blbej. Podle nich jsem si proste mela koupit novy bycykl, nebo alespon kolo.
 štěpánkaa 


Re: A bude hur 

(6.5.2012 19:24:16)
tak ten ventilek je drsnej~8~
ale na druhou stranu, všichni víme, že to přišlo z USA~;)
 Raduza 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 20:53:50)
Dávám Ti plně za pravdu. Já jsem ještě horší. Štve mě v obchodě už skoro všechno. Nechápu třeba to proč v obuvi mají vystavených minimálně 100 párů obuvi, když mají všechno v jednom nebo maximálně dvou číslech. Nabídnou dvoje boty na syna ve velikosti 32 a ber nebo neber. A tak je to všude :-(.
 NovákováM 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 21:08:23)
Janďulko - žijete na vsi? Máte tam hospodu?

Pokud ano, vyšli manžela na pivo, ať pokecá s chlapy, mnoho instalatérů mívá doma leccos, nebo dobré nápady.

My jsme se jednou zadrbali v prázdné prodejničce v Praze (šli jsme pro nějaká těsnění), byl tam takový starý pán, se kterým jsme vymysleli řešení i do čerpadla asi tak 8 let starého, co už není ve výrobě, ještě na tom zaučoval syna a vnuka, čím to podložit, jak zesílit, aby to fungovalo, aby nakonec s manželem pomalu zjistili, že jsou skoro příbuzní :-))
To je vtip, ale ten pán znal manželovu maminku. Pravda, prodrbali jsme tak skoro 3/4 hodiny (ale fronta nebyla a všem k užitku) - mně už tedy trochu tekly nervy. Instalatérské potřeby nejsou moje hobby.

p.s. taky nevyhazuji to, co běžně slouží a poslední wc prkénko sloužilo přes 10 let, pak jsme se odstěhovali a pořád jako nové. Zato teď máme rok a půl nové a žloutne zespodu. A povrchové a moč to fakt není.... prostě jakoby šisovalo dožluta. Tak z toho fakt radost nemám.

 Eržika. 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(6.5.2012 21:40:27)
Janďulko, zkus najít něco, co mají u nás: prodejna Kutil.

Sežene se tam vše, já nosím rozbitou část a chci náhradní. Nebo podrobně vysvětlím, co chci (těsnění do dveří, přidělat na rákosový strop visací potvoru, 5 hřebíků...) vše mají, a pokud se to nehodí, druhý den vymění.

Vypadá to jako klasické železářství, je to pult a za ním kmitá tak 5 prodavčů - obchod je vyhlášený, chodí nakupovat i řemeslníci.

Profilují se jako obchod veškerým spojovacím materiálem, potřebami pro domácí opravy, prodávají i lana, dráty a šňůry v metráži , kolíčky ke hrábím, březová košťěta, konve, kouli do komína., pletivo na králíky...
 červík + V. 6/03 + L. 5/08 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(7.5.2012 0:16:22)
no teta zas nemůže už cca 1/2 roku sehnat na jejich záchod prkýnko, byla to nějaká série od Sika, která už se ani nedělá~d~ záchod je cca 8 let~d~

ale spoutu maličkostí koupím u nás v jednom obchůdku, pani tam má snad všechno~3~
 stormer 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(7.5.2012 6:12:30)
"Věci jsou dnes vyráběny jen proto, aby za ně byl v obchodě vydán patřičný obnos, ale pak zarytě odmítají sloužit svému účelu..."
Tak nějak to řekl tuším dr. Vlach v SATURNINOVI, a to už za První republiky.
Následoval podrobný výčet toho, jak nic nejde opravit a vše se musí koupit celé znovu. Co k tomu dodat...
 Inaaa 


Re: Jsem nespokojený spotřebitel  

(8.5.2012 23:40:04)
Měnění věcí jen tak tedy nechápu. Prudilo by mě spíš to věčně měnění, než shánění šroubu a z důvodu zbytečného vyhazování taky.

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.