Vandík |
|
(26.9.2012 7:24:41) Dobrý den,chtěla bych se poradit,prodávám na MMB oblečení po mých dětech.Paní si u mně nějaké objednala (je neregistrovaná),platba přišla v pořádku,ale po opětovném psaní na email o adresu paní nereaguje...je to teprve tři dny od připsání peněz... uvažuju,že platbu pošlu zpět,ale chci ještě nějakou dobu počkat,jestli třeba paní neklekl pc nebo tak....jak dlouho by jste čekaly na adresu,než by jste poslaly peníze zpět...stalo se Vám někdy něco podobného????
|
Mar | •
|
(26.9.2012 8:30:02) Kromě psaní mailů bych si do alba na MMB dala vzkaz, že prosím paní XY o adresu pro zaslání balíčku.
|
Vandík |
|
(26.9.2012 9:13:33) Děkuji za radu,to mě nenapadlo,hned napíšu...třeba paní nakoukne ...
|
Greea & ♥♥ |
|
(26.9.2012 9:17:00) Ono taky záleží na tom jestli píšeš z mimibazaru a nebo z e-mailu. Když z mmb, tak přijde jen jedna zpráva a pak už nic a můžeš jich poslat milion. Nikdo Ti nenechá peníze jen tak, takže se paní určitě ozve
|
Vandík |
|
(26.9.2012 9:23:25) Právě,že jsem psala jen z emailu a dnes jsem zkusila napsat i přes MMB...dala jsem tam i ten vzkaz..tak snad se brzy ozve...
|
|
|
|
|
|