Evik+Šmudla+Šmudlinka |
|
(11.3.2013 15:37:36) Jednou jsem nenakoupila přes Slevomat, ale přes jiný portál a hned problém: Koupila jsem si povlečení. Nabízely 4 barvy na výběr. Ihned jsem zaplatila, voucher přišel a chtěla jsem objednat - vínová barva, kterou jsem chtěla, není skladem. Po emailovém dotazu mi nabídli pouze dvě barvy (černou a bílou), které se mi ale nelíbí. A nebo počkat až na další dodávku, to ale může trvat až tři měsíce. Není to klamání zákazníka? Nechci čekat tři měsíce, ani si vybrat barvu, o kterou nemám zájem. Mám nárok na vrácení peněz? Máte někdo s takovýmto jednáním zkušenost?
|
adelaide k. |
|
(11.3.2013 17:04:25) No já nevím, povlečení dostaneš, jen momentálně není skladem. Pochybuju, že e-shop měl 200, nebo 500ks(nevím kolik bylo voucherů, ale tak nějak to bývá) povlečení v každé barvě, kdyby náhodou všichni chtěli jen tu jednu.
|
Evik+Šmudla+Šmudlinka |
|
(11.3.2013 17:16:31) no ale když prodají 400 voucherů, tak snad nemůžou počítat, že si přesně 100 lidí vybere od každé barvy, ne? A hlavně je hodně divné, že už po 7 dnech 2 barvy že 4 nemají, když akce platí 6 měsíců... Nikde navíc nebylo upozornění, že se může stát, že nedostanu zboží v barevné variaci, kterou nabízí. To bych si totiž ten voucher nikdy nekoupila.
|
adelaide k. |
|
(11.3.2013 17:41:57) Eviku, no to tak nějak vyplývá ze zdravého rozumu. Pochybuju, že 200, aby se dostalo na všechny podle přání, to by jim i po výprodeji dost zůstalo Koneckonců třeba té červené právě bylo nejmíň
Voucher platí 6m, takže se na tebe dostane. Fakt myslím, že není nač si stěžovat. Příště to chce líp uvážit jak moc je to výhodná sleva.
|
|
|
|
|