| ..maya.. | 
 |
(29.3.2013 17:16:51) Ananto, tohle mi aktuálně přišlo doporučuji přečíst:
Zúčastnil jsem se přednášky o očkování, jeho vlivu na vývoj a zdraví člověka. Sepsal jsem proto ty nejzajímavější a nejdůležitější postřehy a skutečnosti.
1. Co obsahuje očkovací vakcína Antigen = ochrana imunity Chemické látky jako jsou stabilizátory, konzervanty, látky proti zamrznutí, formaldehyd, antibiotika a další. Kontaminaci neboli prostředí, ve kterém se pěstují účinné látky. Toto prostředí se nachází na buňkách mozku z myší nebo např. na buňkách jater opic. Hliník, který má vyvolat mnohem více protilátek, ale také se může dostat špatným uvolňováním do mozku a vyvolat tak v mozku zánět, dítě tak velmi bolí hlava a je velmi a dlouho plačtivé.
2. Reakce na očkovací vakcínu Za běžnou nebo normální reakci po očkování se považuje zvýšená teplota a mírné zarudnutí v místě vpichu. Za nežádoucí až varující reakci se považuje horečka nad 38°C, febrilní křeče, velký otok místa vpichu, změna chování dítěte či ochablé svalstvo. Také se mohou rozvinout chronické problémy – zažívací, rýma, astma, alergie. To jsou znaky oslabené imunity, které mohou nastat právě po očkování. S dalším očkováním se tyto nežádoucí účinky výrazně zhorší. Při výskytu nežádoucích účinků je zapotřebí trvat na zápisu těchto projevů do zdravotní dokumentace a poté je lékař povinen tuto skutečnost nahlásit Státnímu ústavu pro kontrolu léčiv (SUKL). Pokud tak lékař neučiní, měli bychom tuto skutečnost nahlásit sami. Některé očkovací vakcíny mohou dítě trvale poškodit např. po stránce neurologické či psychické a mohou vznikat onemocnění např. cukrovka či postižení jako je autismus, který patří mezi nejzávažnějí postížení mentálního vývoje dítěte.
3. Kdy je vhodné dítě očkovat Dovoluje – li to zdravotní stav tzn., že je dítě před očkováním aspoň měsíc zdravé, ale také by neměl být nemocný ani malým infektem nikdo z rodiny, ve které dítě vyrůstá. Když má dítě minimálně 5000g.
4. Kdy je nevhodné dítě očkovat Od října do března – v těchto měsících je zvýšený výskyt virů a epidemií, což může očkování negativně ovlivnit Při zátěži – např.rodinné problémy, stěhování, úmrtí v rodině, narození sourozence Mezi 2. a 4.měsícem věku dítěte.
5. Rady – obecné Rozhodnete-li se Vaše dítě naočkovat, tak je důležité být velmi opatrní a obezřetní a dodržovat pravidla, která jsou uvedena v bodě č.3 a 4. Dalé je dobré minimálně týden před i po očkování dávat dítěti vitamín C(z přírodních zdrojů), Omega 3, vitamín D3(vigantol), hořčík a homeopatický přípravek Apis mellifica 30ch. Nedávat dvě vakcíny najednou! Neočkovat nic navíc! Nepodceňovat chronické příznaky (uvedeno v bodě č.2) Dojde-li k otoku v místě vpichu – ledovat Při horečce nedávat paracetamol (paralen), podporuje nežádoucí účinky, raději podávat ibuprofen (nurofen) Po očkování min.týden vynechat fyzickou zátěž. Pozorně číst příbalový leták
6. Rady – právní Ve vyhlášce o očkování je uvedeno: Rodiče dětí, nebo jejich opatrovníci jsou povinni dítě do 15 let nechat očkovat dle očkovacího kalendáře. Při porušení této vyhlášky nám může hrozit pokuta až do výše 10 000 Kč. Promlčecí lhůta je jeden rok od nejzaššího termínu očkování, ovšem je-li dítě nemocné, třeba jen slabou rýmou, očkováno vlastně ani být nesmí.U vakcíny MMR (spalničky, zarděnky, příušnice- bývá očkována od 15.měsíce), která byla prokazatelně označena za jednu z příčin autismu, není ve vyhlášce určena lhůta, do kdy se má nejpozději tato vakcína aplikovat. Po první dávce očkovací vakcíny, bývá obvykle v těle 95% protilátek, proto se doporučuje před přeočkováním nechat dítěti zjistit množství protilátek v těle a zvážit tak případné přeočkování. Dle usnesení Ústavního soudu můžeme očkování odmítnout z důvodu víry nebo přesvědčení. Česká republika, jako stát Evropské unie podepsala souhlas, že za zdraví svých dětí plně odpovídají rodiče. Při nesouhlasu s očkováním je zapotřebí sepsat s lékařem NEGATIVNÍ REVERS s oddůvodněním např.genetických předpokladů nebo již špatné zkušenosti.
7. Nevýhody, když není dítě naočkované Nezařazení dítěte do MŠ Nezařezení dítěte na tábor a školy v přírodě Můžeme ale doložit doklad s důvodem, proč není dítě naočkováno, např.není naočkováno z důvodu časté nemocnosti.
8. Má smysl očkovat? Většina povinných očkovacích vakcín je aplikována i přesto, že choroba, proti které očkujeme, se již přes dvacet let nevyskytla. Díky tomu dostávají prostor jiné a nové choroby např. pátá nebo šestá nemoc. Při očkováni proti Hepatitidě obsahuje vakcína protilátky pouze proti sedmi kmenům. Ve skutečnosti má tento vir kmenů padesát. Již u výše zmiňované vakcíny MMR (v bodě č.6) se prokazatelně ve velké míře projevil jako nežádoucí účinek rozvoj postižení Poruchy autistického spektra (PAS). Děti trpící tímto nevyléčitelným postižením jsou pak právem označováni za ,,oběti očkování". V USA je výskyt dětí trpící PAS vlivem očkování velmi vysoký. Japonští lékaři jako první, začali děti očkovat až po druhém roce života a výsledek? Byl zaznamenán rapidní pokles dětských pacientů v odborných ordinacích např.neurologie, imunologie, psychiatrie a psychologie .
9. Rada na závěr Než necháme své dítě naočkovat, je důležité zvážit všechny aspekty a případné následky. Je důležité si uvědomit, že právě rodiče svým rozhodnutím o očkování jsou zodpovědni za budoucnost svého potomka. Bez souhlasů rodičů nemůže nikdo dítě naočkovat!Většina lékařů bude chtít očkovací vakcínu aplikovat téměř vždy z důvodu lobistického a ekonomického.
Doporučená literatura: Anna Strunecká – Varovné signály očkování.
K sepsání těchto poznatků mě vedla zkušenost u vlastních dětí, u kterých se vlivem očkování časem rozvinuly vážné zdravotní problémy včetně autismu!!! BcA.Milan Štědroň
|
| .kili. |
 |
(29.3.2013 17:40:48) "nejdůležitější postřehy a skutečnosti."
skutečnmostí pramálo, bludů mraky. Téměř typické ohlupování lidí zapřísáhlými odprůrci očkování (kteří sami - i jejichh děti - jsou povětšinou proočkováni až dost).
|
| .kili. |
 |
(29.3.2013 18:26:24) " k jednotlivým bodům něco napsat"
to je ale zbytečné, krom toho, že se themata stále opakují a odpůrci očkování straší lidi kde mohou, stojí tu nějaké tvrzení proti nějakému tvrzení prto, že pro pochopení důkazu je skutečně nezbytné cosi o věcech vědět. Laika přesvědčí cokoli či naopak on cokoli odmítne. Dám tedy jen pár příkladů
ad 1. "Antigen = ochrana imunity?"... naprostý neslysl
2. Reakce na očkovací vakcínu " Některé očkovací vakcíny mohou dítě trvale poškodit např. po stránce neurologické či psychické a mohou vznikat onemocnění např. cukrovka či postižení jako je autismus, který patří mezi nejzávažnějí postížení mentálního vývoje dítěte."
naprostá hloupost
3. Kdy je vhodné dítě očkovat Když má dítě minimálně 5000g.
)))
4. Kdy je nevhodné dítě očkovat Od října do března
)
5. Rady – obecné "Rozhodnete-li se Vaše dítě naočkovat, tak je důležité být velmi opatrní a obezřetní a dodržovat pravidla, která jsou uvedena v bodě č.3 a 4. Dalé je dobré minimálně týden před i po očkování dávat dítěti vitamín C(z přírodních zdrojů), Omega 3, vitamín D3(vigantol), hořčík a homeopatický přípravek Apis mellifica 30ch."
pověry hrubého zrna
"Dojde-li k otoku v místě vpichu – ledovat" no to bych tedy neradil
"Při horečce nedávat paracetamol (paralen), podporuje nežádoucí účinky, raději podávat ibuprofen (nurofen)"
je to dokonce možná i trochu naopak
6. Rady – právní "Po první dávce očkovací vakcíny, bývá obvykle v těle 95% protilátek, proto se doporučuje před přeočkováním nechat dítěti zjistit množství protilátek v těle a zvážit tak případné přeočkování."
to je jen důkaz nepochopení imunitní odpovědi
"Dle usnesení Ústavního soudu můžeme očkování odmítnout z důvodu víry nebo přesvědčení. Česká republika, jako stát Evropské unie podepsala souhlas, že za zdraví svých dětí plně odpovídají rodiče."
tady odkrývá i neznalost právních norem
7. Nevýhody, když není dítě naočkované Nezařazení dítěte do MŠ Nezařezení dítěte na tábor a školy v přírodě Můžeme ale doložit doklad s důvodem, proč není dítě naočkováno, např.není naočkováno z důvodu časté nemocnosti.
Trochu zapomněla na tu nevýhodu, že může onemocnět chorobou, proti které se očkuje
8. Má smysl očkovat? "Většina povinných očkovacích vakcín je aplikována i přesto, že choroba, proti které očkujeme, se již přes dvacet let nevyskytla."
která choroba to je ?
- " Díky tomu dostávají prostor jiné a nové choroby např. pátá nebo šestá nemoc."
)) to je popřební exustence těchto nemocí předočkováním nebo these, že došlo ke zvýšení incidence těchto nemocí, což je ale these bez důkazní opory
"Při očkováni proti Hepatitidě obsahuje vakcína protilátky pouze proti sedmi kmenům. Ve skutečnosti má tento vir kmenů padesát."
))
"Již u výše zmiňované vakcíny MMR (v bodě č.6) se prokazatelně ve velké míře projevil jako nežádoucí účinek rozvoj postižení Poruchy autistického spektra (PAS)."
škoda slov ¨ "Japonští lékaři jako první, začali děti očkovat až po druhém roce života a výsledek? Byl zaznamenán rapidní pokles dětských pacientů v odborných ordinacích např.neurologie, imunologie, psychiatrie a psychologie ."
lež jak věž, staší se podívat do japonského "očkovacího kalendáře", Japonci v jednu dobu toliko posunuli očjkování , aby záhy zjistili, že je to špatně a bvrátili se ke shcematu podobnéu tomu celosvětovému
9. Rada na závěr Než necháme své dítě naočkovat, je důležité zvážit všechny aspekty a případné následky. Je důležité si uvědomit, že právě rodiče svým rozhodnutím o očkování jsou zodpovědni za budoucnost svého potomka. Bez souhlasů rodičů nemůže nikdo dítě naočkovat!Většina lékařů bude chtít očkovací vakcínu aplikovat téměř vždy z důvodu lobistického a ekonomického.
to může sdělovat a radit akorát magor diletant
Ale nahradím jinou radou : nevybírat si amatéry jako zdroje informací.
|
| 1kulička | 
 |
(29.3.2013 21:54:53) Kili, vy to píšete jakoby existovala organizovaná skupina usilující o mystifikaci obyvatelstva ve věci očkování za účelem sebezviditelnění (nejspíš). Ale jak se stane člověk odpůrcem očkování? Jeho dítě má reakci na očkování, která je velmi závažná nebo která má trvalé následky. Nikdo ho před očkováním nevaroval, že se to může stát. Do té doby byl rodič naprosto řadový občan důvěřující svému dětskému lékaři a mající jakési povědomí o významu očkování v boji proti infekčním nemocem. Nahlédla jsem na některé kazuistiky připravené pro imunologické sympozium...prostě i přez závažné reakce se snažíme očkovat a očkovat, dokud dítě nezemře (kazuistika)...pak se zjistí, že dítě mělo závažný imunodeficit. Když dítě po očkování hexou upadne do bezvědomí, přesto je snaha dále ho očkovat a doufat, že reakce bude mírnější. Jak je možné, že nežádoucí reakce nerozsvítí u lékařů červenou kontrolku - stop - s tímto dítětem raději jinak - přitom jakýkoli jiný lék, který by takovou reakci vyvolal, by už lékař pacientovi nepodal? Myslím, že se nelze divit rodiči, který své dítě odmítne očkovat pro předchozí špatnou zkušenost (nebo zkušenost ze svého okolí). Představa, že typický představitel odpůrců očkování je "rodič vlčích dětí" je dosti zcestná. Naopak většinou jsou to vzdělaní a zvídaví lidé, kterým nestačí "oficiální" verze pravdy, prostě proto, že má mezery. Jakékoli studie dokazující neprůkaznost souvislosti Autismu, DM I.typu atd. s vakcinací naznamenají nic, pokud máte zkrátka jinou zkušenost (samozřejmě špatnou).
|
| .kili. |
 |
(30.3.2013 7:01:30) - "Kili, vy to píšete jakoby existovala organizovaná skupina usilující o mystifikaci obyvatelstva ve věci očkování za účelem sebezviditelnění (nejspíš)."
to je Vaše vnímání mnou napsaného, nicméně např. Rozalio je příkladem takové skupiny u nás, řada podobných je i jinde
- "Ale jak se stane člověk odpůrcem očkování?"
nezkoumám to, nezajímá mne to, není to má starost
|
|
| .kili. |
 |
(30.3.2013 8:05:12) - "se nelze divit rodiči, který své dítě odmítne očkovat pro předchozí špatnou zkušenost (nebo zkušenost ze svého okolí)."
divit se listě lze, ale to není podstatné. Podstatné je jakou zkušenost nabyl a jak ji vyhodnotil.
- "Představa, že typický představitel odpůrců očkování je "rodič vlčích dětí" je dosti zcestná. "
s takovou představou jsem se nesetka.
- "Naopak většinou jsou to vzdělaní a zvídaví lidé, kterým nestačí "oficiální" verze pravdy, prostě proto, že má mezery."
nejvyšší množné dosažené vzdělání v matematice nezavdává znalosti historie, nejlepší expert na elektronické vybavení automobilu nespraví automatickou pračku, nejlepší zkoumáníchtivý z vakcinologů nemá ten pošetilý nápad radit pilotovi letadla, aby to vzal více na jih a v ohledu na mezery v západním proudění zvedl klapky, kor když je v tom letounu pasažérem.
- "Jakékoli studie dokazující neprůkaznost souvislosti Autismu, DM I.typu atd. s vakcinací naznamenají nic, pokud máte zkrátka jinou zkušenost (samozřejmě špatnou)."
když proočkovanost populace je téměř úplná, pak kdejaké onemcnění vzniklé po očkování mohou někteří považivat za vakcínou vyvolané. Pokud takovou zkušenost mají, je to jejich věc. Pokud skrze takto nabytou zkušenost zabrání aktivní imunisaci svého dítka, vystavují ho zbytečnému risiku dalšího poškození. To ririko je sníženo tím, čemu se říká kolektivní imunita, skrze niž jsou neočkované děti do jisté míry chráněny. Naštěstí je zatím stále dost těch, kteří své děti očkovat nechají, pokud mohou. Jsou místa na světě, v nichž je očkování nedostupné a důsledky toho jsou zřejmé. Pokud jde o dospělé, vem je ďas a nechť si na sobě zkoumají co chtějí. Jde-li o děti, je významným dílem i na společnosti, aby je chránila.
|
| Lassiesevrací |
 |
(30.3.2013 9:01:41) Kili, ale co se očkování týče, tak není zase takovou vyjímkou, že se neshodnou ani lékaři mezi sebou, nemusí to být spor lékaře a opraváře praček.
Namátkou uvedu nějaké příklady:¨
Plošné zrušení očkování proti TBC (odpůrci X zastánci) Očkování Priorixem Tetra (jeden lékař doporučuje druhý přímo odrazuje) Očkovací kalendář - některý lékař začne očkovat 1. hexu ve 3 měsících, jiný vyhoví bez problémům rodičům, kteří chtějí očkovat podle schématu 2+1 od 6 měsíců, další tlačí rodiče do očkování co nejdříve, třeba už v těch 9 týdnech a přesvědčuje rodiče, že rozhodně nelze jinak.
Má poslední zkušenost se týká očkování po neštovicích. Z očkovacího centra mi napsali, že lze druhou hexu po 6. měsíci ve schématu 2+1, PLDD tvrdí, že dcera bude muset dostat všechny 4 vakcíny....
|
| .kili. |
 |
(30.3.2013 11:05:43) - " není zase takovou vyjímkou, že se neshodnou ani lékaři mezi sebou, nemusí to být spor lékaře a opraváře praček."
to je jistě možné, že se neshodnou. Nicméně příklady, které jsem uvedl, byly k ilustraci významu vzdělanost, jako ho uvedla autorka příspěvku, na který jsem reagoval.
- "Namátkou uvedu nějaké příklady: "
Plošné zrušení očkování proti TBC (odpůrci X zastánci) - jistě, nicméně jednak důkazy pro zrušení byly přijaty jako zásadní a jednak šlo o neselektivní calmetisaci novorozenců
Očkování Priorixem Tetra (jeden lékař doporučuje druhý přímo odrazuje) - jednak není zřejmé, že jde o obecné postoje, neuvádíte komu doporučuje a koho odrazuje, jednak povinnost očkování není věcí lékaře, kdežto zákona.
některý lékař začne očkovat 1. hexu ve 3 měsících, jiný vyhoví bez problémům rodičům, kteří chtějí očkovat podle schématu 2+1 od 6 měsíců, další tlačí rodiče do očkování co nejdříve, třeba už v těch 9 týdnech a přesvědčuje rodiče, že rozhodně nelze jinak. - viz pčředchozí odstavec
|
| Lassiesevrací |
 |
(30.3.2013 11:31:26) Prostě jeden PLDD doporučuje Priorix jako vakcínu, do které se vyplatí investovat, druhý o ní řekne, že jsou na ní špatné reakce a není tak účinná, jak se původně zdálo. V obou případech se jednalo o zdravé děti bez nějaké rodinné zátěže nebo předchozích problémů při očkování. Není to věc daná zákonem, protože tato vakcína není součástí povinného očkování, neštovice jsou nepovinné.
|
| .kili. |
 |
(30.3.2013 14:37:00) - "Prostě jeden PLDD doporučuje Priorix jako vakcínu, do které se vyplatí investovat, druhý o ní řekne, že jsou na ní špatné reakce a není tak účinná, jak se původně zdálo."
je to možné, nicméně nevím co to má dokázat
- "Není to věc daná zákonem, protože tato vakcína není součástí povinného očkování, neštovice jsou nepovinné."
možná jste špatně četla, co jsem napsal.
|
|
|
|
|
| 1kulička | 
 |
(30.3.2013 9:09:17) Kolektivní imunita - to byste mi mohl vysvětlit, jak funguje kolektivní imunita, když je známo, že ochrana vakcinací vydrží v lepším případě několik let, ale nikoli celoživotně, případně se navíc rozšíří jiné kmeny patogenů, proti kterým se neočkuje....Možná, kdyby se pravidelně přeočkovávala dospělá populace proti infekčním nemocem jako je černý kašel, pak by bylo možné mluvit o tom, že jsou děti chráněny. Mimochodem adjuvancia v dávkách toxických pro organismus aplikovaná injekčně vás nechávají klidným?
To není ironie, opravdu mě to zajímá, protože vysvětlení, která byla publikována odborníky, případně citované odpovědi ze SUKLu zněly dosti neuspokojivě.
|
| .kili. |
 |
(30.3.2013 11:11:29) - " vysvětlit, jak funguje kolektivní imunita.."
to nevím, zda bych mohl, nicméně alespoň náznakem - byla jedním z principů, na kterém byla postavena strategie úspěšného vymýcení varioly (Raška)
- "kdyby se pravidelně přeočkovávala dospělá populace proti infekčním nemocem jako je černý kašel, pak by bylo možné mluvit o tom, že jsou děti chráněny."
mylná představa
" Mimochodem adjuvancia v dávkách toxických pro organismus aplikovaná injekčně vás nechávají klidným? "
nevím zda s kdo něco takového aplikuje, otázce zda mne to nechává klidným jdnak nerozumím, jednak odpověď na ni by neměla žádný důkazní charakter
|
|
|
|
|
|
|
| ..maya.. | 
 |
(29.3.2013 18:16:31) já to kili nepsala, přišlo mi to vzkazem..každý at si na to udělá názor sám..
já osobně si myslím že na adhd a as mého syna má vliv nejen těhotenství ale taky tbc na které jsme se do porodnice vraceli tak taky mmr které měl očkované během virozy, protože on byl do roku naprosto normální dítě..až po 18měsíci se začal více projevovat..může to souviset a nemusí, jednoznačně pro mě to znamená nejmladšímu mmr nedávat..
|
|
|