Lefff |
|
(7.12.2013 17:20:14) Pokud chci od prodejce více věcí, automaticky klikám na každou z nich a vždy v textu hlásím, že k původní položce XY přikupuji ještě tuto... Pokud bych neklikla, pak bych se nedivila, že mi ji někdo vyfoukl. Pokud jsem na MMB viditelně prvním zájemcem, automaticky předpokládám, že věc jsem ukořistila a dost mi vadí, pokud tomu tak ve finále není. Jestliže jsem první zájemce, platím obratem a mám historii spolehlivého nakupujícího, pak nechápu, proč by měl někdo dávat přednost přede mnou komukoli jinému (pokud nemá v podmínkách, že dává přednost osobnímu odběru). Nedávno jsem si takhle psala o značkové kvalitní oteplovačky za hubičku, jásala jsem doma, jak jsem skvěle pořídila, a místo podkladů pro platbu mi přišel mail, že se paní omlouvá, ale že jiná zájemkyně si o ně napsala mailem a zapomněla na ně na MMB kliknout. A že je ze stejného města a přijde se na ně podívat osobně. Napsala jsem paní, že mě toto jednání moc v nadšení neuvádí, protože z hlediska toho, jak to na MMB funguje, jsem první zájemce, a tudíž by měly být oteplovačky moje, ale negativ jsem nakonec nenapsala. Mrzí mě to ale doteď. Tím víc, že za tu cenu už je rozhodně neseženu.
|
Lefff |
|
(7.12.2013 17:30:05) Naštěstí se mi to zatím stalo za cca 7 let, co nakupuji přes net, jen jednou. Coby prodávající také dodržuji pořadí zájemců. Čekám na platbu stanovený počet dní, čekám na vyjádření 1. zájemce, pokud si zažádá např. o změření, a dokud se nevyjádří, další případný zájemce musí čekat, i kdyby bydlel poblíž. Zrovna tak neakceptuji, pokud mi někdo nabídne, že si připlatí (holt moje smůla, že jsem to nehodila do aukce). Snažím se řešit věci v klidu a mít pochopení. Negativ jsem zatím snad ještě nepsala nikomu a doufám, že ani nebudu muset.
|
|
|