Pam-pela |
|
(20.12.2013 20:17:32) Prosím, má někdo zkušenost, zda se dá zrušit objednávka na mall.cz.
Objednali jsme si sušičku s informací skladem - dodávka do Vánoc. Měla být na pobočce k odběru 19.12. Teď přišly dva dny za sebou automatické maily, že zboží nebylo expedováno. Chybí mi ale údaj, kdy expedováno bude, tedy kdy ho dostanu. Nejsme výjimkou, jak jsem zjistila, protahují takhle občas objednávky i pár týdnů. Chci ale sušičku hned.
Zvolila jsem mall.cz, protože jsem si myslela, že budou garantovat to, co slíbí a teď nevím, co mohu dál čekat.
Jde zrušit objednávka v této fázi?
|
Pam-pela |
|
(20.12.2013 20:19:44) ...Nakupuji raději v kamenné prodejně nebo na menším shopu, protože tam se aspoň člověk případně domluví a někým "živým". V tomhle obchodě jsem chtěla nakoupit poprvé...a zdá se, že i naposledy. Automatické maily bez osobního přístupu nejsou nic pro mě.
díky.
|
Martina, 3 synové |
|
(20.12.2013 20:30:16) Automatické maily bez osobního přístupu umožňují nízkou cenu zboží.
Takový obchod expeduje desítky tisíc objednávek denně, což tě asi moc neutěší.
|
Pam-pela |
|
(20.12.2013 20:42:55) To ani ne, na mall.cz mají u spousty zboží ceny doporučené, tudíž poměrně vysoké. Sušička byla i v jiných shopech za podobnou cenu, ale chtěla jsem ji rychle a s osobním odběrem. No, a stejně by mě tato info neutěšila, chci sušičku prostě brzy. Původní "zemřela" a jsem bez ní jak bez ruky, nemáme ani sušák na prádlo.
|
|
|
|
Kaštanka | •
|
(20.12.2013 20:33:37) Rušila jsem objednávku ve fázi, kdy už zboží bylo expedováno k osobnímu odběru na pobočce (mimo Prahu), platit jsem měla až při převzetí. Napsala jsem email na objednavky@mall.cz, že žádám o storno objednávky, nebyl s tím vůbec problém - viz jejich odpověď:
zboží z Vaší objednávky jsme již expedovali. Pokud o zboží nemáte zájem, prosíme nepřebírejte ho, vrátí se nám automaticky zpět a Vaše objednávka bude následně stornována.
Pokud jste pro platbu zboží zvolil: a) zálohovou platbu, prosíme zašlete nám číslo svého účtu pro rychlé vrácení peněz. b) splátky Cetelem, prosíme zašlete nám svoje rodné číslo pro včasné stornování žádosti. c) dárkové certifikáty, prosíme o uvedení jejich unikátních kódů spolu s Vaším číslem účtu, abychom Vám je mohli nahradit novými a případný rozdíl v částce mohli poukázat na Váš účet. Vrácení částky, obnovení certifikátů a storno žádosti proběhne, jakmile se zboží vrátí od dopravce.
Za informativní e-maily ohledně Vaší objednávky se omlouváme a děkujeme za pochopení.
|
Pam-pela |
|
(20.12.2013 20:43:37) kaštanko, děkuju, počkám na dnešní večerní mal a kdyžtak to stornuji.
|
|
|
Horama |
|
(20.12.2013 22:51:11) Samozřejmě. Vzhledem k tomu, že máš právo u internetového prodeje na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu do 14 dní od doručení zboží a zboží nebylo dosud dodáno, nelze ti toto právo dost dobře upřít. Takže bych jim napsala, že odstupuju, že zboží již nemají zasílat a konec.
|
|
Pam-pela |
|
(21.12.2013 13:55:31) Díky, sušička dorazila dnes, mám dárek a velikou radost!
|
Suza007 |
|
(22.12.2013 8:32:36)
|
|
|
|