| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Jak smazat svoje hodnocení na heuréce?

 Celkem 7 názorů.
 jitule+marianka (7/2011) 


Téma: Jak smazat svoje hodnocení na heuréce? 

(23.1.2014 16:02:15)
Zadala jsem negativní hodnocení, ihned mi volal dotyčný prodejce a celá záležitost se vysvětlila (nedorazil mi klíčový mail od nich). Ráda bych svoje hodnocení na heuréce smazala, ale nevím jak.
 jitule+marianka (7/2011) 


Re: Jak smazat svoje hodnocení na heuréce? 

(23.1.2014 16:06:18)
Domluvili jsme se s prodejcem, že to smažu a pak jsem až zjistila, že vlastně nevím jak, nenašla jsem žádnou možnost, jak to udělat. Předpokládám, že tu někdo má s tímto zkušenost, než mi odpoví Heuréka, to by asi docela trvalo.
 Peggy 
  • 

Re: Jak smazat svoje hodnocení na heuréce? 

(23.1.2014 17:11:52)
Máme eshop, znám to jen z pozice obchodu. Musí to smazat heuréka, měl by je asi kontaktovat ten prodejce, požádat je o smazání komentáře, doložit třeba Vaši korespondenci, že došlo k nedorozumění.
Z pozice zákazníka nevím.
 anna 
  • 

Re: Jak smazat svoje hodnocení na heuréce? 

(23.1.2014 21:55:49)
Musíte kontaktovat heuréku, mažou jen oni. Byla jsem ve stejné situaci a jinak to nešlo. Komunikují dobře a rychle.
 Pam-pela 


Re: Jak smazat svoje hodnocení na heuréce? 

(23.1.2014 22:22:03)
Taky znám z pozice prodejce, ale my se obracíme na Heuréku jen v případě, že můžeme doložit, že je hodnocení "zaujaté" a že se nezakládá na pravdě.
Jinak by mě zajímalo, proč lidi neodpovídají na tyto klíčové maily, nebo proč tyto maily nedorazí k nim - třeba když potřebujeme doplnit barvu u objednávky (růžová/modrá).
Kde končí, spadnou do koše?

Jak tomu předejít?
Protože spousta lidí prostě nezareaguje. Zboží je třeba vyprodáno, nabídneme podobou alternativu a - nic. Pošleme systémovou SMS a - nic. Až třeba z 14 dnů se dotyčný ozve a zlobí se, že jsme ještě obj. nevykryli a dušuje se, že zboží nedostal...

A tuhle nastala vůbec kuriózní situace - paní nám napsala hodnocení, že nás nedoporučuje, že jsme hrozní, že zboží nedostala a nikdo jí nic neřekl - dohledávali jsme a zjistili, že zboží převzala na jméno, udanou adresu a s OP už před 14dny, zaplatila na dobírku, její peníze už máme na účtě.... ~d~.
Spletla si obchody? Nebo zapomněla, že má doma nový Babysense a kojeneckou váhu? Nebo jich doma bydlí víc a přebral to někdo jiný stejného jména a zapomněl jí to sdělit.
Tohle by mě fakt zajímalo, je to záhada.
 Pam-pela 


Re: Jak smazat svoje hodnocení na heuréce? 

(23.1.2014 22:23:26)
A jinak apeluju na spotřebitele, ať kdyžtak občas napíšou i hezké hodnocení a nejen, když se jim něco nelíbí ~x~, udělá to velikou radost.
 Peggy 
  • 

Re: Jak smazat svoje hodnocení na heuréce? 

(24.1.2014 7:59:16)
My většinou, když nezareaguje do 24 hodin, voláme. Sice nás to stojí hovor, ale vyhneme spoustě komplikací, zákazník to pak třeba i ocení, že zavoláme.
Ale, souhlasím, také se to stává často, že nezareagují na mail, ale když volám, hned vědí....
A historka s tou paní je fakt dobrá.

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.