Pam-pela |
|
(23.1.2014 22:22:03) Taky znám z pozice prodejce, ale my se obracíme na Heuréku jen v případě, že můžeme doložit, že je hodnocení "zaujaté" a že se nezakládá na pravdě. Jinak by mě zajímalo, proč lidi neodpovídají na tyto klíčové maily, nebo proč tyto maily nedorazí k nim - třeba když potřebujeme doplnit barvu u objednávky (růžová/modrá). Kde končí, spadnou do koše?
Jak tomu předejít? Protože spousta lidí prostě nezareaguje. Zboží je třeba vyprodáno, nabídneme podobou alternativu a - nic. Pošleme systémovou SMS a - nic. Až třeba z 14 dnů se dotyčný ozve a zlobí se, že jsme ještě obj. nevykryli a dušuje se, že zboží nedostal...
A tuhle nastala vůbec kuriózní situace - paní nám napsala hodnocení, že nás nedoporučuje, že jsme hrozní, že zboží nedostala a nikdo jí nic neřekl - dohledávali jsme a zjistili, že zboží převzala na jméno, udanou adresu a s OP už před 14dny, zaplatila na dobírku, její peníze už máme na účtě.... . Spletla si obchody? Nebo zapomněla, že má doma nový Babysense a kojeneckou váhu? Nebo jich doma bydlí víc a přebral to někdo jiný stejného jména a zapomněl jí to sdělit. Tohle by mě fakt zajímalo, je to záhada.
|
Pam-pela |
|
(23.1.2014 22:23:26) A jinak apeluju na spotřebitele, ať kdyžtak občas napíšou i hezké hodnocení a nejen, když se jim něco nelíbí , udělá to velikou radost.
|
|
Peggy | •
|
(24.1.2014 7:59:16) My většinou, když nezareaguje do 24 hodin, voláme. Sice nás to stojí hovor, ale vyhneme spoustě komplikací, zákazník to pak třeba i ocení, že zavoláme. Ale, souhlasím, také se to stává často, že nezareagují na mail, ale když volám, hned vědí.... A historka s tou paní je fakt dobrá.
|
|
|