Cimbur |
|
(18.2.2014 13:20:48) Odeslala jsem zpět zboží, běžecké kalhoty, jednomu dosud dobře komunikujícímu obchodníkovi, u kterého jsem zatím nakoupila snad za 4 tisíce nebo více. Toto bylo první vrácení. Na maily mi neodpověděl, telefon típl. Tak jsem si z jeho stránek stáhla formulář o vrácení, zboží pečlivě zabalila a s formulářem poslala jako pojištěný balík na udanou adresu. Jenže si to zatím nevyzvedává. Navíc jsem si přečetla až teď, že chtěl poslat zpět originál prodejního dokladu - dodal jen paragon, jehož číslo jsem vyplnila do formuláře a schovala si jej doma. A že se odstoupení mělo poslat na jiný mail, než přes který jsme dosud komunikovali. Teď nevím, jestli mi pošta pošle balík zpět, když si ho nevyzvedne. A jak dál postupovat. 14 dní uplynulo tři dny po podání balíku, váhala jsem, čekala jsem, že mi odpoví na mail...
|
Katka a 2 výrostci |
|
(18.2.2014 15:19:05) Takže já bych postupovala takto: napsala bych doporučený dopis (nikoliv email), do kterého bych přiložila ofocenou kopii paragonu,ofocenou kopii podacího lístku od balíku kterým jsi vracela zboží, vytištěný email, kterým jsi odstupovala od kupní smlouvy. Požádej prodejce o vrácení peněz v zákonem stanovené lhůtě, v opačném případě předáš věc příslušným orgánům. Prodejce by měl vyřešit odstoupení od KS už na základě emailu, ale ten ti samozřejmě může zapřít, bude se vymlouvat, že k němu nedošel.
|
Cimbur |
|
(18.2.2014 17:20:02) Diky moc, udelam to takto, pokud se balik vrati.
|
|
|
|