Amarela |
|
(20.10.2014 14:48:05) Dneska ráno nám měla firma přijet nainstalovat vjezdovou bránu. Měli přijet mezi 8. a 9. hodinou. Po osmé zavolali, že nepřijedou, že jejich chlapi stojí ve vedlejší obci a že prší, takže to otočí a přijedou až ve středu. Paní na telefonu jsem řekla, že pouze poprchá, je možné, že co nevidět přestane a to snad není důvod k tomu, aby bránu nenainstalovali. Ona na to, že v dešti nepracují. Asi půlhodinku po tomto telefonátu přestalo pršet úplně, volala jsem jí, jestli by teda nemohli přijet, že je teprve devět hodin, a neprší už vůbec. Ona teda řekla že to zjistí a po chvilce mi zavolala zpět, že už to dneska nestihnou, protože je to práce na celý den. Opakuji, toto bylo v devět hodin ráno. Od té doby u nás nespadla ani kapička, momentálně je u nás slunečno. Moje domněnka je taková, že milí chlapci nebyli ani v té vedlejší obci (proč by to otočili 2 km od nás, že) ale prostě se na to vykašlali úplně, měli buď na práci něco jiného, anebo možná si řekli, že možná dnes bude pršet, tak na to kašlou. Jsem vytočená, protože opravdu nesnáším, když ze mě někdo dělá blba. Kdyby silně pršelo, tak to samozřejmě pochopím, ale poprchávání, které po chviličce ustane...co to na mě zkouší? Podotýkám, že se jedná se o zavedenou firmu. Máte taky nějaké podobné zkušenosti s řemeslníky? Sem s nimi, ať ze mě ta nas.anost trochu opadne...Jsem moc ráda, že jsme se nakonec rozhodli koupit hotový dům a nestavěli, neměla bych na to nervy.
|
neznámá |
|
(20.10.2014 14:56:48) Ha, dnes mám naprosto stejnou zkušenost podobnou firmou. Nejednalo se o vrata, ale o podobnou věc a jednání naprosto stejné. Asi erupce na slunci.
|
|
Lada2 |
|
(20.10.2014 15:03:48) Nechci sýčkovat, ale ve středu má všude lít a foukat.
|
Amarela |
|
(20.10.2014 15:25:16) To jsem z předpovědi počasí taky zjistila, takže jsem jim do firmy zavolala znovu a odkázala je na předpověď. Poté mi přesunuli termín na čtvrtek.
|
|
|
Černá kronika |
|
(20.10.2014 15:10:26) A ti chlapi jsou zaměstnanci a někdo jim určuje, co mají dělat? Pokud ano, tak si sami nemohli určit, že nepojedou, spíš je šéf poslal někam jinam, k "důležitějšímu" klientovi.
|
neznámá |
|
(20.10.2014 15:15:16) Taky si myslím, že v našem případě se jednalo o malou zakázku, vetší jsou přednější. Nicméně má zakladatelka ještě dobrý, že dostal brzký termín. Mě pani na telefonu řekla, že až za tři týdny. Že jsem okrajový zákazník chápu, ale to koktání a mlžení do telefonu mě celkem vytočilo.
|
|
Amarela |
|
(20.10.2014 15:34:04) Máš pravdu, že si to tak nejspíš neurčili zaměstananci sami. Ale nemyslím, že jsem naprosto okrajový zákazník, naše brána rozhodně není levná.
|
|
|
Mr. Bad Guy |
|
(20.10.2014 15:13:36) Já si chtěl asi před půl rokem nechat postavit vestavěnou skříň. Na internetu jsem našel firmu co se tím zabývá, vytvořili mi návrh jak by to mohlo vypadat. Mě se to líbilo i přibližná cena byla dobrá a tak jsem řekl že to tedy chci. Pán mi do telefonu řekl, že se mi do dvou dnů (to bylo tuším pondělí) ozve technik a že se domluvíme kdy to ke mě přijede zaměřit, určit přesnou cenu a sepsat smlouvu a že mám počítat že to zaměření bude tedy zhruba ve čtvrtek nebo v pátek. Ok... tak jsem čekal a čekal a v pátek jsem to nevydržel a volám zpátky že dva dny už uběhli ve středu a nikdo se mi neozval. Omluvili se a že to zaurgují. Další týden v úterý se mi ozval ten technik, že tedy v pátek by dorazil. Souhlasil jsem. V pátek nedorazil, ani nezavolal... Zato další týden ve středu mi volal, že mu do toho něco přišlo a bla bla bla... a že by tedy přijel další pondělí. Tak jsem mu řek že už jezdit nemusí, protože tohle jednání ve mě nevzbuzuje důvěru a najdu si jinou firmu. Pan technik vypadal do telefonu více než udiveně, protože mu to přišlo asi normální a předpokládal že mě jejich nedodržování termínů nevadí nebo co. Naštěstí je dneska firem spousta a tak není problém poslat nespolehlivé firmy k šípku. Totéž bych zvažoval udělat i na tvém místě. Důvěra a respekt mezi zákazníkem a dodavatelem musí být oboustranná. V opačném případě je to cesta do pekel.
|
|
Petra | •
|
(20.10.2014 15:28:16) To tě lituji. My se chystáme rekonstruovat dům a už teď mám zo toho, co nás čeká, osypky. Vůbec netuším, jak najít firmy nebo řemeslníky, kteří pracují dobře a spolehlivě. A bohužel ani doporučení není zárukou, že to bude OK:(
|
|
Mad Max |
|
(20.10.2014 15:35:36) Pokud jsou to vrata na míru, tak nejvíc funguje to ,že je pošleš k šípku i s vratama. On si to pan majitel rychle rozmyslí, nechat si tam ležet vrata za desetisíce.
|
|
Adriana |
|
(20.10.2014 15:46:29) Máme taky pár podobných storek, jak je na něco potřeba sjednat firmu, máme předem osypky. Manžel se naučil kachlikovat, protože začít podruhé obkladace nechtěl. Loni jsme objednali malíře /na doporučení/, on dorazil, udělal tak čtvrtku a zem se po něm slehla, telefon nebral. Když po týdnu dorazil, desne se divil, ze jeho služby uz nepotrebujeme, udělali jsme to sami. Kdo by taky chtěl bydlet týden ve vystehovanem baráků, že. Známý, který ho doporučil nám pak řekl, že Ota je kvartalni alkoholik a my měli smůlu na kvartal. No tak vymalovat se nám taky povedlo, jsem zvědavá, co se budeme učit příště
|
|
Markéta |
|
(20.10.2014 15:55:25) Zkušenosti mám různé. Dobré bylo, když nám doma vybourali kus zdi, nechali si zaplatit za odvoz suti a tu pak hodili před barák pod keře.
A pak teda s hrůzou vzpomínám na řemeslníka, který dělal rekonstrukci naší kuchyně, aby tam dodavatelská firma dodala novou kuchyni. Vždycky slíbil, že přijde, nepřišel, nebo přišel o 4 hodiny později, pak ale setrval třeba do půlnoci. Fascinovalo mě, že klidně přede mnou telefonoval jinému zákazníkovi, že je u něj do půl hodiny, přitom bylo jasné, že setrvává u nás. A přesně takhle to dělal i mně. Navíc elektřinu nám zavedl tak, že nám za dva roky vyhořela. No děs.
|
Amarela |
|
(20.10.2014 16:13:14) To je neuvěřitelné. To moje dnešní příhoda je ještě naprostá banalita.
|
Markéta |
|
(20.10.2014 16:35:11) Bylo to poučné. Takže od té doby jen prověřené firmy, které u někoho známého něco prokazatelně dělali, můžeme se na to podívat a vypadá to dobře a trvanlivě. Máme za sebou dvě kompletní rekonstrukce bytů - bezchybné a rekonstrukci baráku - tam teda po pár letech na dvou místech trochu praskla omítka, jinak dokonalé.
|
|
|
|
Citronove koliesko |
|
(20.10.2014 17:12:53) Chacha...to iste u nas, vjazdova brana, zavedena firma...v piatok nedosli lebo prsi...brana uz mala byt tyzden namontovana podla zmluvy...dnes tlf ze vo stvrtok...hlasia najhorsie pocasie z celeho tyzdna...tak som jej hned povedala ze chcem dalsi termin, tak nahradny pondelok...ak nedojdu tak im poviem ze nech dojdu na jar...a mozu ju montovat zadarmo (zmluvna pokuta 0,05% za kazdy den omeskania).
|
Jeanny | •
|
(20.10.2014 20:59:51) Smluvní pokutu reálně nemáš šanci vymoci. Vidím denně kolem sebe případy, kdy se drobný klient soudí se zhotovitel a léta to nikam nevede. Nakonec žalobu stáhne, je to i finančně zatěžující. A žádné světýlko na konci tunelu. Nehledě, že je nastavena ukázkově špatně. 0,05% je k smíchu. To vůbec žádnou firmu nemotivuje odevzdat dílo včas.
|
|
|
|