7kraska | •
|
(13.1.2015 12:10:48) loudo, ja radim vydrzet a jeste k mluveni ponoukat...myslim, ze mne se to vyplatilo, protoze skolni dite mi ted rika uplne vsechno o skole, krouzkach, kamaradech, coz jedine vitam...rodice kamaradu maji 10% info, co mam ja
|
Monty |
|
(13.1.2015 12:13:58) Sedmi, to nemusí přímo souviset - syn jako malej zrovna moc výřečný nebyl, období "proč" jsem ani nezaznamenala, a taky mi říká všechno. Zatím.
|
7kraska | •
|
(13.1.2015 12:17:22) Monty, souviset to nemusi, ale podle mne moje dite jede ve stejnem modu....jak mlelo pantem jako skolkove, tak mele pantem jako skolni
|
7kraska | •
|
(13.1.2015 12:18:09) a kez by mi dite vsechno rikalo uz vzdycky
|
Monty |
|
(13.1.2015 12:19:42) Sedmi, noooo... s nástupem puberty už bych na to moc nesázela.
|
7kraska | •
|
(13.1.2015 12:21:58) Monty, ja jsem sama od sebe rodicum rikala vsechno, dokud si z toho pak nezacali spolecne (oni dva proti mne jedne) delat srandu nebo mi zakazovat veci....pak uz jsem jim nerikala nic nebo jsem jim lhala
|
|
|
|
|
Monty |
|
(13.1.2015 12:19:17) Dělám to tedy tak, že když se dítě na něco zeptá (malé dítě), řeknu mu, ať nad tím popřemýšlí samo a pak mi přijde říct, k čemu došlo. Na zbytné komentáře neodpovídám vůbec nebo rovnou upozorním, že je to pitomost a že není nutné takové věci sdělovat - a je fakt, že syn, když to vidí u jiných dětí, tak je velmi překvapen reakcí rodičů, protože nechápe, jak někdo může vůbec reagovat na podobná sdělení. Mně nevadí, když někdo mluví, pokud má o čem, ale když mluví jaksi samoúčelně, tak mi to vadí dost.
|
|
|
louda |
|
(13.1.2015 18:42:56) To je zajímavé, že to říkáš. Protože jediný moment, kdy mlčí, je, když se snažím dozvědět, jak bylo ve školce, na kroužku, prostě jak prožil den. Na to reaguje naprosto chlapsky. Buď mlčí, nebo na vše odpovídá dobře, nebo - cituji - prostě neví! Ho totiž baví se především ptát. Nebo respektive bavit se o pro něj zajímavých věcech :) :) Takže každý den mají k jídlu knedlíky, za to se druhý den dozví paní učitelka, jak se spermie dostanou k vajíčku.
|
NovákováM |
|
(14.1.2015 2:08:51) jinak také tak. Informační obsah 0.
Ale víme, že mu včera málem ujel autobus, že svačina nebyla dost dochucená,
dneska přišel, že měl 4 děsný věci ve škole,
že ho učitel nevyzkoušel, že ho další učitel z jiného předmětu neplánovaně vyzkoušel, nemohl odemknout klíček od šatny, málem nedoběhl autobus.
Nám by stačila - informace dvě - jak dopadlo neplánované zkoušení. A tak máme zájem o jeho život a dění kolem něho :-D, podstata je, že vychrlí ty odjeté autobusy atd,.... dřív, než ty známky.
|
|
|
Senedra |
|
(17.1.2015 9:10:57) Loudo, holčička, pět a půl, to samé... Nedávno nemohla večer zabrat, tak si vlezla do mé postele, já něco dělala na počítači, dítě povídá, povídá, povídá, v půlce věty se odmlčí- a spí. Jinak vím kde jakou blbost, ale co se stalo ve školce, co dostali k jídlu, jesli se neděje něco důležitého - neví, nepamatuje se ( ani to, co jedla před půl hodinou), měla se dobře. V září nastupuje do školy, chudák paní učitelka. Asi jí hned 1. září přinesu velkou flašku nějakého dobrého pití.
|
|
|