| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie?

 Celkem 40 názorů.
 vlksvajglem 


Téma: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(30.4.2015 21:49:39)
Ahoj holky podnikatelky a holky zákaznice eshopů,

1. otázka pro podnikatelky: Jaká je obvyklá doba odeslání zboží z vašeho eshopu, když je zboží skladem?

2. otázka pro podnikatelky: Pokud se vám ozve zákazník písemnou formou a pokud mu neodpovíte na email a kontaktuje Vás telefonicky, jak se k němu chováte?

1. otázka pro zákaznice: Jak dlouhou dobu dodání jste schopny tolerovat, když objednáte zboží které je skladem?

2. otázka pro zákaznice: Když se snažíte prodejce kontaktovat..nejdříve mírnou formou, ale pak vás překvapí nepříjemný atak ze strany prodejce..budete čekat dále na zboží nebo objednávku zrušíte?

Abych vysvětlila, nakupuju na netu poměrně často, ale poprvé jsem se zklamala. Objednala jsem zboží za docela dost peněz. Zboží bylo skladem, obchod požadoval platbu na účet, dobírku netoleruje..i když to obvykle z neověřených obchodů nedělám, přistoupila jsem na pravidla eshopu. Zaplatila a přišel email, že platba dorazila. V emailu bylo, že do 8-10 dnů zboží odešlou. osn dní čekám ( rozmazlena dodávkou zboží max do třetího dne) a furt nic. Kontaktuji eshop písemnou formou..bez odpovědi..znervózněla jsem a zavolala majitelce firmy, která je uvedena jako jednatel firmy a dostala jsem čočku, že mi v potvrzovacím emailu jasně napsali, že zboží odesílají do deseti pracovních dní a proč teda otravuju. Já se jen chtěla informovat v jakém stavu se má objednávka nachází, ale dozvěděla jsem se, že neumím číst, nechápu psané slovo a mnoho podobného..nechutné arogantní chování k zákazníkovi.

Zrušili byste objednávku nebo byste dál čekali na zázrak?

Pardon je to dlouhý ~f~
 Silvie03 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(30.4.2015 21:55:20)
Jsem zákaznice, čekala bych 10 dnů a pokud by 11. den nepřišlo ani zboží ani vysvětlující mail, napsala bych mail já a kdyby nereagovali, volala bych druhý den zákaznickou linku.
 vlksvajglem 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(30.4.2015 22:02:38)
musím ještě doplnit, že jsem osmý den začala pátrat po informacích o obchodě a objevily se i negativní reakce..podobné mé zkušenosti..proto jsem volala majitelce ten osmý den.
 Silvie03 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(30.4.2015 22:03:54)
Tak každá zkušenost dobrá, i ta špatná. Příště budeš určitě obezřetnější ~;((
 vlksvajglem 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(30.4.2015 22:10:27)
Normálně jsem obezřetná, ale jednou jsem povolila a hned facan ~o~
 dajmab 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(30.4.2015 21:56:30)
Normálně zrušila a připojila komentář, že jsem nebyla spokojena s jednáním. On s tebou třeba nemusel mluvit zrovna majitel a to je informace, která ho může zajímat. E-shop nemám a neprovozuji, ale kamarád ano a za takové informace byl vždy rád. A pokud jsi mluvila s majitelem, snad se chytí za nos.
 vlksvajglem 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(30.4.2015 21:58:46)
Mluvila jsem s majitelkou a hádala se se mnou. Mně šlo jen o informaci, jak na tom moje objednávka je.

Pracuji v obchodě a pro mě je toto chování nemyslitelné.
 dajmab 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(30.4.2015 22:03:04)
No tak tím spíš si tvé peníze rozhodně nezaslouží, ne? Blbá je ovšem představa, jak z ní ty peníze zpět vyrazíš...trochu mi to nahání hrůzu, jaké to může být handrkování.
 vlksvajglem 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(30.4.2015 22:11:09)
jo přesně, taky se bojím, že je neuvidím a nebyla to malá suma.~:(
 NovákováM 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(30.4.2015 23:36:58)
To se dá vždy řešit.

Takhle jsem si namlátila s jedním obchodem (stále inzeruje, stále negativní recenze, kdysi jsem tu psala. Jeden z mála internetových dodavatelů ručníků Vossen za slušné ceny, tenkrát nešlo objednávat z EU obchodů).

6 tisíc jsem poslala v říjnu.. vymlátila je zpátky v únoru. Měl to ale být dárek k Ježíšku. V lednu jsem začala urgovat a vymlacovat:D

Nikdy více jsem se podobné koniny nedopustila. Dobírka, na fakturu, osobní převzetí nebo ověřené obchody.
 Katka a 2 výrostci 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(30.4.2015 21:57:38)
Predpokladam odeslani nejpozdeji nasledujici pracovni den po zaplaceni.A uz jen to, ze eshop nenabizi dobirku by me odrazovalo.Asi mala "garazovka".Pisu jako zakaznik,ale i zamestnane e-shopu.
 vlksvajglem 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(30.4.2015 22:00:48)
já to právě taky vidím z obou stran a jsem nepříjemně překvapená chováním majitelky.
 Katka. 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(30.4.2015 22:09:01)
Zboží skladem posílám max.do 2 prac.dnů na dobirku, nebo po připsání platby.
Pošta si jezdí pro balíky kolem 11-13h.
Jinak tedy mám i zboží které se vyrábí mimo ČR na zakázku a k odeslání cca za 30 dnů, ale průběžně zákazníka informuji a pokud se to nestíhá, volám, omlouvám se, nabízím dárek za čekání...

Jinak k zákazníkům se chovám slušně i když mám někdy chuť je posla do ......
V pondělí na mě tak ječel chlap, kdy pošlu hru activity, že to zaplatil a balík nikde.
Jenže já takový sortiment neprodávám...

K tvemu problému, vyčkala bych těch 10 prac. dnů a pokud by neposlali, zrušila bych objednávku. A vůbec, e-shop, který nenabízí dobirku se mi zda podezřelý.
Já teda vyžaduju platbu předem jen u zakázkové výroby.
 vlksvajglem 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(30.4.2015 22:13:52)
Nekomunikace obchodu, arogantní chování majitelky..zrušila jsem objednávku osmý den. Teď jen doufám, že peníze dostanu zpět. Za normálních okolností bych počkala, i když mi přijde 10 pracovních dní na objednávku zboží skladem, docela dlouho..ale tady neplatí náš zákazník, náš pán, ale spíš náš zákazník je ten kretén, který chce za své peníze zboží a otravuje.
 Suza007 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(30.4.2015 22:21:44)
Preferuji odeslání co nejdřív - např. jedno internetové knihkupectví posílá ještě ten den, co jim přijdou na účet peníze (při platbě předem), takže když v pondělí objednám, ve středu mám knížku doma. Ale jsem ochotná počkat déle.

Očekávala bych slušné jednání, jinak bych objednávku klidně zrušila, kdyby mě svým přístupem naštvali.

 Girili 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(30.4.2015 22:43:23)
Bala bych se, ze s nimi bude tahanice o penize, takze asi zbabele nezrusila. Ale chut bych na to mela, to jo. :-/
 Girili 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(30.4.2015 22:43:42)
Jo a taky by zalezelo na dostupnosti zbozi jinde.
 vlksvajglem 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(30.4.2015 22:49:25)
tak zboží je dostpné jinde, i když ne stejné..ale mě naštval ten přístup..blbce ze sebe dělat nenechám, tak jsem to riskla a zrušila.
 NovákováM 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(30.4.2015 23:34:30)
Taky možné řešení,

tam hlídám ale podmínky odstoupení od smlouvy.

jak jsem psala, nerada dělám kšefty s někým, kdo o to nebo za to nestojí, tak ať si škubne. Horší je, když je to jediný dodavatel něčeho na trhu.
 jentak 
  • 

Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(30.4.2015 23:06:47)
No - sama sis odpověděla - nekupuju tam, kde chtějí peníze dopředu a oni pak milostivě usoudí, jestli už je čas mi zboží poslat. tímto Ty jim totiž poskytuješ bezúročnou půjčku na jejich podnikání - jestli si to uvědomuješ. A to je ještě ta lepší varianta. Ty jsi zákazník snů.
 Ivatema 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(30.4.2015 23:09:34)
Ta doba odeslání je sice dlouhá, ale když mají napsáno že zboží ODESÍLAJÍ za 8-10 dnů, čekala bych na ten 10. den, že zboží ODEŠLOU. U zboží skladem je to sice trochu nepochopitelné, ale když o tom vím....
Nedávno jsem objednávala pedálky ke klavíru-také byly skladem, ale v podmínkách bylo psáno, že zboží odesílají do 10 pracovních dnů. Takže taky zbytečně dlouho. Ale toto zboží jinde neměli, tak jsem neměla jinou možnost.
 jentak 
  • 

Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(30.4.2015 23:20:45)
Kecají - kdyby bylo zboží na jejich skladě, pošlou ho hned. Ono na skladě je, ale na skladě jejich dodavatele. Takže - bezúročná půjčka.
 Neznámá 
  • 

Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(1.5.2015 0:06:04)
Přesně tak, pokud je tam 8-10 dnů, tak zboží skladem skutečně nemají, teprve ho na základě objednávky zákazníka objednají u dodavatele a mezitím jim přijde. A i tak je to dost dlouho, obvykle se tento postup dá stihnout i do 3 dnů, jak zas bývá inzerováno v některých eshopech. Ale pokud objednávají ze zahraničí tak pak je lhůta delší, to ano.

Bohužel je to častý nešvar eshopů, malých, bez větších (či žádných) skladových zásob. Uvádí skladem i co skladem není. Internet snese všechno.

Jako dodací lhůty budiž, být neuctivý či dokonce sprostý na zákazníka, i kdyby volal hned na druhý den je těžce přes čáru, respektive "anti-bussinesové", něco jako "hospoda na Mýtince" mi připadá.

Osobně, pokud objednávám na eshopu jedině na dobírku, předem neplatím nikomu, leda snad na mmb, ale to zas nejsou nijak závratné cifry. Eshop neposílající na dobírku by mi byl krajně podezřelý, to bych riskla leda kdyby věc nešlo sehnat nikde jinde a já ji zcela nutně musela mít.

Na dotaz eshopu bych volala asi po uplynutí inzerované doby, ale i kdyby ano není to důvod mně sprdnout, leda by cíleně chtěli mně maximálně vytočit. I když jsou třeba případy kdy se chci jen zeptat zda je možné něco poslat dřív protože spěchám, odjíždím apod. A někdy je, takže je normální se zeptat když něco potřebuji vědět. A když někdo uvede své číslo ve svém eshopu, musí počítat s tím že mu občas někdo holt zavolá.
 NovákováM 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(30.4.2015 23:33:33)
Ahoj Vlčku..

to má ještě jednu důležitou otázku - je to zboží, které jinde neseženeš? nebo je to hodně levné?

Totiž, mne by štvalo dělat kšeft někomu podobnému, takže bych buď sháněla jinde, nebo se bez zboží obešla, pokud bych ale měla možnost.

Když možnost není, obchod bych dokončila s tím, že si píšu za ucho, že tam už nikdy.
 brabenec+Adélka 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(1.5.2015 6:58:42)
Už tu bylo vše řečeno. Podle mě je dneska doba, kdy je trh přesycený-respektive díky možnosti objednávání zboží i ze zahraničí je možné sehnat skoro cokoli a na více místech. A to je místo, kdy by si měl každý, kdo se tím živí, uvědomit, že konkurence je veliká a na netu se člověk dozví o každém vše.
Pro mě je důležité aby měl e-shop možnost buď dobírky nebo osobního převzetí s platbou na místě. I kdyby to bylo v Horní Dolní, je v tom jistá záruka.
Na Tvém místě bych se po podobném rozhovoru vůbec nerozmýšlela a od objednávky odstoupila v zákonné lhůtě 14 dní a vůbec bych se nerozpakovala napsat příslušné hodnocení. Nevím, kam na to někteří obchodníci chodí, ale ten styl: zákazník=vděčný blb je na přes ústa. A nevidím jediný důvod ho tolerovat.
Jinak se najdou i jiné lahůdky-jako u osobního vyzvednutí v místě firmy poplatek 49Kč, doprava ať už 100g nebo 2kg 120Kč a podobné. A třeba pokud si chci objednat malou věc a není možnost osobního převzetí a doprava se vyšplhá pomalu na stejnou cenu, tak to si raději nechte...
Naštěstí máme možnost volby a nikdo nás nemůže nutit dělat ze sebe vo.a.
 123 
  • 

Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(1.5.2015 9:01:29)
Objednávku bych zrušila a trepala se hrůzou, jestli a kdy uvidím svoje peníze. A byla by to posledni věc, za kterou jsem zaplatila předem.

Čerstvá zkusenost. V e-shopu jsem na dobírku objednala zboží za 9tis. Mělo být skladem. Dá se objednat i jinde, za podobnou cenu, ale s dodáním 4-6tydnu. Pockala jsem 10dnu, pak jsem poslala mail, že pokud zboží nemaji skladem a neposlou mi ho ihned, od objednávky odstupuji. Během minuty mi volal majitel, sprdnul mě na tři doby, že skladem ma na prodejně jeden vystaveny kus a já chci čtyři, takže si musím pár tydnu počkat. Ještě tři dny mi volal a vyhrožoval vším možným.
 Jana, Terezka 5/03, Miška 1/06 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(1.5.2015 9:09:10)
normálně po internetu nakupuju, v naprosté většině v ověřených, byť dražších obchodech. Zklamala jsem se jenom jednou, při koupi stanu, asi se nehodí tady psát stránky, ale to byla zase jednou zkušenost. Stan sice došel, ale už od novoty byl na reklamaci (a to ještě ani nestál), když jsem myslela, že to normálně vyreklamujeme, tak se se mnou bavili tak sprostým způsobem, že jsem se na to vykašlala, protože srážka s blbcem mi za to opravdu nestojí. Od té doby jim dělám reklamu, co to dá ~o~
 Alena 
  • 

Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(1.5.2015 10:13:35)
Tak jim udělej reklamu i tady:-), chci kupovat stan, tak at´ nedopadneme stejně.
 Jana, Terezka 5/03, Miška 1/06 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(2.5.2015 20:11:05)
tak jo, karavan.cz ~q~ nikdy, nikdy, nikdy více
 Simeona+3 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(1.5.2015 14:00:14)
Nikdy neplatím předem, nanejvýš Amazonu nebo přes eBay. Zatím všechno ok, nevíce mě překvapily nedávno dva eshopy, objednala jsem dopoledne a další den večer jsem zboží měla doma. V tvé situaci bych asi počkala do 10 dne a pokud by nic nepřišlo, teprve bych šílela. Ale věřím že na skladě nic neměli, pokud mají uvedeno 10 dní dodací lhůtu, určitě to teprve objednávají. Držím palce, ať dostaneš peníze zpět bez problému.
 Tarka 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(1.5.2015 14:41:50)
já taky platím nejraději dobírkou, pokud platím předem, tak jen u velkých a opravdu ověřených internetových prodejců, před rokem jsem bohužel udělala výjimku, objednala jsem si DVD za 234,- Kč, 10. února 2014 jsem zaplatila předem z účtu a 21. února 2014 mi přišla odpověď, že DVD už nemohou sehnat a vypadá to na vrácení peněz. Po asi čtyřech urgencích mi ty peníze do dnešního dne nevrátili, je to e-shop dvdr.cz
 vlksvajglem 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(1.5.2015 20:43:56)
Taky jsem udělala poprvé vyýjimku a nějak to nevyšlo. Jinak u prvních nákupů beru vždy na dobírku.
 Shayla a 3 kluci 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(1.5.2015 18:26:50)
Zrušila bych objednávku. Za prvé je to dlouho a za druhé se neumějí chovat. Zboží skladem očekávám, že pojede druhý den. Větší toleranci mám u malých eshopů, případně něčím specifických. Ale, za eset dní jsem měla doručený balíček z Nového Zélandu!!!
 vlksvajglem 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(1.5.2015 20:48:27)
No právě, je to dlouho, ale to bych tolerovala..jen mě zarazilo chování eshopu vůči mě, když jsem jen chtěla informaci. V dnešní době kdy se každý zákazník hýčká, mě překvapuje, že dostanu vynadáno když chci vědět jak na tom má objednávka je.
 Siren-♂ ♂ 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(1.5.2015 18:44:20)
Šiju softshellové kalhoty pro děti na zakázku. Balíček odesílám do tří dnů od uhrazení v 99%. Hrozně mě vytáčí, když někde něco objednám, co mají psáno skladem a víc než týden se nic neděje. Ale nevolala bych, psala bych mail.
 vlksvajglem 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(1.5.2015 20:46:46)
Napsala jsem a odpověď žádná. Je fakt, že jsem napsala ráno a v pět odpoledne, když nedorazila žádná odpověď, tak jsem volala. Ale já si mezitím sehnala o obchodě informace a ty mě zneklidnily..tak jsem raději volala.

Pracuji taky v obchodní sféře, mám na starosti mimo jiné i eshop. A neexistuje takové chování a nekomunikace, jako jsem si "užila" zde.
 Zuzaniela 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(1.5.2015 22:34:18)
Vlku, hoď název do placu, ať všichni víme ~6~
 Žžena 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(2.5.2015 14:09:54)
Záleží na tom, jaké je to zboží. Mám e-shopy dva. Jeden je s klasickým zbožím "vezmu z regálu a zabalím", tam je odeslání do dvou dnů od objednávky. Pak mám ale i e-shop se zbožím, které je "živé", jeho zabalení obnáší mnohem víc, než sundání z regálu a strčení do krabice, a tam dodací lhůta je delší, má to své důvody. Např. když se podíváš na prodejce růží, cibulovin, stromků atd., rozesílají rostliny v době k tomu vhodné, tj. od objednávky do odeslání může uběhnout delší doba, když zákazník objedná v období, které zasílání/sázení neumožňuje, nebo naopak v období, kdy je extrémně zvýšená poptávka. Já to mám v tom obchodě se "živým" zbožím podobně, na mnoha místech to tam uvádím a vysvětluju, stejně se ale najdou mraky lidí, co se diví, že dodávka není do druhého dne a že když jim dojde potvrzovací mail že "zboží bude odesláno tehdy a tehdy", tak to znamená, že skutečně až tehdy a ne zítra, a ničemu nepomůže, když se na to budou obden ještě ptát mailem a telefonem. To však samozřejmě nic nemění na věci, že při jakémkoli kontaktu je prvotní nutností slušnost ze strany obchodníka.
Pokud se jedná o "hotové neživé věci" tam bych očekávala odeslání co nejdřív po objednání/zaplacení.
 3.3Dáša, syn 199816 


Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(3.5.2015 8:51:35)
Pohled zákazníka. Rozhodně bych čekala slušné jednání a zdvořilé vysvětlení, ne "sodu", na jakýkoli dotaz.

Jinak co se dodání týče, záleží na tom, co e-shop slibuje v podmínkách a při objednávce. U zboží na skladě bych čekala tak 3 dny, max týden, pokud už při objednání není jasně řečeno něco jiného. Kdyby mě naštvali, objednávku bych možná zrušila, jelikož to jde bez udání důvodů. A doufala bych, že to není podvodný e-shop, u podvodníků by ale nejspíš telefony nikdo nebral.
 Zuzzana 
  • 

Re: Nákup v eshopu - tragedie nebo komedie? 

(20.7.2015 14:01:50)
Pokud je zboží na skladě, tak bych ho tak do týdne ráda měla doma, pokud není uvedeno jinak. Tolerovala bych ale i měsíc, i když bych prodejce teda bombardovala emaily, abych měla jistotu.

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.