| HelenaPa | 
 |
(4.9.2015 20:58:08) Doteď to po mně nikdo nechtěl, takže nemám tuchu, co tam musí být a jakou formu by to mělo mít. Stačí body nebo musí být slohovka? Jak dlouhé by to mělo být? Co určitě zahrnout a co je zbytečné?
Nedostala jsem žádný závazný pokyn ani šablonu, tak se ptám, jak to máte vy a zkusím z toho pak něco spáchat.
Díky za rady.
|
| Merylin5 | 
 |
(4.9.2015 21:06:19) První mě napadlo: nezbláznit se, nezbláznit se, nezbláznit se (vtipné to asi není)
|
| HelenaPa | 
 |
(4.9.2015 21:14:00) Díky. Děti jsou v pohodě, ale z toho všeho papírování je mi fakt šoufl. Kontrola evidence, doplnění třídních výkazů a katalogových listů, vypracování individuálních vzdělávacích plánů pro dva integrované žáky, plán osobního rozvoje, plán práce předmětové komise, inventární seznam, provozní řád, časové tematické plány ... možná jsem ještě na něco zapomněla.
|
|
|
| janna001 | 
 |
(4.9.2015 21:11:53) http://www.nuov.cz/uploads/AE/evaluacni_nastroje/09_Profesni_portfolio_ucitele.pdf
Zatím jsem nečetla.
|
| HelenaPa | 
 |
(4.9.2015 21:15:03) Jani, díky, ale to jsem si našla taky. A když jsem to četla, měla jsem pocit, že najednou neumím porozumět psanému textu. Proto se ptám tady.
|
| HelenaPa | 
 |
(4.9.2015 21:17:29) Asi bych si jako jeden z bodů osobního rozvoje měla napsat něco ve smyslu "rozvíjení schopnosti porozumět ministerským blábolům".
|
|
|
|
| blka | 
 |
(4.9.2015 21:20:50) U nás to znamená, že si napíšeš, která školení v daném šk. roce hodláš navštívit.
|
| HelenaPa | 
 |
(4.9.2015 21:23:08) Blko, díky. Vy znáte dopředu nabídku kurzů? U nás chodí nabídky průběžně. Takže sice tuším, co bych chtěla vylepšit nebo se dozvědět, ale netuším, jestli nějaký kurz nebo seminář bude.
|
| Evelína T. | 
 |
(4.9.2015 21:30:31) Já bych tam asi napsala jen oblasti či specifické okruhy, ve kterých bych se ráda zdokonalila (s ohledem na dosavadní praxi, složení dětí ve třídě, problémy třídy a školy, témata projektů ŠVP apod.), pak bych tam asi zařadila svůj rozvoj v rámci půdy školy - vzájemné náslechy u kolegů, metodická sdružení, webináře... Ono je to těžké - je možné popsat A4 a po odevzdání to pustit z hlavy. Pokud to budeš brát vážně, myslím, že bohatě na školní rok stačí dva body. 
|
|
| blka | 
 |
(5.9.2015 7:41:07) Zhruba tak vím, jaká je nabídka, protože navštěvujeme kurzy od asi 4-5 firem, které nám posílají nabídky. Pokud se chceš sama na něco zaměřit, napíšu si tam zaměření kurzu a čekám v průběhu roku, zda ho někdo vypíše. Během roku se máme po absolvování kurzu zapisovat na stránku s DVPP a tím se i zkontroluje, zda jsi splanila či nesplnila.
|
| HelenaPa | 
 |
(5.9.2015 7:47:15) blko, díky, asi to napíšu spíš obecně, když neznám nabídku.
|
| Vítr z hor | 
 |
(5.9.2015 7:58:25) Koukni na www.nidv.cz
|
| HelenaPa | 
 |
(5.9.2015 8:46:19) Jůů, dobrý, jsi zlato Díky.
|
|
|
|
|
|
|
| janna001 | 
 |
(4.9.2015 21:23:03) Tak lepší tady, strana 3.
http://www.zskunratice.cz/files/users/2/tiny_browser_files/files/pprs/pprs_14-15/iq/2014_09_09-popr_instrukce.pdf
|
| HelenaPa | 
 |
(4.9.2015 21:27:09) Jani, díky. Jen mi není jasné, jak doložím splnění cíle. Přece to, že se zlepším např. v hodnocení ústního projevu žáků, není dost dobře měřitelné nebo dokázatelné. Já vím, v čemmám mezery, na čem mám zapracovat. Ale jak to mám objektivizovat?
|
| Monika |
 |
(4.9.2015 22:00:35) Teda, já nevím nic o plánech osobního rozvoje učitelů, ale jak to tady čtu a jak znám poměry v ČR, řekla bych, že je otázka, jestli to vůbec někdo bude číst, ale hlavně to musíš vyplnit nebo prostě popsat papír, aby se tvůj ředitel mohl )nejspíš vůči inspekci) vykázat tím, že všichni učitelé mají plán osobního rozvoje. Jestli je potřeba (předpokládám, že až po "rozvíjení", zhodnotit, o kolik ses rozvinula, není možné napsat např. "o 30 procent", případně "subjektivně cítím značný pokrok" nebo takový podobný "plk"? A vůbec, není možné se poptat ostatních kolegů, jestli teda to píšeš poporvé?
|
| HelenaPa | 
 |
(4.9.2015 22:07:33) Moniko, díky. Jsme tam nová a kolegyně otravuju každou chvíli s otázkami na fungování téhle konkrétní školy (naštěstí jsou milé a ochotné), tak jsem jim chtěla trošku ulevit od mýho dotazování, když jde o věc nejspíš rozšířenou obecně.
|
|
|
|
|
|