Problém s prodejkyní na MMB
Pred par dny jsem na MMB od jedne pani (s velmi malym poctem hodnoceni, hodne pod 10) ale vse kladna koupila 2 kremy, nove za velice vyhodnou cenu. Napsala jsem ji, ze si vezmu obe veci a pozadala o cislo uctu. To bylo ve ctvrtek odpoledne, penize jsem odeslala a tesila se na balicek.
Po nedeli kouknu na ucet a vidim, ze mi penize vratila, aniz by mi cokoliv napsala, psala jsem ji nekolik emailu, az asi na sesty mi odpovedela, ze si myslela, ze nemam o veci zajem, ze ma platba prisla az v UTERY !!! Podklady jsem dostala ve ctvrtek odpoledne a platba se ji nacetla v utery (ma jinou banku nez ja), ale i tak si nemyslim, ze to nejak dlouho trvalo.
A ted mi pise, ze si myslela, ze nemam zajem. Veci uz nema v nabidce. Osobne si myslim, ze si uvedomila, ze je mela hodne levne a proto toto vsechno.
Na MMB se mi neco podobneho jeste nestalo a to tam nakupuju uz peknych par let, hodne casto, zatim jsem ani zaporne hodnoceni nikomu nedala.
Co byste udelali Vy, upozornili na ni adminum, udelili zaporne hodnoceni, je mi to proste lito, tesila jsem se na ty veci.
V podminkach prodeje nema nic napsano.
Odpovědět