10.10.2010 19:48:37 Aghi+Fík1/08+Ája6/09
Nevyzvednutý zaplacený balík
Stalo se mi to, že jsem přes mmb prodala fusak, paní ho zaplatila, já jsem ho odeslala na uvedenou adresu. Potud vše v pořádku, běžný obchod na mmb. Jenže po měsíci se mi balík vrátil zpět jako nevyzvednutý.... A začala detektivní práce po paní kupující.
Bohužel byla paní neregistrovaná, její mail jsem vyhrabala až z "koše", protože uzavřené obchůdky vymazávám. Celé je to takové obestřené lehkým neznámým, paní neregistrovaná, první mail přišel z jejího mailu, další z mailu její sestry a peníze přišly z účtu prý její maminky. Nikdo se mi ani z jednoho mailu neozývá, banka mi samozřejmě údaje o majiteli účtu nevydá.
Fusak jsem posílala 6. 9. a 30. 9. se vrátil jako nevyzvednutý zpět, přitom paní za něj zaplatila téměř 800 Kč, takže i kdyby se k ní nedostal lístek o vyzvednutí zásilky na poště, tak by se snad sháněla již sama. Mám nedobrý pocit, jestli se jí něco nestalo a tak nějak nevím, co dělat dál. Spojit se s adminy? nebo peníze vrátit na účet, ze kterého přišly? nebo ještě vyčkat a nějak pátrat dál?
Odpovědět