30.11.2010 13:12:31 T_Ana
Re: Zklamalo mě Tchibo
Přeposílám odpověď ze stránek Sdružení obrany spotřebitelů:
Reklamace Tchibo
Dotaz zodpovězený dne 29. 11. 2010
DOTAZ:
Hezký den, obracím se s prosbou o radu.
Dne 13.9.2010 jsem doporučenou poštou vracela zakoupené zboží přesně dle instrukcí společnosti TCHIBO (tj. s vyplněným formulářem pro vrácení zboží včetně důvodu vrácení, s mými identifikačními údaji...). Zhruba po třech týdnech, kdy se nic nedělo, jsem kontaktovala společnost prostřednictvím zákaznické linky. Důvodem "nicnedělání" bylo, že jsem prý nenapsala číslo svého bankovního účtu. Bylo tedy doplněno telefonicky a tím prý dle vyjádření operátorky už nic nepotřebují a budou mi řádně vráceny peníze za vrácené zboží. Dodnes není!!! Několikrát jsem vratku urgovala mailem,použila jsem i formu stížnosti. Poté mi bylo mailem napsáno dne 13.11., že částka mi byla převedena na můj účet. Dodnes není. Psala jsem dotaz, kam peníze byly převedeny - bez odezvy.....
Jedná se o zanedbatelnou částku 808,- Kč. Ale jde mi již o princip. Proč tak známá společnosti jedná s klientem, jak jedná. Mohu se nějak bránit, abych moje peníze za vrácené zboží obdržela zpět?
Děkuji za odpověď.
S přáním hezkého dne
Ing. Dana Němečková,
K Hájovně 73 - Lhota, 25241 Dolní Břežany
ODPOVĚĎ:
Neřešte to telefonicky ani e-mailem, ale prodejce vyzvěte k vrácení peněz doporučeným dopisem s dodejkou a upozorněte ho, že pokud je neobdržíte do 14 dnů, požádáte příslušný soud o vydání platebního rozkazu.
Odpovědět