Re: Co dělat, když prodejce stále neodeslal zboží
jj, přesně, už jen to že připsání platby oznamuje po 10 dnech, by přijde dost drsňárna.. všichni se snaží valit to hned, jinak kurýrní službou - jeden den objedná, druhý den jim předá, třetí den ty máš, pokud si doma, pokud ne, máš lístek ve schránce, řidiči většinou volají, PPL, DPD i další dle čísla můžeš sledovat, kde zrovna sou. Poštou to nepošle, na to je to moc velké.
vyžádej si číslo, pokud ti ho odmítne dát, znamená to, že to ještě neposlal. Jakou dodací dobu má v podmínkách prodeje?
já totiž většinou mám, že do dvou pracovních dnů od připsání platby na můj účet odesílám zboží a taky to dělám, většinouhned ten den, ten jeden navíc mám rezervu, kdyby se něco vyvrbilo, děti byly nemocné a nemohla sem na poštu, nebo tak něco. Jeho jednání mi tedy nepřijde zrovna OK.
Odpovědět