Re: Vracení poštovného za vrácené zboží
Před chvíli jsem psala v jiné diskusi,kde paní radila ať si to jde vyzkoušet do obchodu a potom obj na e-shopu.Nezlobte se,ale mě připadá,že vychcanost by se v ČR už fakt mohla měřit na metry.Zákazník už opravdu neví co.Mám kamenný obchod i eshop s oblečením.Jsme na vše sama, jen na dohodu mi chodí vypomáhat kámoška.Mít zaměstnance ? Jak bych ho asi uživila ?Do obchodu lidi chodí a zkouší hadry a potom je hledají na internetu,aby si je objednali o 50 kč levněji,fotí si visačky, smějou se do obličeje,že si to přišli jen vyzkoušet a obj na internetu a když jim to potom špatně sedí,tak mají ještě tu drzost přijít do obchodu a tvrdit,že si to tady koupili a chtějí měnit velikost.My malí obchodníci stojíme na pokraji , naše výdělky jsou fakt mizerné,když příjde zákazník,věnujeme se mu-to je naše +,ale to jak to zákazníci zneužívají,jak kradou, jsou zlí a sprostí,to už fakt nedávám a přesto,že jsme v našem městě poslední ČR obchod,uvažuju že skončím,nebo odejdu jinam.Nechávají si odkládat zboží, objednají si jinou velikost a potom se ani neukážu, neodpoví na SMS.......
Když objednají přes e-shop.kde např já prodávám hlavně slevněné zboží ze starších kolekcí apod,chtějí vrátit poštovné apod......tak z čeho bych potom vydělala,když za zboží ve slevě už tak nemám skoro nic ?
Odpovědět