Pro mě to je taky důležitá informace. Při informaci o tom, že ve třídě mají dvacet dětí a dva s poruchou učení si řeknu není problém. Při třiceti dětech a třetině dětí s poruchou už problém cítím, ta učitelka taky, jinak by o tom nemluvila, a chtěla bych, aby se ten hendikep trochu systematicky kompenzoval. Proto to pokládám za důležité, ne kvůli lynčování dys.
Mám druhačku a zatím školkáče, takže o jejich vzdělávání a prostředí se zajímám více, jsou malí. A věřím tomu, že základní škola dokáže v dětech dost rozvinout a dost udupat. Preferovala bych rozvíjení, v věku mých dětí je to primárně můj zájem, škola tu motivaci vždycky nemá.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.