20.12.2012 11:09:02 veverkaa
Re: Objednávka z e-shopu za viditelně špatnou cenu
no nevím, podle mě je chyba na straně obchodu. nedávno se řešilo něco podobného, nějaká firma prodávala mobily a zaměstanec napsal blbě cenu u jednoho typu (myslím že zapomněl napsat poslední číslovku a tak se zboží prodávalo místo za např. 1000 kč za 100Kč). Je to jednoznačně chyba zaměstnance, ne zákazníka. Zákazníkům to nějaký čas prodávali za těch 100Kč a zákazník přeci nemůže vědět, jestli to není nějaká spec. akce nebo tak. takže to po nich nikdo nechtěl, naopak to firma vymáhala po tom zaměstannci, co to zkonil.
pokud jsi zboží zaplatila na dobírku, nech si schované nějaké potvrzení o zaplacení (případně si ho na poště nech vystavit). v objednávce máš cenu tu nižší, předpokládám. podle mě je to tvoje za tu nižší cenu.
Odpovědět