6.12.2013 12:15:52 x x
Srážka s blbcem
Jsem se zase dneska naštvala. Objednala jsem otci flašku dobrého pití přes net, doprava In-Time. Platba odešla přes účet, ale u shopu asi došlo k nějaké chybce a požadovali dobírku. Tak jsem tam hned psala, že je to uhrazené, tak se omluvili a dobírku u dopravce stornovali. Chlap s balíkem dorazil a chtěl po mně dobírku, s pánem ze shopu jsem byla domluvená, že kdyby něco, mám o odkázat na něj nebo na depo, kde by mu případně situaci objasnili. Chlap byl protivnej jak..., nechtěl řešit vůbec nic, byl neurvalý a otočil se prostě na podpadku, neřekl ani bů a odkráčel s balíkem pryč. Já jsem zůstala s kojencem stát ve dveřích a nezmohla se na slovo, akorát jsem za ním zahučela, že by aspoň mohl mít tolik slušnosti a pozdravit. Takže balík nemám a jsem zvědavá, s čím dorazí znova v pondělí, když neměl chuť, ale ani sebemenší náznak problém nějak vyřešit. Já nevím, dělala jsem ve službách a nikdy bych si nedovolila s klientem takto jednat, i kdybych byla 100x v právu. Musela jsem si postěžovat. V tomto musím vyzdvihnout Českou Poštu, že ať je to moloch jaký chce, naše pošťačka mi vše dohrne až do baráku a když nejsem doma, tak mi to šupne za dveře do kotelny po domluvě, abych pro to nemusela valit na poštu.
Odpovědět