20.10.2014 15:13:36 Mr. Bad Guy
Re: Jednání řemeslné firmy
Já si chtěl asi před půl rokem nechat postavit vestavěnou skříň. Na internetu jsem našel firmu co se tím zabývá, vytvořili mi návrh jak by to mohlo vypadat. Mě se to líbilo i přibližná cena byla dobrá a tak jsem řekl že to tedy chci. Pán mi do telefonu řekl, že se mi do dvou dnů (to bylo tuším pondělí) ozve technik a že se domluvíme kdy to ke mě přijede zaměřit, určit přesnou cenu a sepsat smlouvu a že mám počítat že to zaměření bude tedy zhruba ve čtvrtek nebo v pátek. Ok... tak jsem čekal a čekal a v pátek jsem to nevydržel a volám zpátky že dva dny už uběhli ve středu a nikdo se mi neozval. Omluvili se a že to zaurgují. Další týden v úterý se mi ozval ten technik, že tedy v pátek by dorazil. Souhlasil jsem. V pátek nedorazil, ani nezavolal... Zato další týden ve středu mi volal, že mu do toho něco přišlo a bla bla bla... a že by tedy přijel další pondělí. Tak jsem mu řek že už jezdit nemusí, protože tohle jednání ve mě nevzbuzuje důvěru a najdu si jinou firmu. Pan technik vypadal do telefonu více než udiveně, protože mu to přišlo asi normální a předpokládal že mě jejich nedodržování termínů nevadí nebo co. Naštěstí je dneska firem spousta a tak není problém poslat nespolehlivé firmy k šípku. Totéž bych zvažoval udělat i na tvém místě. Důvěra a respekt mezi zákazníkem a dodavatelem musí být oboustranná. V opačném případě je to cesta do pekel.
Odpovědět