Přidat odpověď
Já tomu moc nerozumím. Ty sis něco objednala a přišla ti cca půlka toho, co sis objednala? Balík byl neporušený? Jestli jo a převzala jsi ho, pak už asi nejde ho reklamovat na poště.
Pokud paní uznala, že něco z její strany není v pořádku, bylo by fér, kdyby ti vrátila zboží i včetně poštovného, případně ti na svoje náklady doposlala to chybějící. Dobré je mít nějakého svědka, že zboží nebylo úplné, případně si to teba vyfotit a poslat jí, jak to vypadalo.
Na druhou stranu, když budeš vracet např. zboží zakoupené přes internet v rámci té zákonné 14ti denní lhůty, taky není prodejce povinen ti vracet poštovné. Stejně tak jako při reklamaci vadného nebo rozbitého zboží - je to už Tvůj "problém", že sis to koupila přes internet, nikoli v kamenném obchodě, kam bys to odnesla "zadarmo". Jestli mi rozumíš jak to myslím ...
Pokud je to něco, co bylo objednáno přes Aukro apod., máš možnost udělit negativní komentář.
Předchozí