No tak já nevím, ale působí to na mě tak, že paní potřebovala hodně rychle peníze, proto tě (velmi neslušně) nutila, vyzvednout si balíček hned. Vzhledem k tomu, že na poště existuje lhůta k vyzvednutí, není tvou povinností, vyzvedenout si balík ihned. Jestliže na to, že si jej vyzvedneš o pár dní později reagovala sprostě, nadávala a vyhrožovala, slušně bych jí napsala, že o obchod s ní jsem ztratila zájem a uhradím ji poštovné. Neupírám té paní právo být naštvaná, ale může být ostrá a přesto slušná. Tohle není normální reakce a při představě, jak bych s ní měla třeba řešit nějakou reklamaci... Osobně bych po těch výhrůžkách taky od obchodu ustoupila. Uhradila bych poštovné a nějakou tu pětku za balné (protože ať to je, jak to je, zabalit balíček a odnést ho na poštu stojí nějaký čas, který pani věnovala právě vám).
Nemám tyhle konflitní situace ráda. Držím palce, aby se to rychle ukončilo a měla jste klid